13 września 2018

Seria o Nikicie... #AnetaJadowska #Nikita | Zaczęte ... i ... Przeczytane! | #Zaczytana 2018!

Witajcie w ten kolejny Wrześniowy już dzień!
Dziś przychodzę do Was z dawno już zaplanowanym powrotem do cyklu Zaczęte... I... Przeczytane...| Zaczytana!

Zapraszam serdecznie dalej!
Serią, od której rozpocznę ten cykl na nowo, jest seria autorki Anety Jadowskiej.
Serią, składającą się z trzech tomów, czyli inaczej mówiąc trylogią...
Trzy książki, które składają się na serię o Nikicie, którą ostatnio miałam okazję przeczytać dzięki Wydawnictwu SQN, za co bardzo dziękuję, to:
Dziewczyna z Dzielnicy Cudów, Akuszer Bogów & Diabelski młyn.

Jak sama nazwa serii wskazuje, główną bohaterką tej serii jest Nikita, dziewczyna która od małego dziecka musiała walczyć o przetrwanie. Zwłaszcza że nie była zwykła osobą płci żeńskiej, nie tak do końca, ale także berserkiem - co Ona odkryła dopiero, gdy miała styczność z własnym ojcem.
Od którego, od dzieciństwa, wraz z matką - która nie okazywała wobec niej żadnych uczuć macierzyńskich, uciekała. Dziewczyna ukrywa tę część siebie w tajemnicy przed wszystkimi, a zwłaszcza przed Ireną.


W pierwszym tomie tej trylogii, poznajemy Nikitę, jako kobietę, która bierze zlecenia nie tylko od Matki, która jest nie tylko osobą jej najbliższą, ale także Matką Przełożoną, ale także od innych ludzi - mieszkańców Warsa, a także Dzielnicy Cudów.
I właśnie w tej Dzielnicy, rozgrywa się jedno ze zleceń, które dla bohaterki jest bardzo ważne - zaginięcie pewnej jej bliskiej znajomej...
Jednak wcześniej, okazuje się, że Matka Irena, ma dla niej niespodziankę - nowego partnera Robina, z czego dziewczyna nie jest zbyt zadowolona - gdyż woli pracować sama.

Robinowi, czyli nowemu Partnerowi Nikity z Zakonu, jednak udaje się nie zginąć z rąk (lub przez) dziewczynę, gdyż coś w im ją zaintrygowało...

--------------------------------------__________________-----------------------------------


Druga część Serii, czyli Akuszer Bogów, zaczęłam od razu po zamknięciu Dziewczyny z Dzielnicy Cudów. Ta część była rozgrywana w większości poza Warsem i Sawą, a mianowicie w Norwegii.
Ta część bardzo mnie wciągnęła, może nawet bardziej od pierwszej części, gdyż gdyby nie fakt, że byłam zmuszona odkładać tę książkę na bok, gdyż czytałam ją w większej części podczas pobytu w pracy.
Jednak samo czytanie Akuszera nie sprawiał mi żadnego problemu z powrotem do historii Nikity, wręcz przeciwnie - ona mnie bardzo wciągnęła. Zwłaszcza, że gdy się widzi rozwój bohaterów i nie dało się, a nawet nie chciało się od nich oderwać.


A trzeci tytuł - Diabelski Młyn czytałam kilka dni później... 
W tej książce, jak i w pozostałych poznajemy nowych bohaterów, a także nowe, dla nas, a także dla Partnera dziewczyny, miejsca...
Tą część czytałam tak, choć obawiałam się jej kończyć, nie chciałam się już rozstawać z Nikitą i Robinem.
Choć mam małą nadzieję, że będzie Coś jeszcze.
--------------------------------------__________________-----------------------------------

Składając wszystko w całość...
Ta seria mnie wciągnęła i każda z historii zawarta w tych 3 tomach, sprawiła, że nie mogłam się od niej oderwać... Autorka sprawiła, zę ta seria wydobyła we mnie pełny rollercoaster emocji... 
Polecam Serię o Nikicie wszystkim, nie tylko fanom twórczości Anety Jadowskiej, a także tym, może przede wszystkim tym,którzy dopiero chcą zacząć przygodę z jej twórczością - choć polecałabym zacząć od Heksalogii od Dorze Wilk, o której są wzmianki w tej trylogii.

Jeszcze raz bardzo dziękuję Wydawnictwu SQN za możliwość przeczytania tych trzech tytułów.

Oceny:

Dziewczyna z Dzielnicy Cudów* 7/10
Akuszer Bogów** 8/10
Diabelski młyn*** 8/10

--------------------------------------__________________-----------------------------------

A wy, czytaliście tą serię?
A może planujecie dopiero zacząć przygodę z Nikitą i Robinem?
Albo z twórczością Autorki Anety Jadowskiej?

Tymczasem zapraszam do komentowania!
I...
Do Napisania!

Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii