5 stycznia 2014

Domowe wyzwanie bibliofila

Wczoraj, podczas przeglądania blogów książkowych, natrafiłam na posta Diany o wyzwaniu przeczytania książek z własnego zbioru. Postanowiłam sama sprawdzić swój przyjemny "nadbagaż" nieprzeczytanych, zapomnianych książek.



Oto i on:

 Stosik lewy - książki autorów zagranicznych
Stosik prawy - książki polskich  autorów










Stosik nr.2 zagranicznych autorów



Stosik nr.2 polskich autorów
+ Samoobrona dla kobiet zagranicznego autora










 Do "nadbagażu" dołączają również biografie i autobiografie nieprzeczytane ;)

6 komentarzy:

  1. Ile piękności! Dostrzegłam tam requiem, zazdroszczę najbardziej! Poza tym jestem pewna, ze będziesz zadowolona ze wszystkich książek Sparksa. To genialny pisarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Requiem kupiłam przed świętami za 10 w Auchanie. Wczoraj taka cena była za Ukojenie. Teraz zbieram pieniążki na dwie poprzednie książki tych trylogii (Delirium, Pandemonium/Drżenie,Niepokój)

      Usuń
  2. Delrium jakoś mi się nie podobało, więc nie wiem czy sięgnę po Pandemonium, a co dopiero po Requiem..
    A to wyzwanie w sumie jest już powszechnie znane, jako "Z półki".

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Zapraszam do wzięcia udziału! :)

    http://po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę bardzo dużo świetnych pozycji, tylko pozazdrościć takich perełek! Też mam sporo książek, które leżą biedne na półkach, nieprzeczytane. W tym roku się za nie biore :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zaczęłam od tych co dostałam na święta, czyli trylogię Igrzysk Śmierci.
    I już zamówiłam 2 części Delirium, gdyż mam trzecią cześć- "Requiem", a nie chcę jej czytać od "tyłu"

    OdpowiedzUsuń

Disqus for recenzje wedlug natalii