18 stycznia 2018

TBR na 2018 rok!| 18 książek na 2018 rok!| 17książek na 2017 - Konfrontacja!

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z TBR na ten rok, jak i skonfrontuję się z moim wyzwaniem z zeszłego roku, czyli 17 książek na 2017!

Zapraszam serdecznie!
Zacznijmy od rozpatrzenia wyzwania 2017!Książek było 17...
Oto One:
Przeczytałam z nich... tylko 4 książki :(
Zakręty losu. Nowe Pokolenie Agnieszki Lingas-Łoniewskiej;
November 9 Colleen Hoover;
Immunitet Remigiusza Mroza;
Niebezpieczna Gra Joanny Opiat-Bojarskiej;

Z tej listy 17 książek, poza 4 pozycjami, zaczęłam i nie skończyłam 4 innych..
M.in. Klamki i dzwonki Magdaleny Knedler, Kinopassana Tomasza Raczka, Księżniczka z lodu Camilli Lackberg, czy Simon oraz inni homosapiens Becky Albertalli.

Jak napisałam w poście o tym wyzwaniu... Dałam sobie możliwość wymiany jednej książki na inny tytuł. I Ostatecznie wymieniłam i zamiast Lato drugiej szansy Morgan Matson, przeczytałam Powietrze, którym oddycha Brittainy C. Cherry.

Czyli ogółem przeczytałam 5 książek, a 4 inne zaczęłam w ciągu 12 miesięcy z wyzwania 17 książek na 2017 rok!

Z pozostałych 12 książek, chętnie je przeczytam, kiedy przyjdzie mi na nie ochota, zwłaszcza książkę Samanthy Shannon czy Sarah J. Maas, a także zacznę  przygodę z Camillą Lackberg, czy Katarzyną Puzyńską.
Oczywiście, również bardzo chcę zakończyć trylogię Wszechświaty Leonardo Patrignani.


--------------------------------------__________________-----------------------------------
 
Przejdźmy teraz do wyzwania na ten bieżący rok:
18 książek na 2018!

Początkowo miało być ich mniej, gdyż pierwotnie, w stosiku znalazło się 10 książek ...
5 książek polskich autorów i 5 książek napisanych przez autorów spoza Polski;
Jednak w ostatnią sobotę, dopisałam 8 innych książek..
Oto one:




Rozdzieliłam je na kategorie:
Remigiusz Mróz:
Deniwelacja - czyli czwarta część serii o Forście;
Enklawa - książka napisana przez niego pod pseudonimem Ove Logmansbo;

II Kategoria - kontynuacje serii/trylogii:
Cel Elle Kennedy;
Bez winy Mia Sheridan;
Deniwelacja Remigiusz Mróz;

III - Rozpoczęcie serii:
Buntowniczka z pustyni Alwyn Hamilton;
Enklawa Ove Logmansbo [Remigiusz Mróz];

IV - Inne:
Jak oni pracują Agata Napiórska;
Arsen Mia Asher;
Zanim zgasną gwiazdy Martyna Senator;
--------------------------------------__________________-----------------------------------
Oto wszystkie książki z tegorocznego wyzwania 18 na 2018:

--------------------------------------__________________-----------------------------------
  
Postanawiam, że w każdym podsumowaniu podam ile książek z tego wyzwania zostało przeczytane...
Mam nadzieję, ze bedzie ich w podsumowaniu wyzwania w 2019 roku...

Tymczasem...
Zapraszam do komentowania...
I...
Do Napisania!

Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii