8 czerwca 2018

PODSUMOWANIE 2018! | V | MAJ 2018!

Witajcie!
Dziś przychodzę do Was z krótkim, Podsumowaniem Miesiąca MAJA!

Zapraszam


Maj był miesiącem, w którym w pierwszej połowie niewiele się działo - poza tym oczywistym, czyli czytaniem książek.

Między 1 a 15 kwietnia przeczytałam 6 książek...
W tym między 1 a 6 ich aż 5! nie licząc Re-read'ów sprzed kilku tygodni/miesięcy.

Zaczęłam 1 maja, a 2 maja przeczytałam - podczas dnia pracy, pierwszą książkę w miesiącu.
A była nią pozycja autorstwa Tijan Fallen Crest. Rodzina.
Następnego dnia, w Święto Konstytucji, zdążyłam przeczytać 2 książki składające się na 3 część serii o Braciach Slater - Kane'a i Aideen, autorstwa L.A.Casey.

Następnego dnia, będąc na działce, powtórzyłam sobie na ebooku historię zawartą w O jeden krok za daleko autorstwa Agaty Suchockiej. Wcześniej tą pozycję czytałam 

Natomiast, po przerywniku, jakim była historia Ewy Napisana przez Agatę, weekend, a raczej tylko niedzielę, spędziłam z książką Abbi Glines, kontynuacją książki czytanej przeze mnie w Lutym bieżącego roku, a mianowicie Jesteś moim światłem - pierwsza część to Kocham Cię bez słów.
Skończyłam ją 6 maja...

Kolejną pozycją, czytaną po raz pierwszy, została dopiero skończona 14 maja - na kilka dni przed WTK 2018!
Jednak 7-mego maja, ponownie czytałam Oskarżyciela i Niewinną autorstwa Whitney G..
Jednak nie liczyłam ich do Podsumowania, bo czytałam je by znaleźć te fragmenty, co mi się podobały, gdy czytałam je w marcu ;)
Także tego dnia - 7. tego miesiąca, uczestniczyłam także w koncercie w Teatrze Roma. Na scenie tego teatru, stanął, wraz ze swoimi muzykami, Kuba Badach, promując swoje najnowsze wydawnictwo - Oldschool.
14 maja przeczytałam na czytniku, najnowszą książkę Kasie West - Miłość i inne zadania na dziś.
Potem miałam 10 dni bez przeczytanej [w całości] książki, ale to nie oznacza, ze nie przeczytałam żadnej strony, żadnego zdania.

Jednak w tym czasie u mnie było bardziej... kulturalnie - wydarzeniowo.
15 maja, wybrałam się na Apostrof, by posłuchać Katarzyny Bondy w rozmowie nie tylko o najnowszej książce Czerwony Pająk prowadzonej przez innego autora Łukasza Orbitowskiego.
Autorka podpisała mi dwie książki, a po niej, jeszcze zostałam na dyskusji, którą też On prowadził, Autor także dwie podpisał ;)

Potem jak wiecie, między 17 a 20 maja, odbywały się WARSZAWSKIE TARGI KSIĄŻKI i 4 dni mojego w pełni wykorzystanego urlop [i przy okazji również Pensja].
Poza WTK byłam również 19 maja ponownie na Apostrofie, na spotkaniu z Kubą Małeckim, mimo, że byłam bardzo zmęczona po 9 h latania po stoiskach.

23 maja, uczestniczyłam również, w spotkaniu z okazji premiery jej książki A ja żem jej powiedziała Katarzyny Nosowskiej. Spotkanie to odbyło się w Pałacu Kultury i Nauki, w Cafe Kulturalna.

Czytelniczo, do podsumowania dopisałam pozycję, skończoną dzień później, 24. Maja...

A była nią książka czytana na czytniku, Piosenki o miłości i inne kłamstwa Jessica Pennington.
Jednak jeszcze wcześniej, przed skończeniem tej książki, byłam na spektaklu przedpremierowym - pierwszym granym z publicznością w Teatrze Capitol na Dwie Pary do pary. Sztuka ta, będzie miała premierę 18 czerwca, czyli jeszcze został nieco ponad tydzień.
Dzień później - również re-read - a mianowicie Royal. Królestwo ze szkła, by 26. przeczytać po raz pierwszy ebooka Royal. Królestwa z jedwabiu. obie książki autorstwa Valentiny Fast.
Tego samego dnia, wieczorem, skończyłam książkę kolejnej zagranicznej autorki - Kylie Scott Lick. Stage Dive, a następnego - 27 maja - jej kontynuację Play. Stage Dive.

A ostatnimi pozycjami, czytanymi w Maju, były Re-read'y ksiązek Jessicy Sorensen...
28.05 - Przypadki Callie i Kaydena
29.05 - Ocalenie Callie i Kaydena
30.05 - Przeznaczenie Violet i Luke'a
by w końcu przeczytać: 
Przyszłość Violet i Luke'a ostatniego dnia miesiąca - 31 maja 2018 roku!

Podsumowując:
PRZECZYTANE: 17

1-wszy raz: 10
Re-read: 7

Zaczęte Ale Nieprzeczytane: 4:
Poza Napisanym, Woła mnie ciemność, GPS szczęścia, czyli jak wydostać się z Czarnej D.
Wydarzenia Kulturalne: 6

STOSIK:
Poza WTK: 29 książek [3 Apostrof]
WTK - 27 książek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii