3 grudnia 2018

PODSUMOWANIE 2018! | XI |LISTOPAD 2018!

Witajcie w kolejny dzień nowego i ostatniego zarazem, miesiąca w tym 2018 roku!
Dziś zapraszam Was na...
PODSUMOWANIE LISTOPADA 2018!


Ten miesiąc był dla mnie dość mało czytelniczy - przynajmniej na początku.
Oczywiście podczytywałam jakieś tytuły, ale żadnej nie przeczytałam aż do pewnego dnia...

Jednak zacznijmy od początku...


--------------------------------------__________________-----------------------------------
1 Listopada oczywiście po wizycie na cmentarzach i świętowaniu urodzin Taty w postaci Obiadu, wybrałam się to Teatru Muzycznego Roma na koncert genialnego Korteza.

Było klimatycznie i jak zwykle genialnie.
Pierwszy raz na jego koncercie, był support. A nie, na jednym z kilku, na których byłam, była też jedna Artystka. Jednak 1 Listopada, przed tym wokalistą był zespół Panieneczki z fenomenalną perkusistką.

2. Listopada, gdy zobaczyłam prezent, który otrzymał tata od mojego starszego brata, a mianowicie 2 bilety do kina, zakupiłam na ten film jeszcze sobie wstępu.
Filmem, który został tego wieczoru wyświetlony było to... Bohemian Rhapsody związane z zespołem QUEEN.

Następnie, po pierwszym weekendzie, odbyło się spotkanie z Autorem, którego w październiku spotkałam kilkukrotnie, ale gdy zapytałam Go, czy ma mnie Dość, odpowiedział Nie, dlaczego?
A jest Nim... Jakub Małecki.

Spotkanie prowadziła Justyna Dżbik-Kluge.

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Kilka dni później, zaczął mi się kolejny weekend wolny od pracy...
9 Listopada  wybrałam się do Teatru Rampa na spektakl Eva z Dorotą Osińską w roli tytułowej Evy Cassidy.

10 Listopada wybrałam się do Łodzi na spotkanie z Autorką, a to dlatego, że przez ustanowiony dzień wolny od pracy dla handlu, Empik przeniósł spotkania na termin, który mi nie pasował.
A mianowicie z Anną Kasiuk.


Spotkanie prowadziła Wiola z bloga Subiektywnie o książkach.

--------------------------------------__________________-----------------------------------

11 Listopada było Święto Niepodległości i ten dzień natchnął mnie w jakiś sposób do czytania i już następnego dnia przeczytałam, a raczej doczytałam jako pierwszą w tym miesiącu.
A była nią Planeta Singli 2. Ewy Markowskiej.

Kolejnymi książkami przeczytanymi w Listopadzie były 2 książki przeczytane jednego dnia.

 Jednak przed przeczytaniem 2 i 3. książki w tym miesiącu, miałam możliwość uczestniczenia w koncercie, a raczej Live session Pawła Domagały wraz z odsłuchem na żywo najnowszego singla z płyty 1984, która premierę miała kilka dni później- 16 Listopada.

--------------------------------------__________________-----------------------------------

A co do tych 2 książek jednego dnia...
Najpierw przeczytałam tytuł, który był polecany przez Zuzę - Kulturalną Szafę i Cat z Cat vloguje, jeszcze przed jej wydaniem w Polsce.
A mianowicie, chodzi tu o... Sebastiana autorstwa Sara Ney
Jednak to nie jedyna książka przeczytana tego dnia - 14.Listopada.
Drugim tytułem odłożonym na półkę Zakończone była nią kontynuacja książki czytanej kilka tygodni temu, a mianowicie Tylko Twój, a przeczytaną była  Tylko dla Ciebie Vi Keeland.

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Następnie wydarzeniem kulturalnym tego miesiąca, było spotkanie Autorskie z Anetą Jadowska
 Odbyło się ono w Empiku i było związane przede wszystkim z najnowszą książką Autorki, pełną opowiadań związanych z bohaterami z róznych serii - Dorą, Nikitą, czy Witkacem.
Spotkanie prowadziła Magdalena Walusiak.

Dwa dni później, 18 Listopada, wraz ze znajomą blogerką Magdaleną, wybrałyśmy się do Łodzi, by zobaczyć jak wyglądają targi, a raczej Salon Ciekawej Książki.

I faktem jest to, że gdyby nie towarzystwo i znajome twarze na kilku stoiskach, to byśmy wróciły na dworzec już po kilkunastu minutach.
A tak, to przeżyłyśmy kilkadziesiąt minut - jakieś niecałe trzy godziny.
Magda kupiła kilka książek, a ja nie zmniejszyłam wielkości swojego portfela.
I gdyby nie dobra Dusza ze stoiska Marginesów&Jaguara, wróciłabym z Targów jedynie tylko z zakładkami.
A mianowicie K. podarowała mi książkę, którą od tamtego czasu do dziś podczytuję fragmentami, czyli Pod podszewką. Prawdziwy wizerunek pisarza Książniczek czyli Sylwii Stano & Zofii Karaszewskiej.

A zdjęłam ją na tych Targach z półki tylko by przeczytać rozdział z Jakubem Małeckim😁


--------------------------------------__________________-----------------------------------
 
Następne dni spędziłam w większości w pracy, jednak któregoś dnia udało mi się wybrać po raz kolejny do kina, a mianowicie 22. Listopada byłam na Planecie Singli 2 w towarzystwie Mamy.
Kolejny i ostatni w tym miesiącu weekend, w dzień imienin Katarzyny, byłam po raz kolejny na spektaklu w Teatrze Ochoty na 33 powieści, które każdy powinien znać.
I po ostatniej chwili, ukłonach Aktorów tam występujących, chciałam jeszcze więcej i więcej!
Polecam, nie tylko ze względu na Aktorów - Sebastiana Perdka i Marcina Korcza, ale przede wszystkim ze względu na sam spektakl.

Dzień później, 26.Listopada, przeczytałam 4 część seii o Braciach Slater, a mianowicie Rydera & Brannę autorstwa L.A.Casey.
Dzień później wróciłam i ponownie przeczytałam dulologię Samanthy Young - Żyj szybko, kochaj głęboko & Tylko ty mnie zrozumiesz.

I myślałam że te tytuły to wszystkie, które zostaną przeczytane w tym miesiącu, ale znalazła się jeszcze jedna, skończona 28. listopada, a mianowicie książka 99 dni lata autorstwa Katie Cotugno.

Ostatniego dnia miesiąca, zakończyłam ten miesiąc, wizytą w warszawskim Teatrze, zaczynającym się również na literę O...
A także sztukę, która miała niedługo przed tym swoją premierę.
Chodzi tu o Och Teatr i ich najnowszy tytułu na afiszu, czyli Osy.


--------------------------------------__________________-----------------------------------

Tak więc wygladał moj czytelniczy listopad.

Książki Samanthy Young niestety czytalam elektronicznie, a papierowe wersje leżą na polce na działce.

A Wam, jak minął miesiąc Listopad?
Czytaliście coś ciekawego? A moze gdzieś byliście?
Jestem tego ciekawa...

Zapraszam do komentowania!
I...
Do Napisania!

Natalia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii