14 grudnia 2018

STOSIK! | XII Stosik 2018! | GRUDZIEŃ 2018! #1

Witajcie w ten kolejny GRUDNIOWY dzień w 2018 roku!

Dziś przychodzę do Was z Pierwszym haul'em z tego miesiąca, nie tylko książkowym ;-)

Zapraszam serdecznie!

 Jeszcze dobrze nie zaczął się Grudzień, a ostatnim tchnieniem listopada, dokładnie ostatniego dnia, odebrałam przesyłkę z punktu Odbioru księgarni TaniaKsiążka.pl
A była w niej...
A mianowicie ta książka.
Biografia zespołu Ira. Bo jest paru ludzi [Wydawnictwo Agora]

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Grudzień zaczęłam wyjazdem do Wrocławia, by zobaczyć, jak wyglądają Targi w tym mieście.
Planowałam na nich nic nie kupować, ale jak to u mnie zwykle bywa - to nie wyszło...
I wróciłam z Wrocławskich Targów Dobrych Książek 2018 z 10 książkami i dwoma planerami/dziennikami 


Z nich, już w Stosiku Listopadowym, były 2 z nich, ale ze względu na obecność Autorów na tych Targach, nabyłam Kolejne i mam je z imienną dedykacją.
A Cynobrowe pola Aleksandry Radlak otrzymałam od chłopaków z SQN w ramach prezentu - Dziękuję Wam - Tomek i Szymon.
Poza nimi mamjeszcze 3 inne tytuły z Autografami - Karuzelę Pauliny Świst, Pejzaż z Aniołem & Niecodziennik Magdaleny Kordel.

--------------------------------------__________________-----------------------------------
Następnie, po Mikołajkach, odebrałam przesyłkę od Agnieszki, w ramach Mikołajkowo-świątecznej zabawie w grupie polskiej Autorki - Agnieszki Walczak-Chojeckiej.

Zamarzyłam sobie od niej najnowszą książkę spod pióra Remigiusza Mroza czyli O pisaniu na chłodno wydanej w listopadzie.

Jednak tego samego dnia, 7 grudnia, przed odebraniem tej przesyłki, zajrzałam do księgarni Tak Czytam, z której wyszłam z tymi oto trzema książkami...


Ta druga - Karolina Wilczyńska;
Zapomniana księga. Tropiciel - Paulina Hendel;
Odwrotniak - Jakub Małecki

Tego samego dnia, uczestniczyłam w spotkaniu Autorskim, gdzie skusiłam się na jedną z książek z seri Na faktach - Wydawnictwa Od Deski do Deski
A była nią...

 Ostatnia Wizyta Jacka Ostrowskiego

W sobotę pojechałam na wymianę książkową i zabrałam ze sobą 9 książek.
I wymieniłam je na te pozycje, widoczne na zdjęciu poniżej...

A wieczorem, na spotkaniu z okazji dwóch lat grup Agnieszki Lis i Anny Kasiuk, otrzymałam i wróciłam do siebie z 2 nowymi książkami.


Skandal - L.J.Shen;
Jagoda - Anna Kasiuk;

--------------------------------------__________________-----------------------------------

I to miał być koniec stosiku przedŚwiątecznego, ale zanim skończyłam tworzyć Posta, zjawił się u mnie w domu ... listonosz z paczką od Domi Czyta dla mnie...


A w środku znalazły się..
książki Anny Mentlewicz
Pewna pani z telewizji & Zemsta na ekranie

--------------------------------------__________________-----------------------------------

I to wszystko, co znalazło się u mnie w Grudniu, do dnia dzisiejszego.
Pozostałe książki - i nie tylko, będą z moimi prezentami pod koniec miesiąca.

Czytaliście coś z tego?
A może macie ochotę na którąś z tych książek?
Albo co do Was dotarło?

Piszcie...

Natalia.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii