22 sierpnia 2018

STOSIK! | VII Stosik 2018! | LIPIEC-SIERPIEŃ 2018!| vol.1!



Witajcie moi Drodzy czytelnicy!

Dziś, jak możecie zauważyć, przychodzę do Was z Nabytkami zarówno z minionego (już) miesiąca - którego nie zdążyłam stworzyć w Lipcu [jak i innych postów], jak i z obecnego.

Dziś, gdy To pojawiło się na Blogu, ja w obecnym momencie jestem na urlopie, razem ze swoją wspaniałą rodzinką - w Hiszpanii.

Tymczasem zapraszam do oglądania moich ... STOSÓW - jak zwykle


LIPIEC 2018
Ten miesiąc zaczęłam spokojnie, choć jeszcze dzień wcześniej - w dniu 30 czerwca, przywiozłam kilka książek, o których wspominałam w Podsumowaniu tego miesiąca.
Oto one:
Są to:
Jarosław Grzędowicz - Azyl - z autografem Autora;
Jarosław Grzędowicz - Hel 3 - z autografem Autora -> już u koleżanki;
Joanna Opiat-Bojarska - Ucieczka - czeka na spotkanie z Autorką - po wakacjach...
Miłość na każdą porę roku - od wydawnictwa Literackie Białe Pióro

Wraz z kompletem różnorodnych zakładek

--------------------------------------__________________-----------------------------------
Pierwszą przesyłką w Lipcu była paczka z Wydawnictwa Znak.
Z książką, której opinię możecie przeczytać w poprzednim Poście.
Chodzi o...
Jak upolować pisarza? Sally Franson.
Jest już Przeczytana!
--------------------------------------__________________-----------------------------------

Jednak pierwszymi PRAWDZIWYMI nabytkami Lipca były...
Książki kupione po promocji w... Biedronce.
Dwie książki polskich Autorek i trzy jednej zagranicznej Autorki...
Oto one:

Gabriela Gargaś - Pośród żółtych płatków róż;
Agnieszka Krawczyk - Tylko dobre Wiadomości;
Samantha Young:
Wbrew zasadom, Wszystkie odcienie pożądania, Sztuka uwodzenia;

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Następną przesyłką, było moje przedpremierowe zamówienie na Znaku, w którym była pewna torba i oczywiście książka!
Adam Agaty Czykierdy-Grabowskiej

[Obecnie posiada Autograf Autorki!]
--------------------------------------__________________-----------------------------------

Tego samego dnia, kupiłam stacjonarnie w Empiku(również przedpremierowo) książkę Martyny Senator "Z nicości"...
Jak widać na zdjęciu - książka już Przeczytana!

[I tak jak książka wcześniej zaprezentowana, jest już z Autografem Autorki!]
--------------------------------------__________________-----------------------------------

Obie książki - zarówno Adam jak i Z Nicości miały premierę 18 lipca, razem z dwoma innymi książkami, które właśnie tego dnia odebrałam... razem z inną książką ;-)
Oto one:

Agata Przybyłek W promieniach szczęścia;
Remigiusz Mróz Hasztag;
Marta Matulewicz Singielka w Londynie;
--------------------------------------__________________-----------------------------------

W Lipcu były jeszcze "tylko" 2 zamówienia i jedna przesyłka z Wydawnictwa SQN...


Po dwudziestym czwartym lipca, otrzymałam swoje zamówienie z Nieprzeczytane.pl, w którym znalazły się te oto książki:

 Z tych 10 pozycji, w chwili obecnej, nie przeczytałam tylko lewego stosiku...
Czyli... To zdarza się tylko w filmach, Podejrzany, Lila i Ethan. Nie kuś mnie, Trzy razy Ty.
Ta ostatnia wymieniona, była dwukrotnie przeze mnie zaczęta, ale zawsze Coś - jakaś inna książka sprawiała, że ją odkładałam. Może Do trzech razy sztuka?
--------------------------------------__________________-----------------------------------

Jednak kolejne zamówienie (z Czerwca) i przesyłka przyszły do mnie przed ostatnim dniem lipca...
Oto one:

 Od SQN:

A zamówieniem z Czerwca jest...:
Pakiet z Geminą która miała premierę w Lipcu;
Oraz...
Przeklęta Korona Victorii Aveyard;
Without Merit Colleen Hoover;

Ps. Obecnie jestem w trakcie Dziewczyny z Dzielnicy Cudów Anety Jadowskiej...
--------------------------------------__________________-----------------------------------

Lipcowe Nabytki to właśnie Wam pokazałam...
A Drugą połowę, czyli Sierpniowe nabytki... Będą innego dnia ;)

Tymczasem zapraszam do komentowania ;)
I...
Do napisania!
Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii