21 września 2014

"Dźwięki wspomnień" Katarzyna Meres

Książka Katarzyny Meres sprawiła, że to zostało napisane...


W chwili kiedy ją zakupiłam, nie mogła się doczekać, kiedy zacznę ją czytać.

Czytałam częściami - można by powiedzieć, że ją dawkowałam.
Pierwszą połowę, przeczytałam całą w drodze do domu.

Drugą część odczekałam i przeczytałam dopiero wczoraj, delektując się zapisaną historią, której nie chciałam kończyć.

Jednak ją skończyłam i natychmiast zabrałam się za napisanie na kartce moich odczuć.

 Historia zapisana na "Stronach z życia" wzruszył mnie do tego stopnia, że musiałam ochłonąć, a nie zaczynać kolejnego pamiętnika.

Chociaż i jedna , jak i druga historia z pamiętnika była wspaniała i tak samo sie czytało, to jednak ta druga opowieść była mi bliższa, ale tak nie wzruszyła, jak pamiętnik Em.




Podsumowując:
- Polecam ją wszystkim do przeczytania!
- Nigdy jej nie oddam!


1 komentarz:

Disqus for recenzje wedlug natalii