3 listopada 2018

PODSUMOWANIE 2018! | X | PAŹDZIERNIK 2018!

WITAJCIE!
Dziś przychodzę do Was z PODSUMOWANIEM MIESIĄCA!

Zapraszam serdecznie!
Październik obfitował w wydarzenia kulturalne, zwłaszcza ta II połowa miesiąca.
Z tego też względu, tym sposobem, mało książek przeczytałam w 100%...

Pierwszymi książkami przeczytanymi w tym miesiącu były dwie książki zagranicznych autorek.
1 dnia miesiąca przeczytałam kolejną książkę od Abbi Glines Uważaj na mnie z serii Sea Breeze.
Po niej, następnego dnia, przeczytałam Jej wysokość P. - Joanne MacGregor.

Po tych dwóch pozycjach, na mojej krótkiej liście przeczytanych książek, pojawiły się dwie książki Agaty Czykierdy-Grabowskiej pt. Pierwszy raz & Stand by me
Pierwszą z nich, przeczytałam 3 października, a jej "kontynuację" następnego dnia.

Później, w sobotę 6 października, znalazłam się na dwóch wydarzeniach kulturalnych.
Pierwszym z nich, było spotkanie z Anną Marią Jopek, które Piotr Metz prowadził.
Było związane z płytą Artystki pt. Ulotne




A drugim, tego dnia spotkaniem, były odbywające się na Brackiej, Warszawskie Targi Fantastyki - Jesień 2018

Tego popołudnia, udało mi się złapać jedną Autorkę - Katarzynę Berenikę Miszczuk by podpisała mi mój stos ksiażek jej Autorstwa.
I wykonała to z uśmiechem..
Po podpisaniu książek, udałam się na spotkanie z nią w ramach Targów, prowadzone przez redaktorkę jej książek - Agnieszkę Trzeszkowską-Berezę.

Następnego dnia, w niedzielę 7 października, spotkałam równie jak Katarzyna & Agnieszka, sympatycznych Autorów & osób z Wydawnictw, które były obecne na tym wydarzeniu.
M.in. Michała Gołkowskiego, Martynę Raduchowską, Milene Wójtowicz, Aleksandrę Janusz, jak również Luizę Dobrzyńską wraz z jej wydawcą - Agnieszką Kazała z Wydawnictwa Literackie Białe Pióro...

Niestety, dzisiaj już nie pamiętam, co wtedy podczytywałam, możliwe, ze na czytniku Planetę Singli, ale to nie była ta, piątą książką przeczytaną w tym miesiącu.

A 5 numerem na liście była... książka przeczytana w Dniu wizyty w ulubionym Teatrze w Warszawie.
A miało to miejsce 10 Października...

Jednak dzień wcześniej, uczestniczyłam w koncercie zdolnej Darii Zawiałow, w wilanowskiej Kuźni Kulturalnej
 
W ciągu 10 dnia miesiąca, przeczytałam 3 część serii Valentiny Fast pt. Zamek z Alabastru, by potem obejrzeć sztukę Tydzień nie dłużej w wykonaniu trojga Aktorów z Teatru Kwadrat: Anny Cieślak, Andrzeja Nejmana i Pawła Małaszyńskiego...
Ten pierwszy wymieniony, gdy się kłaniał, puścił mi oczko, co zrozumiałam, jakby mnie pamiętał ze wcześniejszych wizyt w tym Teatrze.

Dzień później, zaczęłam czytać Zbrodnię w wielkim mieście Alka Rogozińskiego, którego tego wieczoru spotkałam w Bibliotece na Targówku, w ramach promowania tego właśnie tytułu.

Jednak, wracając ze spotkania, kontynuowałam czytanie poprzedniej książki - i to właśnie Planeta Singli była 6 i przedostatnią książką dokończoną w Październiku.
A był to dopiero 12 października...

Następnego dnia, wybrałam się na weekend do Katowic, gdzie odbywały się Śląskie Targi książki - relacja tutaj, gdzie spotkałam wielu znajomych z Internetu, Blogerów, Wydawców i oczywiście Pisarzy ;) 

Dwa dni po powrocie z Targów, 16-tego października, po raz kolejny uczestniczyłam w koncercie w Kuźni Kulturalnej, gdzie tego wieczoru zagrała Kasia Kowalska swój akustyczny koncert, wraz z dwoma gitarzystami.

A dwa dni później, skorzystałam ze swojego prezentu od brata, który to dostałam w ostatnie Święta Bożego Narodzenia - bilety na Happysad w Stodole! Fantastyczny wieczór przed-urodzinowy. 18 października był koncert, 19. moje święto ;-)

A w swoje kolejne urodziny, miałam dwa plany na popołudnie...
Pierwsza myśl - koncert Cochise w Warszawie;
Drugi pomysł - sztuka w teatrze...

Jednak ten wieczór, spędziłam w towarzystwie znajomych, czekając na Artystę, który tego dnia miał premierę najnowszego wydawnictwa. Mianowicie chodzi o Dawida Podsiadło i jego Małomiasteczkowy.

Następnym wydarzeniem, z którego dostałam coś nowego, była niedziela wyborcza... i mój urodzinowy obiad dla najbliższych.
Wtedy mój brat, podarował mi vinyl &DVD z koncertu Korteza.
Tego samego dnia przeczytałam ostatnią 7. książkę w tym miesiącu - a był to Vincent Boys Abbi Glines.

23 Października, w Warszawie, odbyły się 3 wydarzenia, na które chętnie bym poszła, gdyby nie to, ze były o jednej porze...
Dlatego też, wybrałam tego dnia, jedno ze spotkań - promocję książki Królowa Gwiazd Agnieszki Walczak-Chojeckiej, które poprowadził Alek Rogoziński.
Jeszcze przed spotkaniem, zaczęłam kilka stron tej książki - w ebooku.

To było ostatnie książkowe wydarzenie przed Krakowskimi Targami Książki, które odbywało się między 25 a 28 Października.
Ja, jeszcze przed Krakowem, pojechałam do Radomia na kolejny koncert Ørganka,
gdzie przypadkowo, w miejscu noclegu zostawiłam swoją bluzę - na szczęście po weekendzie mi ją odesłano ;)

26 Października, tuż po godzinie 10.30 wyruszyłam z Dworca Centralnego w stronę Krakowa, gdzie spędziłam czas do niedzielnego popołudnia, w towarzystwie znajomej pisarki. Więcej dowiecie się w Relacji, która pojawi się niebawem ;-)
W międzyczasie, tam byłam na filmie 7 uczuć.

Po Krakowie, następnego dnia, odbyła się Premiera Książki Jakuba Małeckiego pod tytułem Nikt nie idzie. Relacja tutaj 
30 Października byłam najpierw na spotkaniu w Empiku, gdzie Andrzej Piaseczny promował najnowsze wydawnictwo czyli 25+ . A po spotkaniu, znajoma wyciągnęła mnie na premierę filmu (!) Jeszcze dzień życia

I to wszystko co działo się w Październiku...
7 książek przeczytanych, 
4 inne zaczęte:
Kiedy zniknę, Zbrodnia w wielkim mieście, Królowa Gwiazd, Rdza.
Wydarzeń kulturalnych: 15

Tymczasem,
zapraszam do komentowania...
I... 
Do napisania!

Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii