21 września 2018

PREMIERY/NOWOŚCI | WRZESIEŃ! | 2018! #6

Witajcie!
Dziś, w przed ostatni dzień lata, przychodzę do Was z Dość spóźnionymi 
PREMIERAMI I NOWOŚCIAMI z tego miesiąca!

Bez zbędnego przedłużania...
ZAPRASZAM!
 

PREMIERY/NOWOŚCI: WRZESIEŃ 2018!

4-5.09.2018!
Agata Czykierda-Grabowska - Stand by me
Izabella Frączyk - Wszystko nie tak!
Bartow J. Elmore - Obywatel Coke. Kapitalizm według Coca-Coli
Robert Małecki - Skaza
Natalia Sońska - Listy (nie)miłosne
Holly Bourne - Jestem już normalna?
Karolina Wilczyńska - Rok na Kwiatowej. Tom 4. Owoce miłości
Alice Ripley - Tusz
Zbigniew Zborowski - Kręgi
Max Czornyj - Najszczęśliwsza
Adam Silvera - Zostawiłeś mi tylko przeszłość

12.09.2018!
Anna Dąbrowska - Zanim zniknę
Ilona Andrews - Kate Daniels. Tom 6. Magia wskrzesza
Ann E. Jewel - Pan Perfekcyjny
Samantha Towle - Revived 

 19.09.2018!
Małgorzata Garkowska - Czego nie powiedziałam
Anna Bellon - Zaufaj mi
Eric Bell - Alan Cole nie jest tchórzem
J.E. Welch - Love & Luck
Holly Black - Okrutny książę
Magdalena Witkiewicz - Nie ma jak u mamy

Michał Czernecki, Monika Sobień - Wybrałem życie
Kasie West - Dziewczyna, która wybrała swój los

Kirsty Moseley - Chłopak, który wiedział o mnie wszystko
Remigiusz Mróz - Kontratyp
Karol Bielecki - Wojownik
Nina Majewska-Brown - Mąż na niby
Marta Radomska - Biegiem po miłość
Beata Majewska - Zapisane w chmurze
Małe Licho i tajemnica Niebożątka — Marta Kisiel

21-26-28.09.2018!
Ginger Scott - Zapadnij w serce  21.09.2018 
Shari L. Tapscott - Odrobina blasku 21.09.2018
Geneva Lee - Royals. Tom 3. Korona na zawsze 21.09.2018
J.A. Redmerski - Drugie życie Izabel 26.09.2018
Laurelin Paige, Sierra Simone - Gliniarz 28.09.2018
Tijan - Pozwól mi zostać 28.09.2018

--------------------------------------__________________-----------------------------------

 I to wszystkie tytuły,które mnie zainteresowały swoim opisem,
 bądź autorzy, których lubię i zbieram :)

Niektóre z nich, posiadam już w swojej biblioteczce...
Oto one:
Z lewej - premiery z początku września, a z drugiej premiery 19. tego miesiąca  
- w tym Kontratyp- Remigiusza Mroza już jest przeczytany!

A Wy, na jakie premiery czekaliście w tym miesiącu?
Albo może dopiero Coś Was zainteresowało?

Zapraszam do komentowania...
I... do napisania!
Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii