24 marca 2017

STOSIK | III Stosik 2017 | MARZEC 2017

Witajcie w te piątkowe po/południe.
Dzisiaj, obecnie, gdy ten post widzicie, siedzę w pracy do 20, w weekend też pracuję, więc nie obiecam Wam, że w sobotę, jak i w niedzielę pojawi się jakiś dodatkowy post.
Możliwe, że dopiero w przyszłym tygodniu wstawię Wam kolejny post.

Tymczasem, zapraszam na STOSIK z tego, nadal trwającego miesiąca MARCA!

W ciągu tych minionych już 23 dni miesiąca zdążyłam nabyć kilkanaście książek.
Przez pierwsze dni tego miesiąca, choroba nie pozwoliła mi wyjść z domu i dopiero w drugim tygodniu marca, mogłam wyjść z domu i odebrać zamówienie z empiku i dokupić kilka innych książek.
Wyszło ich po równo - 3 sztuki.


poziomo - książki, które czekały na mnie od końca lutego - zamówienie empik.com:
- Do trzech razy śmierć - Alek Rogoziński;
- Manwhore +1 - Katy Evans;
- Kiedy pozostaje żal - Lisa de Jong;

pionowo - książki, które zakupiłam tego samego dnia:
- Światło między oceanami - M.L. Stedman;
- Ps. I like you - Kasie West;
- Dobrze Ci Tak! - Tammara Webber;

Przeczytane: wszystkie poza książką Alka Rogozińskiego i M.L. Stedmana.

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Następnie, przez kilka kolejnych dni, byłam w kilku biedronkach i tam, spośród książek za 9,99, wybrałam 5 w tym 4 dla mnie i 1 dla mamy.

Były to...

Po lewej - książki kupione, po wyjściu z Empiku tego samego dnia :)
Wiedziałam, że tak będzie - Kasia Pisarska;
Ziemia Kobiet - Sandra Barneda;

Z prawej - książki kupione dzień później, po pracy ;)
Kiera Cass:
Rywalki, Elita;

Pionowa - ksiażka kupiona kilka dni po tych poziomych:
Moje serce należy do Ciebie - Alessio Puleo;

Przeczytana: Tylko Wiedziałam, że tak będzie - K. Pisarek;

--------------------------------------__________________-----------------------------------

A w międzyczasie, odebrałam Walentynkowego MyBookBox'a z książką, którą w zeszłym miesiącu odebrałam z Empiku - Podbojem Elle Kennedy;


--------------------------------------__________________-----------------------------------

A akurat, na połowę tego miesiąca, dotarło do mnie zamówienie z Chodnika Literackiego, w którym znalazło się wieele książek...:

Oto one:

Po lewej - premiery 2017 roku:
Inwigilacja - Remigiusz Mróz;
Caraval. Chłopak, który smakował jak północ-  Stephanie Garber;
Bez szans - Mia Sheridan;
Chłopak, który chciał zacząć od nowa - Kirsty Moseley;
Dziewczyna, którą kochałeś - Jojo Moyes;
Księga snów - Nina George;

Po prawej - poziomo - książki, które były popularne w ostatnim czasie - często widywałam je na blogach/vlogach:
- Małe życie;
- Ósme zycie (dla Briki);
Lion. Droga do domu;
Jane Austen. Dzieła zebrane

Pionowo - ksiażki które od dawna chciałam mieć, czyli...
Szóstka wron - Leigh Bardugo
oraz... 


książka Marcina Szczygielskiego, którą planowałam kupić na Targach w Krakowie, ale jej nie znalazłam...
Klątwa dziewiątych urodzin

Przeczytana: Tylko Chłopak, który chciał zacząć od nowa - K. Moseley;

--------------------------------------__________________-----------------------------------
A... Zapomniałabym o przyjściu przesyłki z książką w ramach BookTour'u u Recenzja pisana emocjami


--------------------------------------__________________-----------------------------------

I to wszystkie książki, które doszły do mnie do dnia dzisiejszego... 
Ale nie wszystkie, które będą w tym miesiącu, gdyż w najbliższych dniach dojdą do mnie dwa box'y.
Jeden Spring MyBookBox z książką O wiele więcej Kim Holden, a drugi Epikbox od EpikPage z Zakazanym życzeniem Jessiki Khoury [?]

A Wam, co do tej pory przybyło?

--------------------------------------__________________-----------------------------------

W najbliższym czasie na Blogu: 
- Zaczytana - kolejna odsłona, w tym z ksiażką z BookTouru;
- Podsumowanie PŚ w skokach w ramach SPORTowych Wieści!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii