6 sierpnia 2018

PODSUMOWANIE 2018! | VII | LIPIEC 2018!

Witajcie w kolejny sierpniowy (już) dzień!

Dziś przychodzę do Was z postem Podsumowującym zeszły (już) miesiąc.
Jak ten czas szybko leci, a zwłaszcza zleciał ten LIPIEC 2018!

Zapraszam!


Lipiec to czas urodzin mojej mamy, upałów (lub zmiennej pogody), a także jeden z miesiąców urlopowych...

Jednak w moim przypadku, urlop dopiero się zacznie za kilka dni, a w tym minionym miesiącu, najczęściej bywałam... w PRACY...

Zacznijmy jednak od początku...

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Pierwszy lipca spędziłam na działce, świętując kolejne urodziny mojej Mamusi...
Spędziłam je w towarzystwie Jubilatki i najbliższej rodziny - ojca, brata i babci.
Jednak w międzyczasie - przed działką i potem wieczorem, czytałam, a przy okazji re-read'owałam książkę Najtwardsza Stal, wcześniej przeczytaną w Październiku zeszłego roku.
A dlaczego zrobiłam tego tytułu powtórkę?
Najważniejszym powodem, była kolejna moja lektura Lipca - Rozdarte serce, czyli jej kontynuacja, przeczytana w jeden dzień - i to już 2 Lipca...

Po serii Second Circle Tattoos/ Tatuaże, trzeciego lipca znalazłam się w lokalu na Mokotowie, by uczestniczyć w spotkaniu z Magdą Stachulą z okazji trasy promocyjnej jej najnowszej książki "W Pułapce".
Spotkanie z Big Book'u prowadziła Justyna Dżbik-Kluge.

Trzy kolejne dni spędziłam podczytywałam w pracy zakończenie trylogii Trzy metry nad niebem Federico Mocci, ale kiedy dostałam tytuł, o którym napiszę kilka słów więcej za kilka dni, odłożyłam ją po 221 stronach [na czytniku].
Tym tytułem było... Jak upolować Pisarza? Sally Franson [wyd. Znak].
Ten tytuł czytałam przez tydzień, ale nie oznacza to jednak, że książka mi się nie podobała. Czytałam to dlatego, gdyż miałam 4 dni pełne 12h pracy.

Jednak przez ten czas, między 6 a 13 lipca, nie tylko pracowałam i padałam z nóg.
Otóż... 6 lipca uczestniczyłam w Pierwszych urodzinach Big Book Cafe, na których wystąpili muzycznie Leski i Bisz&Radex, a wcześniej odbyła się wielka licytacja tytułów z autografami, m.in. Drwale Annie Proulx - dochód z licytacji szedł na organizacje przyszłorocznej edycji Big Book Festiwalu.
Jednymi z zachęcających do licytacji, poza osobami z Wydawnictw, z których one pochodziły, byli również osoby ze światka literackiego - Leszek Talko i Sylwia Zientek
Następnego dnia, w tym samym miejscu, był kiermasz książek...Spędziłam na nim tylko kwadrans, gdyż miałam niewiele pieniędzy przy sobie, a była tylko płatność gotówką.
Takim sposobem do domu wróciłam tylko z jedną książką...
I przy okazji spotkałam w tedy znajomą Natalię ze świata blogerskiego.

Po 13 lipca, rozkręciłam się czytelniczo...
16 lipca przeczytałam czwarty tytuł w tym właśnie miesiącu, a była to książka Kate Sterrit Kocham tylko tak
Następnym wydarzeniem miesiąca, w którym uczestniczyłam w Lipcu, było to spotkanie z okazji premiery książki polskiej Autorki, jaką jest Agata Czykierda Grabowska. Tą książką był Adam wydany nakładem wydawnictwa OMG Books, a samo wydarzenie miało miejsce 17 lipca w bródnowskiej bibliotece na Krasnobrodzkiej.
Ania, Martyna i z prawej Agata
Na tym właśnie spotkaniu, spotkałam również dwie inne autorki - Annę Bellon - autorke jeszcze nieprzeczytanej przeze mnie serii The Last Regret oraz autorkę kolejnej mojej lipcowej lektury - Martynę Senator [Z popiołów, Z otchłani, Z nicości].
Te początkowo zakończenie trylogii - książkę Z nicości przeczytałam w dzień premiery - zarówno jej jak i Adama - 18 Lipca.

Również tego samego dnia -18.- uczestniczyłam w pierwszym wydarzeniu muzycznym tego miesiąca, a mianowicie, na recitalu/koncercie Marcina Januszkiewicza w Kalinowym sercu.

Kolejne dni miesiąca spędziłam na powrocie do historii Ally z książek Autorstwa Niny Reichter - trylogii Ostatnia Spowiedź.
Jakoś tak wyszło, zę akurat wtedy miałam na to ochotę.

W sobotę, 21 lipca, wraz ze znajomymi znalazłam sie w oddalonym od miasta Warszawa o półtorej godziny drogi, mieście Sieradzu, na Open HAir Festiwalu, gdzie odbyły się koncerty dwóch Artystów - Patryka Kumora i Alvaro Soler'a.

Po tych wydarzeniach kulturalnych, wybrałam się z moją siostrą z wyboru, w dwóch miejscach na Terenie Warszawy, by zrobić kilka nowych zdjęć... Było to...:
23 Lipca - Ogrody BUW-u - Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego;
a tydzień później - 29 lipca - był to Park w Wilanowie, przy Pałacu Króla Jana III Sobieskiego.

W między czasie miałam mini maraton czytelniczy - 4 książki w trzy dni:
Między 26 a 28 Lipca przeczytane zostały książki dwóch Autorek zagranicznych - Laurelin Paige i Vi Keeland.
26.07 - Twardziel Laurelin Paige

27.08 - Playboy Laurelin Paige
28.07 - Show Vi Keeland
28.07 - Tylko Twój Vi Keeland

Jednak to nie były ostatnie lektury Lipca...
Ostatnia była seria Dance Sing Love autorstwa Layli Wheldon:
29 Lipca przeczytałam Miłosny układ
a 30 Lipca W rytmie serc


--------------------------------------__________________-----------------------------------

Lekturami zaczętymi, ale nieprzeczytanymi w Lipcu były:
Trzy razy ty Federico Moccia [227/826 na czytniku];
Do trzech razy sztuka Magdalena Dziuma [13% na czytniku];
GPS Szczęścia Magdalena Witkiewicz, Marzena Grochowska;
 
Oto wszystkie książki przeczytane w Lipcu!
Jest ich 14! W tym 5 Re-read'ów.
 Niezły wynik jak na zapracowany miesiąc, co nie?

Blogowo wygląda już znacznie gorzej - zdążyłam opublikować tylko 2 posty...
Postaram się poprawić w najbliższych miesiącach.

Tymczasem, jak Wam minął Lipiec?
Zapraszam do komentowania ...
I...
Do Napisania!
Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii