7 czerwca 2019

PODSUMOWANIE 2019! | V | MAJ 2019!

Witajcie w ten szósty dzień miesiąca Czerwca 2019!

Dziś, po wielkich trudach, udało mi się Wam przedstawić, a co ważniejsze - opublikować(!) post podsumowujący kilka dni temu, miniony miesiąc MAJ...

Bez zbędnego przedłużania, Zapraszam Was!
Maj, był dla mnie miesiącem pełnym niespodzianek...

Przez pierwsze dni miesiąca, nie działo się prawie nic...
Co prawda, podczytywałam po kilka stron pewnej książki, ale wtedy miałam jakąś niemoc czytelniczą, a być może praca 2 i 4 maja sprawiła, że nie kończyłam lektury... Naprawdę nie pamiętam...

5 Maja wybrałam się z rodzicami do kina, na przedpremierowy seans Niedobranych , który do wszystkich kin wszedł 10 dnia tego opisywanego miesiąca.

Film był dobry, czasem wzruszający, a czasem śmieszny - a przede wszystkim był prawdziwy - pokazał stereotypy.

Ten film jakimś cudem sprawił, że wróciła mi chęć do czytania...
I dwa dni później, 7 dnia miesiąca, przeczytałam, a raczej przesłuchałam na Legimi, książkę A żem jej powiedziała...Katarzyny Nosowskiej.

A 24 godziny po niej, kończyłam już drugą książkę w miesiącu, a mianowicie Pragnij mnie od Abbi Glines.

9 Maja, wybrałam się wraz z koleżanką do teatru, na spektakl w Teatrze Ateneum pod tytułem Gra w życie z Magdaleną Schejbal i Grzegorzem Damięckim w rolach głównych.
A przed wyjściem do teatru, tego samego dnia, kilka minut po 18, w Empiku, zaczęło się spotkanie z Camillą Lackberg z okazji jej najnowszej książki Złota klatka.

Kolejne dni pracowałam i przy okazji każdą wolną chwilę spędzałam z książką, którą skończyłam 11 Maja, a była nią Pokusa Erin Elizabeth O'Roark
Czyli kontynuacja Przebudzenia Olivii tej Autorki, ale z innymi bohaterami w rolach tytułowych.

Dwa dni później, 13 Maja, w ciągu 12 godzinnego dnia pracy, przeczytałam książkę zakupioną na Targach Książki w Krakowie w październiku 2018 roku. 
A była Nią Gabi! A właśnie że jest pięknie! Magdaleny Różczki.
Kolejne dni spędziłam podczytując książkę Remigiusza Mroza, którą skończyłam w nocy z 17 na 18 Maja br.
Tego samego wieczoru, od 19 uczestniczyłam w kolejnym spektaklu - tym razem było to Selfie w Domu Kultury Ochota/
Na tym wydarzeniu byłam już po raz drugi, gdyż jakiś czas temu w Teatrze Komedia, grali tę sztukę, w innej obsadzie. Jedynie Piotr Zelt nie został zmieniony - grał w obu spektaklach, na których byłam.

Następnego dnia, cały dzień spędziłam na Mokotowie, w Teatrze Druga Strefa, na... Warszawskim Festiwalu Kryminału, o którym więcej się dowiecie za kilka dni ;-)

Następną Atrakcją mojego Maja, był Przyjazd Gosi z Recenzje Knigoholiczki i kolejna moja, a jej pierwsza Wizyta w Hurtowni Expans na Woli...
Ja z niej wyszłam z pełną siatką nowych książek, w tym 2 planów Londynu, a Gosia z prezentem dla swojej znajomej.

Między 23 a 26 Maja, na Stadionie Narodowym, odbywały się 10. Targi Książki w Warszawie.
O nich również napiszę odrębny post za parę dni.
W międzyczasie podczytywałam dwie majowe premiery - książki 2 polskich wykonawców muzycznych, których spotkałam w tych dniach, przynajmniej dwukrotnie.
A byli to:
Tomasz Organek, który wydał swoją debiutancką powieść Teoria opanowywania Trwogi;
Oraz
Adam O.S.T.R. Ostrowski ze swoją autobiografią Brzydki, zły i szczery.

Obu Panów spotkałam po raz pierwszy na WTK, a potem, w niedzielę, na Apostrofie podczas spotkań i rozmów o książce.
A 27 maja, w przedpołudniowych godzinach, udało mi się skończyć właśnie jedna z nich - książkę Adama Ostrowskiego - i była to moja 6. lektura w tym miesiącu.
Następnym literackim przystankiem, był przeze mnie przeczytany, fragment książki, zdobyty na WTK.
Tym pierwszym rozdziałem, była książka Wojtka Chmielarza Rana, która wyjdzie pod nakładem Wydawnictwa Marginesy w Sierpniu 2019!
A skończyłam go w drodze na koncert, a raczej recital Darii Zawiałow, w Kuźni Kulturalnej.

Ostatnimi wydarzeniami kulturalnymi Maja, było...
30 maja przeczytanie najnowszej, targowej zdobyczy -  a mianowicie - Hate to Love You Tijan.
Oraz wyjście do teatru ostatniego dnia miesiąca do Teatru Polonia na Mgnienie z Justyną Ducką, znaną z postaci Pauli w serialu Zakochani po uszy.

Przeczytane książki:
  i inne wydarzenia kulturalne to:
- WTK 2019 & Apostrof;
- Warszawski Festiwal Kryminału;
- wyjścia do teatru i jedno do kina...

--------------------------------------__________________-----------------------------------


A Wam, jak minął Maj?
Byliście na Targach?
Chętnie poczytam.

A ja...
zmykam do tworzenia postów.

Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii