10 czerwca 2019

100 książek, które chę przeczytać! | Edycja 2019+!

Witajcie!
Dziś przychodzę do Was z postem, który dawno został zapomniany,...
Jednak ostatnio ujrzałam filmik Uli - Słomki o tym tytule...
I zaczęłam spisywać książki, które mi wpadły do głowy...
I wyszło 99 - A tą jedną-ostatnią z nr 100 chciałabym wybrać spośród Waszych Komentarzy.

Zapraszam!
Zaraz zaczynamy!

Ostatni Taki Post na tym blogu był w... zeszłym roku, w kwietniu (!) i w lipcu planuje sprawdzić ile z tych książek przeczytała.

A tymczasem, zacznę przedstawiać książki do przeczytania w tej edycji 100 książek...
Od razu Wam napiszę, że nie ma określonego końca ta edycja, dlatego jest "+" w tytule 😁😁

Podzielę te książki na kilka części, zobaczycie jakich 😎
--------------------------------------__________________--------------------------------
Część 1: książki zaczęte kiedyś - ale nie przekroczone 110 stron... 
9 książek:

Woła mnie ciemność - Agata Suchocka - książka, którą posiadam w dwóch wersjach, w tym jedna od pierwszych moich Targów Książki w Krakowie;
Larista - Melissa Darwood - w tej serii niebawem wychodzi 3 część, a ja jeszcze nie nadrobiłam I tomu;
Rdza - Jakub Małecki - książka, którą odłożyłam przez Lektora na Legimi, który mówił "gwiazdka, gwiazdka, gwiazdka" gdy one w tekście były jako przerywniki - a jeśli nie ta książka Kuby to Dygot polecany przez Tomasza z SQN
 Jak Cię zabić Kochanie- Alek Rogoziński, Singielka w Londynie - Marta Matulewicz - książki zaczęte w ostatnich dniach;
 Harda Horda - Antologia- książka, którą powinnam już dawno przeczytać - SQN sie dziwi, ze jeszcze nie przeczytałam;

Okrutny Książę - Holly Black - książka, którą otrzymałam w prezencie za pojawienie się na Targach książki w Białymstoku;

Pani Wymagalik - Małgorzata Domagalik - książka dziennikarki, która zaczęłam przed Targami w Warszawie;
Powtórka - Marcel Woźniak - książka, którą planowałam przeczytać w ramach wyzwania jeden rozdział, który ostatecznie nie wypalił...

Część 2: Książki Autorów, których mam wiele tytułów
9 książek:

Trup na plaży, Dzikie Dziecko Miłości - Aneta Jadowska
- Mogę tu powiedzieć, że jak przeczytam jedną z nich, którą mam dublet, to będzie konkurs, bądź rozdanie;
Kłamca, Szwindel - Jakub Ćwiek 
lubię tego Autora, z którym zawsze miło się zamienia kilka słów podczas spotkań - czas na jego książki;
Skaza - Robert Małecki
Autor, z którym wiele razy sie widziałam, ostatnio nawet stał ze mną w kolejce do innego Autora, czas teraz na jego książki;
Żmijowisko, Koma - Wojciech Chmielarz
jak wyżej; tylko Koma jest w duecie z autorką, której nie znam Katarzyną Zyskowską-Ignaciak;
Motylek - Katarzyna Puzyńska
to samo co u Jakuba Ćwieka;
Kryształowi. Świeża Krew - Joanna Opiat-Bojarska
j.w;

Część 3: Pozostali Autorzy, których poznałam osobiście.

Pocztówki - Agnieszka Lis - polska czerwcowa premiera, do której mnie ciągnie;
Rok na Kwiatowej. Wędrowne ptaki - Karolina Wilczyńska - pierwsza część serii rudowłosej Autorki;
Z ciszy - Martyna Senator - wakacyjna premiera, na którą czekam niecierpliwie;
Zanim zgasną gwiazdy - Martyna Senator - książka na zimowe wieczory;
Kiedyś po Ciebie wrócę - Agata Czykierda-Grabowska - książka, na którą czekam;
Teoria opanowywania trwogi- Tomasz Organek - debiut powieściopisarski znanego polskiego muzyka Organka;
Nie zmienił się tylko blond - Agata Przybyłek - seria książek Autorki, która w czerwcu wyszła pod nowymi okładkami, a na mojej półce leżą pierwsze (?) okładki;
Cała przyjemność po mojej stronie - Natalia Sońska - Autorkę poznałam, w tym samym momencie co Agatkę wyżej wymienioną i chciałabym poznać jej twórczość pisarską - a czytałam tylko książkę Agaty&Natalii napisaną w duecie;
Biuro M. -Alek Rogoziński & Magdalena Witkiewicz - poznałam twórczość indywidualną tej dwójki, a teraz nadszedł czas na jedno z ich wspólnych "dzieci";
Remigiusz Mróz - książka Autora, do którego zawsze na spotkaniach są długie kolejki;
Kastor - Agnieszka Lingas-Łoniewska - najnowsza książka autorki, do której nie dotarłam na Targach;a także inna książka z dylogii autorki Kiedy zniknę;
Zastępcza Miłość - Beata Majewska - nowa książka znajomej autorki;
Oszukana - Magda Stachula - najnowszy tytuł przesympatycznej Autorki;
Uratuj mnie - Anna Bellon - książka autorki, która dawno powinna być już przeczytana;
Bieg do gwiazd - Dominika Smoleń - debiut pisarski znajomej blogerki;
Niebezpieczna gra - Emilia Wituszyńska, Władczyni Mroku - K.C. Hiddenstorm - książki autorek , które poznałam na WTK;
 Kelner - Przemysław Garczyński - książka znajomego blogera 3telnik.pl;

 Właśnie tak! - Anna Szafrańska, Kłopoty mnie kochają - Joanna Szarańska - książki Autorek, które chcę przeczytać!;
 Post Scriptum -Milena Wójtowicz - Milenę widuję na targach, teraz przyszedł czas na jej twórczość;
Najszczęśliwsza - Max Czornyj - j.w;


 Część 4 : Książki polecane przez innych książkoholików

Jedyne takie miejsce - Klaudia Bianek - ta książka była polecana przez różnych instagramerów, blogerów, że aż nie mogło jej zabraknąć w zestawieniu;
Piękno, które pozostanie - Ashley Woodfolk - książka, którą polecali mi znajomi książkolubni;
Vicious - V.E.Schwab-  j.w.;
Adam Silvera, Becky Albertally - j.w;
te  książki wydane zostały pod marką Czwarta Strona/We Need Ya.


Without Merit - Colleen Hoover, Listy do utraconej, Morze Spokoju - Katja Millay, Outsiderzy, Margo/Bad Mommy - Tarryn Fisher - książki polecane przez Magdę Crimelpoint;
Indeks szczęścia Juniper Lemon - książka polecana przez Jenn z Jennifer reads (u której wygrałam ten tytuł)
Save Me - Mona Kasten
To co zakazane - książka polecana przez Dominikę z Pani literanova na IG;
 Więź -książka polecana przez Nikolę z Jestem na tak!;
 Lepsza niż ja - pierwszy patronat bliźniaczek z Czytamytu - a prv znajomych od lat co najmniej 10;
Czas żniw - Samantha Shannon - seria której 4 część wychodzi na jesieni pod szyldem SQN a ja jej nawet nie zaczęłam, polecana przez blogerów;

Część 5: książki, które mnie ciekawią.

Dziewczyna taka jak ja- anonsowana na Instagramie przez Papierowa Embers;

Współlokatorzy, Joy, Ty, Serce z cierni - niezliczoną ilość razy te tytuły widziałam na różnych stronach i aplikacjach;
Daleko - Blisko - Barbara Garczyńska - książka żony Przemka z 3Telnik.pl;
Pożegnaj się Leo - Anna Maria Mitek - debiut autorki;
Jeszcze będziemy szczęśliwi - Enrico Galiano - czerwcowa premiera SQN - i możliwe, ze tu też będzie rozdanie;
Łzy Tess - Pepper Winters - spodobała mi się książka Korona kłamstw tej autorki, więc wybrałam kolejny jej tytuł;
Ale Musicale - Daniel Wyszogrodzki - to tomiszcze wydane przez Wydawnictwo Marginesy mnie ciekawi;
Twoje zdjęcie - "wina" okładki, która mnie przyciągnęła;
Śmiały podryw - Scarlett Cole - by skończyć serię Second Circle Tattoos;
książka Abbi Glines, która niebawem wyjdzie;
książka Jessici Sorensen z serii o Callie i Kaydenie, która mi została;


Część 6: Pozostałe książki.

Biografie:
Queen. Królewska Historia, Ira
Łapy precz od Żartów
Porozmawiajmy o pierwszej miłości, Siła jej piękna
Przepis na miłość, Kontakt Alarmowy, Prawda czy wyzwanie, The darknest Star. Magiczny pył, Pościg Na imię mi Zack;
Dwóch panów z branży, Uwikłani, Nauczyciel tańca, Gej w wielkim mieście, Nagranie bądź Ilias, Mów szeptem 

A co wy byście mi polecili na ostatnie 10, w tym setną książkę, którą mogłabym przeczytać?
I pzy okazji jaką książkę R. Mroza powinnam dopisać?

Piszcie! Jestem ciekawa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii