21 maja 2015

Targi, targi... i po Targach... #Warszawa 2015

Relacja miała być w weekend, ale napisała się wcześniej ;)

"Każde organizowane spotkania są fajną inicjatywą, a Targi to juz w ogóle...
Byłam na nich od czwartku do niedzieli, praktycznie całodniowo (od 10-11 do 16-18) i nie żałuję...
Najwiekszym minusem była zamknieta plyta stadionu i możliwosc odpoczynku  na trybunach jedynie przy Kanapie literackiej." - tak opisałabym tegoroczne Targi.



Ale nie...
Targi, jak czytałam u większości blogerów i osób będących na 6. Warszawskich Targach Książki, to przede wszystkim Święto Książki i osób je czytających.

W tym roku, mimo minusów spowodowanych finałem Ligi Europy 27.maja [zamknięta płyta Stadionu], uważam je za udane... z kilku powodów:

Po pierwsze - Byłam na targach we wszystkie dni! - tak jak w zeszłym roku!

Po drugie - Spotkanie blogerek/blogerów, których się znało tylko wirtualnie - lub też dopiero tam się o nich słyszało ;)
Przy wejściu umówiłam sie z Magdą z Książkowychwyliczanek, gdzie była również i Ola z tego samego bloga.
Poznałam "w realu" m.in.Natalię z Książkowekocha nie kocha, Mariusza z Książek w Pajęczynie, Martę z Secret Books, Abi z Wyznań książkoholiczki, czy również Beti G. z Books Dreams.
Spotkałam się ponownie m.in z Zuzanną znaną jako Sardegna, Angeliką z Lustra Rzeczywistości, Weroniką (Wiki) z Literaturomanii, Patrycję z Książki widziane oczami Patiopei, czy Jane z Zanim zajdzie słońce...
A przez 4 dni szukałam się z Ulą z Pełen zlew, a spotkałam ją przypadkiem, ostatniego dnia Targów!

Po trzecie - Spotkania z autorami!
Spotkałam tam m.in. Marcina Szczygielskiego, który był tak miły, ze wręczył mi swój autorski egzemplarz "Czarnego Młynu", którego nakład się wyczerpał, bym nie czekała na nową wersję do września; Wojciecha Wojdę [przyniosłąm 12 płyt i książkę Bez pokory - i mam już wszystko podpisane ;) ] Małgorzatę Kalicińską, Katarzynę Grocholę, Jakuba Poradę, Dorotę Wellman, Katarzynę Bondę [widziałam ją juz 2-gi raz, ale pierwszy raz do niej podeszłam], Małgorzatę Wardę [przy okazji otrzymałam "5 sekund do IO"], Cecelię Ahern [podpisała mi 7 książek].

Poznałam takich autorów jak: Pierre Lemaitre [nie czytałam jeszcze jego książek], Tatiana Jachyra [Fotograf, autorka "Wieczerzy"], Remigusz Mróz ["Anita inaczej strzeli na Ciebie focha"] i wielu innych;

Dotarłam w końcu do Janusza L. Wiśniewskiego ["Miłość oraz inne dysonanse"], Szymona Hołowni [2 ksiązki podpisane], Krzysztofa Kowalewskiego [Taka zabawna historia].
I w końcu spotkałam na swej drodze niejakiego... Wojciecha Łuszczykiewicza od zespołu Video, promującego książkę "Dlaczego? Dlatego!".



Miło będę wspominać te Targi!

Zdjęcie Targów:

Pierre Lemaitre z walizką pełną ksiązek ;)




A oto Stosiki z tych 4 dni:

CZWARTEK:



PIĄTEK:

26 Książek


SOBOTA:

Kupionych/Otrzymanych - 13 + 1 audiobook
NIEDZIELA:

11 książek



Wszystkie:




________________________________________________
Książki, które chcę w I kolejności przeczytać:

Prócz "Wróć, jeśli pamiętasz" - leży już przeczytana


Czekam teraz na KrakowskieTargi (Blogerzy, możemy sie rejestrować!), a moze się wybiorę na Czas na Książki Festiwal, mimo odległości, gdyż odbywa się w Ząbkowicach Śląskich.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii