5 lipca 2015

Stosiki czerwcowe i lipcowe!

Na koniec weekendu wstawiam ... STOSIKI
z przełomu 1 czerwca- 5 lipca

I stosik [1-15 czerwca]


Od lewej:

1. Książki z Biedronki:
- Biografia Astrid Lindgren;
- Biografia Jerzego Hoffmana;
- Notes Wędrowycza;
- 2x Kochanowo i okolice - w tym jedna dla Melisandry;

Stosik 2.  Aros.pl - zamówienie:
- Po zmierzchu;
- Obsydian;
- Onyks;
- Szklany Tron;

3. zakupy z hipermarketu Auchan/Kaufland oraz inne:
- Obelisk;
- Romanse to moja praca;
Anna jantar. Tyle słońca;
[brakuje Między książkami]

4. zakupy na Empik.com/empiku:
- Korona w mroku;
-15 dni bez głowy;
- Jedwabnik;
- Dziś jestem blondynką;

5. Stosik pionowy - inne zakupy/wygrane:
- Magnetyzer;
- Miłość na Bali (mama wygrała w Teatrze :D);
- Blog. Pisz, kreuj zarabiaj;
- Bloger i social media;
Stosik z 4.lipca:


Zakupy w Empiku oraz Auchan:
auchan:
- Collide;
- Król kruków;
Empik:
- Grając w miłość;
- Origin;
- Niezłomni;
- Zabójczyni;
- Niebezpieczne złudzenie;


Stosik nietypowy [i czerwcowy i lipcowy]

Stosik poziomy [30 czerwca - 1 lipca]:
- Ostatnia nuta;
- Do zobaczenia w Barcelonie;
- Sklepik z niespodzianką. Bogusia; (kupiona przed tym okresem);
- Sklepik z niespodzianką. Aniela;
- Sklepik z niespodzianką. Lidka;

Stosik pionowy [5 lipca]:
Cecelia Ahern
- Zakochać się;
- Sto imion;

A na koniec...
Stosik przeczytanych książek z okresu 1-5 lipca [poziomy], bądź zaczętych w ostatnim czasie [pionowo]:

Ponownie przeczytałam Obsydian/Onyks/Opal, by bez problemu później przeczytać Origin(zaczęłam ją czytać Nocy Książkoholików [4lipca] i skończyłam ok. 3 rano dnia 5 lipca)... 
W międzyczasie przeczytałam kilka kolejnych stron Księżyca nad Bretanią
Po niej zaczęłam Grając w miłość - Abbi Glines;
Po tej książce, zaczęłam czytać Collide... i pewnie jutro ją skończę i wrócę do Ksiązyca, bądz Bingo, lub niewidocznej tu Biografii "Rysiek" (wydanie II rozszerzone). 

Więc to taki mały TBR na najbliższy czas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii