28 kwietnia 2019

TBR na Maraton czytelniczy z CRIMELPOINT 2019!| #IgrzyskowyMaraton #TBR

Witajcie!

Bez zbędnych zdań, zapraszam Was na kolejny TBR na Igrzyskowy Maraton 2019!



Igrzyskowy Maraton to wydarzenie tygodniowe, zorganizowane przez Magdę z kanału Crimelpoint
Szczegóły tej Edycji wyzwania czytelniczego są w filmiku poniżej:

W tej edycji, Magda wymyśliła hasło, do której każda litera, tworząca to słowo, ma swoją kategorię....
A Hasłem jest...
LISZKA
Trwać to będzie od jutra - 29 kwietnia, aż do niedzieli 5 maja

L- Lavinia - Książka, o której zapomnieli wszyscy;
Tytułem, który dopasowałam do tej kategorii jest Zanim zgasną gwiazdy Martyny Senator;




--------------------------------------__________________-----------------------------------

I- Igrzyska - Książka, której na początku nie chciałam czytać:
Książką do tej kategorii, mam w dwóch wersjach... W tym jedną od 2015 roku!
A jest nią Woła mnie ciemność od Agaty Suchockiej;




--------------------------------------__________________-----------------------------------

S- Stylista - książka, która jest znana/nie znana przez swoją okładkę:
 Tu wpisałam książkę, która pojawi się również w TBR-ze na Maj, czyli Skaza Roberta Małeckiego;





--------------------------------------__________________-----------------------------------


Z - Zawodowcy - Książka, która doczekała się Ekranizacji:
Książek do tej kategorii zapisałam aż 3 -  i są to:

The Hate U Give. Nienawiść, którą dajesz Angie Thomas
Jak cię zabić, kochanie? Alek Rogoziński
Żmijowisko Wojciech Chmielarz




--------------------------------------__________________-----------------------------------


K -Koza -Książka, której nie znasz zakończenia:
Książka Jakuba Małeckiego, która również pojawi się w kolejnym TBR,...
Jeden z dwóch tytułów:


--------------------------------------__________________-----------------------------------


A- Alina Coin - Książka niedoceniona z list dziewczyn - Mai, Magdy i Jenn:
Filmiki & listy tych dziewczyn są wspomniane tutaj 

 A najbardziej chciałabym przeczytać te 4 tytuły:
W tym najbardziej:
Without Merit, Morze spokoju & THUG;

--------------------------------------__________________-----------------------------------

I oto wszystkie tytuły, które miałam na myśli, oglądając filmik Crimelpoint:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii