24 czerwca 2019

Mój kolejny .... TBR na LATO! | Edycja 2019!| LIPIEC2019! |#1

Witajcie! Cześć i czołem!

Dziś, kilka dni po pierwszym dniu Lata, przychodzę do Was z moim TBR-em na tegoroczne LATO 2019!

Jednak to nie będzie taki zwykły wybór, spośród nieprzeczytanych książek z mojej biblioteczki, których jest Mnóstwo - mój malinowy koło-zeszyt ciągle jest używany - kolejne jego kartki są zapisywane -> spisuję wszystkie książki z mojej biblioteczki, by później wiedzieć ile jest tych przeczytanych.
A wracając do tematu postu, wybór TBR-u oddałam...

Dowiecie się za chwilkę...

Zapraszam serdecznie!

Ostatnio, bardzo często oglądam filmy na Youtube związanego z książkami - zwłaszcza polski BookTube.
I tam, gdzieś pomiędzy recenzjami i maratonami 12h, 24h & tygodniowymi, ujrzałam kilka filmików,  gdzie booktuberzy losowali książki, które planowali przeczytać, także TBR-owych.

I tak, spoglądając na książki, które były w moim pokoju, wybrałam z nich 20 tytułów, które najbardziej z jakichś względów chcę przeczytać i zapisałam je na kartce - w tym przy jednym napisałam dwa tytuły, a potem ustawiłam je na nowo zakupionej szafko-półce.


A kartkę pocięłam na równe kawałeczki i wrzuciłam do kubka, a potem miseczki.
Wyglądał on tak:
A miseczka tak:

I na pierwszy rzut wylosowałam z tych karteczek 5 pierwszych tytułów, które planuję przeczytać w lipcu.
Oto te wylosowane karteczki:

A to te książki:

Darię Skibę i jej Uratuj mnie chciałam przeczytać od ponad roku, gdy Daria ten tytuł wydała.
Książka Jak Cię zabić kochanie? Alka Rogozińskiego leży na półce od wielu miesięcy jak nie LAT(!) i nawet ją na początku miesiąca zaczęłam, ale wiem, że w lipcu zacznę ją od początku.


Kolejnym tytułem, wylosowanym przeze mnie, była Rdza Jakuba Małeckiego, którego jakiś czas temu podczytywałam i słuchałam nawet początek na Legimi, ale coś mnie odrzuciło - i nie chodzi tu o treść, ani wydanie książki.
Dlatego też, jak wezmę się za Rdzę w lipcu - to się nie oderwę...


Ostatnimi dwoma książkami wylosowanymi z miski, były...
Książki Autorek Zagranicznych...

Pierwszą z nich była....

Drive Kate Stewart, którą widziałam kilka razy na różnych profilach, nie licząc stron wydawnictwa, ale to słowa Dominiki z LifebyBookaholic sprawiły, że była jedną z 20/21 książek na kartce.
Ucieszyłam się, ze ona była jedną z wylosowanych książek.

A drugą zagraniczną Autorką i ostatnią książką wylosowaną na TBR Lato 2019! była...


Save Me Mony Kasten, którą chcę przeczytać, jak i później dwie kolejne części tej serii, gdyż Autorka ma być na Krakowskich Targach Książki 2019! w Październiku!

Oto mój TBR-owy stosik na I część wakacyjnego miesiąca, jakim jest LIPIEC!:

--------------------------------------__________________-------------------------------

A Wy, typujecie sami książki, które chcecie przeczytać podczas wakacji, czy robicie karteczki i losujecie kilka tytułów z nich?

Piszcie, jestem ciekawa!

zatem...
Do Napisania!

Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii