4 maja 2018

PODSUMOWANIE 2018! | IV | KWIECIEŃ 2018!| TBR MAJ 2018!

Witajcie!

Planowałam napisać i zaplanować post na 1 maja -  nie udało się.
Jednak spięłam się i Dzisiaj przychodzę do Was z... Podsumowaniem Kwietnia i TBR-em na Maj!

Pierwsze dwa dni miesiąca, to były Święta Wielkanocne, spędzone w gronie rodzinnym, co nie przeszkodziło mi przeczytać, a raczej dokończyć książkę, czytaną jeszcze w Marcu - a mianowicie Chłopaka na zastępstwo Kasie West. A dzień później, przeczytana już była 2 książka w miesiącu - Egomaniac od Vii Keeland.


Następnie odebrałam dwie paczuszki z nowymi nabytkami, w którym były płyty i filmy DVD, a następnie przeczytałam na czytniku Srebrnego Łabędzia Amo Jones. Było to 4 kwietnia.

Dzień później, 5 kwietnia, wieczorem, po pracy, wybrałam się na pierwsze wydarzenie w tym miesiącu. Koncert, który od tygodni wisiał na stronie klubu z dopiskiem WYPRZEDANY/ SOLD OUT . Było to dla mnie kolejne spotkanie - nie pierwsze i nie ostatnie - z twórczością Łukasza, pod pseudonimem KORTEZ. Było bardzo sympatyczne zakończenie czwartku...

W weekend, wraz z siostrą z wyboru, wybrałam się do Katowic, na koncerty z okazji nadania praw wyborczych kobietom... To wydarzenie zostało przeze mnie opisane w poście 9 kwietnia [TUTAJ]

Tego dnia, w pociągu do Katowic, zaczęłam czytać kolejną pozycję, którą czytałam równo 7 dni - gdyż zaczęłam 7.04, a skończyłam 14.04. Była to biografia siatkarza, Łukasza Kadziewicza Kadziu. Siatkówka i rock'n'roll napisana wspólnie z Łukaszem Olkowiczem.

Nie było to spowodowane nudnością tej pozycji, ale takiego kwietniowego zastoju czytelniczego...
W międzyczasie, wybrałam się po dłuższej przerwie, do teatru Studio, na sztukę o tytule Biesy

Dzień po przeczytaniu biografii, 15.04, uczestniczyłam w kolejnym koncercie Ani Dąbrowskiej, którą usłyszałam na żywo po raz pierwszy...

16. kwietnia przeczytałam ostatnią książkę w tym miesiącu.
A mianowicie Royal. Królestwo ze szkła Valentiny Fast.
Po tej książce zdarzyło się wiele wartych zapamiętania wydarzeń, ale zapoczątkowane zostało... Zawieszeniem aplikacji na czytniku, co zmusiło mnie do reinstalowania aplikacji Legimi - i tym samym straceniem wszystkich zakładek z przeczytanych tam pozycji.


--------------------------------------__________________-----------------------------------


WYDARZENIA:
17.04 - premiera książki Katarzyny Puzyńskiej pt. Nora;
21.04- Magdalena Witkiewicz i Marzena Grochowska w Empiku, promowanie książki GPS Szczęścia prowadzone przez Alka Rogozińskiego;
21.04 - premiera książki Prażanka Anny M. Brengos, prowadzone przez Kasię Bulicz Kasprzak - Muzeum Warszawskiej Pragi;
22.04 - Jakub Ćwiek, Kasia Bulicz- Kasprzak, Jakub Małecki, Magdalena Lamparska - Warsaw Book Show;
22.04 - Agnieszka Chylińska - Progresja;
25.04 - Lee Child - Empik Arkadia;


--------------------------------------__________________-----------------------------------

Te wydarzenia postaram się opisać jak najszybciej, choć już nowe zbliżają się Wielkimi Krokami....
W tym kolejna edycja Warszawskich Targów Książki na Stadionie Narodowym - już 17 maja!
Zostało już tylko 13 dni!

--------------------------------------__________________-----------------------------------

TBR MAJ! !
Postanowiłam zaplanować sobie pozycje, które chcę przeczytać w Najbliższym czasie...
Oto te książki w pełnej krasie...

Zaczęte, ale nieskończone w Kwietniu:
GPS Szczęścia Marzena Grochowska, Magdalena Witkiewicz;
Woła mnie ciemność Agata Suchocka;

Kupione w Kwietniu, chcę przeczytać:
Kiedy zniknę / Kiedy wrócę Agnieszka Lingas-Łoniewska;
Fallen Crest. Rodzina Tijan;
Bracia Slater. Kane / Aideen L.A.Casey;
Jesteś moim światłem Abbi Glines;
Kto zabił Kopciuszka? Alek Rogoziński;
Trup na plaży Aneta Jadowska;
Motylek Katarzyna Puzyńska; [muszę w końcu zacząć przygodę z Lipowem];
Raven Sylvain Reynard;
To skomplikowane Julie Jessica Park;
Zmiana J. Sterling;

A jeśli jeszcze zdążę, to chcę przeczytać ponownie Dreszcza Jakuba Ćwieka, by przeczytać jego kontynuację Dreszcz. Facet w Czerni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii