26 czerwca 2018

STOSIK! | VI Stosik 2018! | CZERWIEC 2018! |

Witajcie!
Przychodzę do Was z postem, po małej przerwie między postami...

Dzisiaj przychodzę do Was wraz ze stosem książek, który uzbierałam przez ostatnie 25 dni tego miesiąca... A którego miało nie być.
Tak przynajmniej planowałam - NIC nie kupować ...
I jak zwykle - jak to u mnie - nie wyszło...
Pierwszym czerwcowym wypadem, z którego wróciłam z torbą pełną książek....
Była wyprzedaż hurtowni Expans....

Byłam tam dwukrotnie...
1 czerwca...
I...Wróciłam z 11 książkami  w tej torbie...:
Oto one:
Dla siebie 4 pozycje, dla babci (już przeczytane) też 4, oraz dla mam 3 [2 przeczytane];

Druga wizyta -> 7 czerwca, wraz z Patrycją Patiopeą...
Wróciłam z 10 książkami i jednym audiobookiem
Tym audiobookiem była "Druga Szansa" Katarzyny Bereniki Miszczuk;

Trzy książki, obecnie są spakowane, by 1 lipca wręczyć je mamie na urodziny, Listy pachnące tymiankiem dałam babci do czytania, a sama sobie dodałam do stosu "do przeczytania" pozostałe 6 sztuk;

Kolejnym wydarzeniem kulturalno-literackim, był Literacki Piknik nad Wisłą, odbywający sie między 8 a 10 czerwca na warszawskich Bulwarach Wiślanych...
Pierwszego dnia, w piątek wyszłam z nich z książką, która miała premierę 12 dni później - 20 czerwca.
A mianowicie z...:
Bogini niewiary Tarryn Fisher 

Po zakupie, który już obecnie mam za sobą przeczytany, znalazłam się w Empiku, na spotkaniu z norweską Autorką Mają Lunde, promującą swoją najnowszą książkę, wydaną w naszym kraju - Błękit.
Ja wcześniej tego dnia, przed spotkaniem odebrałam zamówienie, w którym była Historia pszczół Autorki.

Jednak nie powstrzymałam się i po spotkaniu zakupiłam również Błękit

 I przy okazji Przesilenie w promocyjnej cenie.
A teraz te trzy pozycje (wraz z innymi) leżą i czekają u babci na przeczytanie:
W sobotę 9 czerwca, zakupiłam książkę, której autor był na Warszawskich Targach Książki, ale ja do niego nie dotarłam...
Chodzi tu o...:

Następnie 10 czerwca, zdobyłam w losowaniu, podczas spaceru z Autorką po warszawskiej Starówce drugą część jej cyklu warszawskiego Hotel Varsovie, więc na Bulwarach dokupiłam pierwszą jej część.
Oto obie książki:

Przy okazji na stoisku obok Wydawnictwa W.A.B., zdobyłam książkę, którą dałam Tacie na Dzień Ojca:


Potem do mnie dotarło zamówienie ze Znaku, w którym znalazło się 5 książek, w tym dwie przedpremiery czerwcowe [13 czerwca przyszła paczka, premiery miały 20...]
Oto one:

Magda M.Ciąg dalszy nastąpił Radosława Figury już przeczytana!
A Macbeth Jo Nesbo to kolejna pozycja dla mamy ;)

Po tym zamówieniu, przyszły dwie przesyłki - zakupy od innych książkoholiczek:
Od Magdaleny 3 książki i od Kingi - 1 pozycja:

Piosenki o miłości oraz inne kłamstwa J. Pennington już przeczytana - w formie elektronicznej jakiś czas temu...

Jednak jeszcze przed dostarczeniem tych dwóch przesyłek od dziewczyn, zdążyłam być na Festiwalu Co Jest Grane, gdzie wyszłam z płytą Lady Pank z udziałem innych znanych Artystów w tym Organka czy Piotra Roguckiego...:
Oraz na niedzielnym wypadzie w Opolu, gdzie odbywał się Festiwal Książki...
Wróciłam z kilkoma pozycjami
Oto one:
Huśtawka, Mroczny Duet - Czwarta Strona;
Seria Royal Valentiny Fast - Media Rodzina; <- przeczytane w Ebooku, chciałam wersję papierową ;-)
Prawo miłości Whitney G. - Wydawnictwo Kobiece; <- już przeczytane;
Kropidło wspomnień Agnieszki Różalskiej - od Autorki z Opola;

 Potem, 20 czerwca, odebrałam zamówienie ze Świata Książki, w którym znalazły się:
2 filmy, które były w kinach na początku roku i 3 książki, które miały dobrą cenę...
Poza rytmem Brittainy C. Cherry mam za sobą, a Podpalacza Wojciecha Chmielarza chcę przeczytać przed kolejnym spotkaniem z Autorem.

A ostatnim nabytkiem książkowym był zakup w pierwszy dzień LATA!
Na spotkaniu z Marią Paszyńską, kupiłam jej najnowszą książkę, a mianowicie:

A Ostatnim okołoksiążkowym zakupem Czerwca, był.... nowy czytnik, gdyż w poprzednim już praktycznie nie działa włącznik/wyłącznik.
Inkbook Prime wraz z etui Joga :)

 Oto wszystkie pozycje, które mam w swojej biblioteczce, jeszcze nie pożyczone ;)

Przeczytane: Magda M. Ciąg dalszy nastąpił, Royal. Królestwo ze szkła/Kraina z Jedwabiu, Prawo miłości, Bogini niewiary, Zanim się pojawiłeś, Piosenki o miłości oraz inne kłamstwa;

A Wam, co przybyło do Was w Czerwcu? A może jakiś tytuł z moich stosików Wam przypadł do gustu?
Chętnie przeczytam o Waszych nowościach...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii