24 maja 2018

Warszawskie Targi Książki 2018! | Relacja 2018! |WTK 2018! #2

Witajcie!
Jest już kilka dni po zakończeniu kolejnej edycji Warszawskich Targów Książki -  już 9!
A przy okazji kolejnych już zorganizowanych na Stadionie Narodowym!



17-20 Maja to było wielkie warszawskie święto ksiązkoholików [ przyćmione choć trochę przez Pyrkon w Poznaniu]!
Jak, jak wiecie, na WTK, byłam we wszystkie dni :)

CZWARTEK, 18 MAJA 2018!
W czwartek, to był dla mnie dzień rozpoznania, bardzo spokojny, bez kolejek do Autorów...
A przy okazji dnia zakupo-targo-holizmu :)

Pierwszym miejscem, do którego tego dnia przybyłam, to było stoisko EpikPage'a, gdzie przez kilkadziesiąt minut, wspierałam dziewczyny w rozkładaniu i wieszaniu zakładek....

I dopiero ok. 12 mogłam ruszyć na spacer po koronie Stadionu i początek zakupów.
Spotkałam wtedy przy stoisku Taniej książki, troje znajomych książkoholików- dwojga z Zatraceni w kartkach - Sebastiana i Dominikę z ich koleżanką, a także Asię z Perspektywy Książkoholiczki.

Przy okazji , zdobyłam pierwsze zakładki w tym dniu, wpisując życzenia dla tej księgarni z okazji urodzin :)

Tego dnia, spotkałam wiele znajomych twarzy, w tym Magdę, Patrycję, Ewy - poznane kiedyś na spotkaniach w Empiku i oczywiście Magdy z Epikpage'a - i wieeelu innych.

Ogólnie było miło i przyjemnie - nie było takiego tłoku jak w poprzednich latach w pierwszym dniu WTK - kilka grup zorganizowanych, ale więcej się zebrało następnego dnia :)

Zdobyłam tego dnia...
- 4 książki na stoisku IV Strony - pozdrawiam Monikę, Adriana i Milenę oraz Natalię :)
- 6 książek na stoisku SQN-u [w tym jedną dla Magdy [Książkowe wyliczanki]- pozdrawiam chłopaków z Wydawnictwa ;)
- 5 książek na stoisku NovaeRES - Wiola, pozdrawiam :)
I inne ;)
A także wiele, wiele zakładek.

Tego dnia się obkupiłam - przywiozłam do Babci 23 książki, a wróciłam do domu już z 21 :)
Babcia - 92-letnia czytelniczka ;)

Oto one - 21 sztuk nowych targowych nabytków ;) :


A dwie, które zostały u babci to...

Gołaś. Przerwana Podróż - Piotr Bąk [babcia przeczytała ją już w 2 i pół dnia - dałam w czwartek, zaczęła w sobotę i w niedzielę już była na 177 stronie!]
Weronika i zombie - Marcin Szczygielski -> sprawdzam, czy tą książkę moja babcia przeczyta :)


--------------------------------------__________________-----------------------------------

PIĄTEK, 18 MAJA 2018!

Tego dnia, na Warszawskich Targach, byłam przez cały dzień... od 10 do praktycznie 18...
Choć już przed 8 wyszłam z domu, by spotkać się z Magdą z Crimelpoint i razem z nią przybyć na Targi!
Tego dnia miałam rozpiskę ze spotkaniami i Autorami....
I nabyłam tylko 1 książkę!
Na panele nie dotarłam, ale podpisy, te co chciałam, to mam!

A do jakich autorów dotarłam?
- Daria Skiba - autorka Uwolnij mnie;
- Anna Kańtoch;
 - Manula Kalicka;
- Izabella Frączyk;
- Małgorzata Gutowska-Adamczyk - podpisała 110 ulic & 220linii;
- Magdalena Witkiewicz - podpisane Lilki;
- Cezary Harasimowicz - podpis Święty chaos;
- Jakub Ćwiek - podpis na... Stróżach;
-Maria Krasowska - autorka Bandy niematerialnych Szaleńców;

Autograf Dnia 2. WTK:
  
--------------------------------------__________________-----------------------------------

SOBOTA, 19 MAJA 2018!
 Ten dzień był baaardzo zabiegany ... 
Tuż po 9 stawiłam się na Stadionie Narodowym, by wejść na teren Targów, jako jedna z pierwszych.
Miałam ze sobą wielką walizkę wypełnioną książkami do podpisu, ale i tak się wszystkie nie pomieściły, więc na ramieniu wisiała mi jeszcze torba z książkami.
Oto mój zestaw ;)

Ogólnie było ich...

Pierwszy przystanek na WTK tego dnia, było na stoisku Filii, gdzie byłam pierwsza w kolejce do Autorki, a była nią K.A. Tucker. I ciekawostką był fakt, ze Dominika, z Zatraconych w kartkach, biegła na to stoisko, a ja wjeżdżałam windą, to ona była na miejscu chwilę po mnie ;)
 Tam spotkałam również inną czytelniczkę, którą poznałam rok temu w kolejce do innej zagranicznej Autorki - mamę Julii, a także Anię i Kasię tam też poznaną ;)

Potem, przebiegłam (z walizką) na stoisko Czwartej Strony, po drodze, zatrzymując się, by K.N. Haner podpisała mi książki -> podpisała mi Koszmar i Przebudzenie Morfeusza,  a także Piekielną Miłość - a Zakazany Układ się ukrył przede mną i Kasia mi tego nie podpisała ;(

A przy Czwartej Stronie, dzięki Julce i Sebastianowi z Zatraconych w Kartkach, byłam szybciej u Alwyn Hamilton, gdzie podpisałam dwie z trzech książek Autorki.

Wcześniej, dzięki znajomej Lidce, zdobyłam Autograf Gabrieli Gargaś na Księgarence przy ulicy Wiśniowej

Po spotkaniu z Alwyn i widoku siedzącego często samotnie autora The Call znalazłam się na Novae Res u Agnieszki Lingas-Łoniewskiej, gdzie zdobyłam autograf autorki na czterech książkach, w tym dwóch Antologiach - Przytulajce i Pensjonacie pod Świerkiem.

Byłam tego dnia dwukrotnie u jednej Autorki, a mianowicie u Augusty Docher [Znak o 12] i jej alter ego Beaty Majewskiej[po 15]


Ogólnie trzeciego dnia Targów, najczęściej byłam na dwóch lub trzech stoiskach.
1! Czwarta Strona - poza Alwyn, byłam u: Agaty Przybyłek i Natalii Sońskiej, Agnieszki Lis i Karoliny Wilczyńskiej, Martyny Senator i Aleksandry Polak, a spotkałam również Paulinę Hendel i Adama Fabera;
2! Novae Res - Poza Agą L-Ł., byłam u Anny Szafrańskiej, Magdaleny Knedler, Anny Kasiuk;
Zdjęcie od Wioli z tego wydawnictwa:

3! Filia - poza K.A. Tucker, był Remigiusz Mróz oraz także Magdalena Witkiewicz z Alkiem Rogozińskim;

Ogólnie tego dnia kupiłam dwie książki - Grzech Pierworodny Anny Szafrańskiej oraz Żonę na pełen Etat Agaty Przybyłek

Po całym dniu Targów, nie wróciłam do domu, ale jeszcze zahaczyłam o inne wydarzenie w Warszawie, a mianowicie Apostrof i spotkanie Autorskie Jakuba Małeckiego - pomimo spotkania na Targach - ale tam nie chciały się mu pokazać dwie książki. Dlatego też w Teatrze Powszechnym je u niego podpisałam.

I to jego dedykacja jest Autografem Dnia:

--------------------------------------__________________-----------------------------------

 NIEDZIELA, 20 MAJA 2018!

 Ten dzień, był ostatnim dzień tego wydarzenia Targowego, ale też egzaminem, czy ludzie, będący na WTK, bedą wydawać pieniące w niedziele wolną od handlu...
Na szczęście dla wystawców, tak się nie stało.

Ja tego dnia nabyłam ostatnią książkę Targów, a zarazem debiut znajomej blogerki Iwi - Dominiki Smoleń.
Dziękuję!
Byłam u niej, ale wcześniej, wpadłam na spotkanie z Nataszą Socha...

Po niej, Dominice była...
- Ałbena Grabowska - podpisała mi ona Ostatnia chowa klucz;
- Jolanta Kosowska - złożyła podpis w Pensjonacie;
- Marta Guzowska - Autografy w antologiach;
- Mariusz Czubaj & Marcin Wroński - Mariusz mi podpisał serię z Różami Cmentarnymi&Aleją Samobójców;
- Wojciech Chmielarz - Antologia Rewers i Zabójczy Pocisk;
- Ryszard Ćwirlej -podpis w Zabójczym Pocisku ;
- Katarzynę Puzyńską - Lipowo podpisane zostało wcześniej, więc Kasia złożyła podpis na Zabójczym Pocisku;
- Robert Małecki, Małgorzata Rogala - podpisy na Antologiach,
- Przemysław Borkowski - Podpisane obie książki jego autorstwa;
- Magdę Stachulę, a wcześniej na tym samym stoisku, panią Małgorzatę Kalicińską. Do Magdy nic nie miałam, a Pani Małgosia podpisała mi Siedem życzeń;
- Anetę Jadowską i innych autorów [nie wszystkich] z antologii Inne światy;
- Tomasza Sekielskiego i Mateusza Marcina Lemberga - Marcin podpisał mi Poza napisanym a p. Tomasz Zabójczy Pocisk;
- Annę M. Brengos, gdzie spotkałam także Kasię Bulicz-Kasprzak - tylko jedno pamiątkowe wspólne zdjęcie;
Oraz Beatę, vel Augustę na stoisku NovaeRes, wcześniej Ninę Reichter :)

Autograf dnia:

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Podsumowując.
Przez te 4 dni... 17-20 maja...:
- nabyłam 27 książek [23 w czwartek, 1 w piątek, 2 w sobotę i 1 w niedzielę];
- podpisałam...:
  • - PIĄTEK: 12 książek + Jedną dałam Magdzie i mi ją podpisała -Dziękuję <3!
  • SOBOTA -38 książek
  • NIEDZIELA -  11 książek
A dodatkowo zdobyłam:
podpisy w 7 Antologiach: Po jednym w Siedem życzeń i Księgarenka przy ulicy Wiśniowej;
3 w Poza napisanym;
4 w Rewersie;
5 w Przytulajce;
7 w Innych Światach;
I 12 [z 15] w Zabójczym Pocisku.

--------------------------------------__________________-----------------------------------
 Tymczasem...
Zapraszam do Czytania i do Komentowania...!
A także ...
Do Napisania!
Natalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii