10 lipca 2014

Wspomnienia.... z zespołem w tle...#4

Happysad - polska grupa rockowa. Powstała w Skarżysku-Kamiennej w 2001 roku. (źródło: Wikipedia.pl)


Początkowo, zespół składał się z muzyków, którzy razem grali od lat: najpierw jako HCKF(Hard Core'owe Kółko Filozoficzne) w 1995 roku, później jako Happy Sad Generation (1997). Nazwa happysad (pisana małą literą) uformowała się dopiero w 2002 roku, kiedy to wybrane zostało także logo grupy i nagrane zostało pierwsze demo z materiałem, który później znalazł się na płycie Wszystko jedno.

W pierwszym składzie zespołu, znajdowali się:
  • Jakub "Quka" Kawalec – śpiew, gitara, teksty;
  • Łukasz "Pan Latawiec" Cegliński – gitara, śpiew;
  • Artur "Artour" Telka – gitara basowa;
  • Paweł Półtorak – perkusja;
Po Pawle Półtorak był Piotr "Szosiu" Szostak (2003) i Maciek "Ponton" Sosnowski (2003-2006), który z zespołem nagrał dwie pierwsze płyty.

W połowie 2006 roku, został zastąpiony przez Jarosława "Dubin" Dubińskiego.
Od tamtego czasu, skład happysad nie został zmieniony.

Dyskografia zespołu:
CD:
  • Wszystko jedno (Data wydania: 1 lipca 2004);
  • Podróże z i pod prąd (Data wydania: 12 października 2005);
  • Nieprzygoda (Data wydania: 1 września 2007);
  • Na żywo w STUDIO (Data wydania: Data: 16 lutego 2009)[Album koncertowy];
  • Mów mi dobrze (Data wydania: 19 października 2009);
  • Ciepło/Zimno (Data wydania: Data: 5 września 2012);
DVD:
  • Na żywo w STUDIO (Data wydania: 24 listopada 2008);
  • Przystanek Woodstock 2013 (Data wydania: 4 grudnia 2013);
_____________________________________________

  • Pierwsza styczność z muzyką zespołu: Juwenalia Uniwersytetu Łódzkiego 2009 ( 22 maj 2009);

  • Pierwszy koncert, na którym byłam: Juwenalia Uniwersytetu Łódzkiego 2009 ( 22 maj 2009);

  • Ostatni koncert, na którym byłam: Happysad w Stodole (18.10.2012r.);
  • Czekam na...: Kolejny koncert i kolejną płytę!
_______________________________________________

Wspomnienia ze spotkań z zespołem będą dopisane w weekend ;)

Edit:
Nie zostały one napisane, ale wstawie foto mojej notatki z zeszytu ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii