28 marca 2019

STOSIK! | II Stosik 2019! | LUTY 2019!

Dawno mnie tu nie było...
Miałam jakąś niemoc blogową za co Was przepraszam, gdyż posty na FanPage i Instagramie bloga pojawiały się zdjęcia i małe update'y.

I wiem, że ostatnim postem, z 5. lutego był stosik styczniowy, a dzisiaj wstawiam ten Lutowy...
Tak jakby jeden po drugim.
Jednak mam nadzieję, że uda mi się w przyszłych miesiącach 2019 roku, pisać więcej postów przynajmniej o 1-2 posty.
Zapraszam serdecznie dalej.

Pierwszymi nabytkami LUTEGO 2019 roku była książka, który tytuł jest taki sam jak polski film, który miał w lutym premierę - tego samego dnia, co odebrałam zamówienie - 4 lutego, a mianowicie Planeta Singli 3 Ewy Markowskiej, a towarzyszyła jej, płyta CD zespołu Bednarek MTV Unplugged.


Po przesłuchaniu, żałuję, że nie byłam na koncercie "bez prądu", ale mam nadzieję, że wydadzą DVD z tego koncertu...

A książka, jak Wiecie po Podsumowaniu Lutego, już jest Przeczytana!

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Kilka dni później, odebrałam 2 przesyłki oraz przyszedł do mnie... przesyłka listowa.
O zawartości koperty, będzie później, a właśnie pokażę Wam te dwie przesyłki, które przyniosłam do domu...

I tylko jedna książka została Przeczytana!
A była nią...
Pozwól się kochać Abbi Glines


A jeśli chodzi o listowną przesyłkę, którą otrzymałam , to było zaproszenie do książki, która przyszła kilka dni po zaproszeniu...
 A był to....
 
Cymanowski Młyn Magdaleny Witkiewicz & Stefana Dardy
Za przesyłkę dziękuję Wydawnictwu Filia i Magdalenie Witkiewicz

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Potem, innego dnia, otrzymałam przesyłkę od innej Autorki - Agaty Czykierdy-Grabowskiej z najnowszą jej książką...
Sezon na lisa Autorki

Kolejnym zamówieniem z Empiku, które odebrałam, zawierało 4 książki...

Jedną zamówiłam po przeczytaniu, a była nią Korona kłamstw od Pepper Winters
A inną przeczytałam dopiero w tym miesiącu - jaką(?) - dowiecie się w Podsumowaniu Marca...

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Innego dnia, zauważyłam na Instagramie jednego z moich ulubionych wydawnictw - SQN informację o pierwszym ich bookboxie...
A tego 1. BookBoxa, tematem była książka
Muza Koszmarów Laini Taylor (kontynuacja Marzyciela).
 przy okazji zakupiłam książkę w nowej oprawie - Kłamca 2.8 Papież sztuk Jakuba Ćwieka

--------------------------------------__________________-----------------------------------

I już myślałam, że to będzie już koniec zakupów na ten miesiąc...


--------------------------------------__________________-----------------------------------

Jednak... NIE!
Były jeszcze 3 przesyłki...

Pierwszy zestaw, to kolejne zamówienie z Empiku, w którym znajdowało się 5 książek w tym jedna w pudełku...
Piękno, które pozostanie, Przywódca, Sponsor tom 2, Do dziewczyn, które czuły zbyt wiele oraz Zestaw Lary Jean z książką Ps.Wciąż Cię kocham
Przeczytane: Przywódca Katy Evans

A także dwie przesyłki od ebookpoint...
Pierwsza z nich, przyszła niespodziewanie z autografem od Autorki Samanthy Louis, a był to Chłopak, który pokazał mi jak żyć

A druga, też tej samej autorki, a była nią...

Zła Miłość

Obie książki Samanthy Louis zostały przeczytane w pierwszych dwóch miesiącach bieżącego roku....
 
--------------------------------------__________________----------------------------------- 

A jeszcze w międzyczasie, byłam na pewnym spotkaniu z wokalistką - i wróciłam z niego wraz z jej płytą

--------------------------------------__________________----------------------------------- 

I to wszystkie Nabytki Lutego, co przybyły do mnie...
Niebawem, prawdopodobnie 1 kwietnia wstawię Podsumowanie, a po nim Stos(ik) Marrcowy

I jeszcze raz przepraszam za ciszę blogową...
Przy okazji zapraszam Was na social Media:
IG blogowy: tutaj
IG zwykły: TUTAJ
I
Fanpage


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii