20 kwietnia 2019

Akcja #czytamyniedoceniane | WyzwaniaCzytelnicze2019!

Witajcie!
Ciągle Wam zapowiadam Stos z marca i nadal go nie skończyłam, ale proszę o cierpliwość... Jeszcze kilka dni...

Tymczasem zapraszam Was na Post, związany z tytułem notki.

Od kilku tygodni, chodziły słuchy o pewnym wydarzeniu, o którym nie było nic wiadomo - do czasu...
Otóż dziś, tuż po godzinie 13:00, na stronie Facebookowej Magdy znanej z kanału YT Crimelpoint, pojawiła się informacja o Filmiku, w którym wyjaśniła to, co ukrywała razem z Mają z kanału Majastatycznie & Jennifer z kanału Jennifer Reads.

Otóż, wszystkie dziewczyny, zaplanowały na przyszły miesiąc - jakim jest MAJ, zaplanowały, by, razem ze swoimi widzami/czytelnikami/Fanami, czytać książki niedoceniane...
Magda, w tym filmiku, wymieniła kilkanaście tytułów, które uważa za Niedoceniane, by ktoś, kto nie czytał któregoś z tych tytułów...
Oto one:
Ja kilka z tych tytułów, mam na półce w swojej biblioteczce, a inne na tej elektronicznej. Te tytuły ukażę Wam pod koniec postu.

--------------------------------------__________________-----------------------------------  

Po filmiku Magdy, przeszłam od razu na filmik drugiej z organizatorek - Jenn.
Ta booktuberka, w swoim filmiku, opowiedziała o mniejszej ilości tytułów niż Magda - ale dwa z nich u obu się powtórzyły...
Z tej listy również 3 tytuły mam na swojej półce, w tym jeden z nich już przeczytany- ale może przeczytam ją ponownie...

--------------------------------------__________________----------------------------------- 

Kilka godzin później, po kilku problemach technicznych, również i na kanale Mai pojawił się filmik o tym wydarzeniu.
U niej było 10 pozycji, z których także kilka pozycji mam na półce, ale niestety niektóre nie w swoim mieszkaniu i nie pojawią się one na zdjęciu pod koniec.
Oto lista Mai:


--------------------------------------__________________----------------------------------- 

Łącznie z list książek wymienionych przez dziewczyny, posiadam 10 tytułów na półkach, w tym tylko jeden przeczytany...
Oto one:

Tak jak mówiłam, jedna z książek, wymienionych przez Maję, jest na półce na działce i nie miałam możliwości jej umieścić na stosiku. Zamiast niej, położyłam Ender, kontynuację Startera Lisy Price wymienioną przez Jennifer.
A jedyną z Tego stosu PRZECZYTANĄ jest Kochani, dlaczego się poddaliście Ava Dellaira, ale mam zamiar przeczytać ją po raz drugi w Maju.

Poza tym wyzwaniem czytania niedocenianych książek, będą przez Nie organizowane konkursy, w których można będzie wygrać książki i różne gadżety.

--------------------------------------__________________----------------------------------- 

Może Wy, tak jak i ja, weźmiecie w tym wydarzeniu swój udział?
Link do wydarzenia: 

I zapraszam na Kanały dziewczyn:
Crimelpoint - Tutaj;
JenniferReads - Tutaj;
Majastatycznie - Tutaj!
Strona na Facebooku Magdy: Crimelpoint;
Strona na Facebooku Jenn: Jennifer reads
IG Magdy: Crimelpoint;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii