1 stycznia 2019

PLANY na 2019 ROK! | Postanowienia 2018! | Informacyjnie tak... - Konfrontacja 2019! #1

Witajcie w Nowym 2019 Roku!

Dzisiaj przychodzę do Was nie z Podsumowaniem Grudnia , ale właściwie takim mini podsumowaniem Roku 2018.

Zapraszam Serdecznie!


Dzisiaj przeglądając własne posty z całego minionego roku, trafiłam na 2 posty w temacie Postanowień na 2018 rok.

I wtedy postanowiłam zrobić małą konfrontację

W pierwszym z Nich - TYM , podawałam kilka punktów, które chciałabym spełnić w 2018 roku...
Oto one:




Pierwszy punkt był przeze mnie spełniony, choć większość książek przeczytanych kupowałam w miesiącu poprzedzającym podsumowanie- choć zdarzało się kilka wyjątków.
Niestety drugi punkt z tego posta z początku 2018 roku nie udało mi się spełnić, choć kilka miesięcy było bardzo blisko...
Punkt 3 z nich, o regularności postów spełniłam w 9 z 12 miesięcy, gdyż tylko w Lutym, Czerwcu i Lipcu było mniej niż 4-5 postów w miesiącu.
Jednak one były w większości około-książkowe - Stosiki i Stosy, Podsumowania, Relacje z Targów i innych wydarzeń Kulturalnych - choć znalazły się 3 posty o książkach ...
Punkt 5-ty wypełniony w 300%.

Byłam na
WTK 2018! - Relacja tutaj!
KTK 2018! - relacja cz.I i cz.II
a także...

Śląskich Targach Książki 2018! - relacja Tutaj;
Salonie Ciekawej Książki w Łodzi;
Wrocławskich Targach Dobrej Książki - Relacja;

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Jednak II część posta - PLANY 2018 nie do końca się udały...




Choć w 2018 przeczytałam więcej książek niż rok wcześniej - a mianowicie 135 książek - nie licząc tych pozaczynanych ale niedokończonych, to pozostałe dwa plany nie wyszły...

Do dzisiaj nie udało mi się spisać wszystkich książek z mojej biblioteczki - a kilka razy zaczynałam.
A także nie zawsze Premiery/Nowości miesiąca znajdywały się na blogu... I było ich tylko 6, z czego połowa to był post zawierający nowości z 2 miesięcy.

--------------------------------------__________________-----------------------------------

I to cała I część mojej Konfrontacji z 2018 Rokiem :)

Myślę, że wyszło to dość dobrze, jeśli patrzeć na Postanowienia 2018 roku.

A jak U was wyszłaby Konfrontacja z Postanowieniami Na 2018 rok?

Ciekawa jestem...

Do Napisania!
Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii