2 kwietnia 2018

STOSIK!| III Stosik 2018! | MARZEC 2018!| #2

Witajcie!

Dzisiaj mamy drugi dzień Świąt Wielkanocnych, nazywany także Lanym poniedziałkiem.
Oblano już Was, a może to Wam udało sie kogoś oblać zimną wodą?

Ja właśnie dziś, postanowiłam wstawić dla Was drugi stosik z Marca... aby tych książek nie zaliczać do tych kwietniowych, których (mam nadzieję) będzie niewiele.
Wprawdzie planuję tylko odebrać dwie paczuszki - jedną z płytami, a drugą z nowymi książkami.

Tymczasem, zapraszam do obejrzenia STOSIK!|| MARZEC 2018!| vol.2!

Jak wiecie, co wspominałam w poście Stosiku marcowego vol.1, czekałam jeszcze na paczuszkę z księgarni Nieprzeczytane...

Niektóre z tych książek, pojawiły się w sobotę w Marcowym podsumowaniu, gdyż zostały już przeczytane, albo planowałam je przeczytać w najbliższym czasie.

Oto paczuszka z 11 pozycjami :)




A w środku wyglądało to tak:
 Oto one:
2 zakładki;
a także...
Bez pożegnania - Mia Sheridan;
Egomaniac - Vi Keeland;
Sweet Cheeks - K. Bromberg;
Sexy Bastard. Knox - Eve Jagger;
Szamanka od umarlaków/Demon Luster - Martyna Raduchowska;

I także zestaw 5 książek Kasie West:
Chłopak na zastępstwo, Chłopak z sąsiedztwa, Chłopak z innej bajki, Blisko Ciebie i Szczęście w miłości.

Przeczytane: Bez pożegnania Mii Sheridan, Sexy Bastard. Knox Eve Jagger, a także Chłopak na zastępstwo Kasie West

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Poza tą paczuszką z nieprzeczytane, odebrałam dwie mniejsze przesyłki...
Jedna była od Magdy z bloga i kanału na YouTube o nazwie Crimelpoint, od której odkupiłam jeden tytuł, który mnie ciekawił, a mianowicie...:
A z Empiku odebrałam....
Szósty. Po latach Agnieszki Lingas-Łoniewskiej.

Przy okazji mam zamiar przeczytać poprzednią wersję tego tytułu - czyli Szósty, którą również mam od dłuższego czasu na półce.


--------------------------------------__________________-----------------------------------
  Jeszcze o dwóch książkach zapomniałam, które zakupiłam w Marcu.
Są to...nabytki, przy okazji wizyty w Tesco...:

"Dziewczyna z piosenki" Chrissy Cymbala Toledo
oraz
"Dziewczyna, która przepadła" Katarzyny Misiołek;

Oto One:
Przeczytane: Dziewczyna z piosenki Chrissy Cymbala Toledo
--------------------------------------__________________-----------------------------------

Z tych 13 tytułów mam już za sobą, jak możecie się dowiedzieć zarówno w Podsumowaniu Marca, jak i ze strony Facebookowej bloga [FP], czy Instagrama

Poza książkami, w marcu przyniosłam do domu kilka płyt.
W Empiku nabyłam nową płytę Sarsy Pióropusz w promocyjnej cenie;
 Na koncercie premierowym L.U.C-a zakupiłam jego najnowsze wydawnictwo Good Luck;
W Biedronce zakupiłam przez miesiąc cztery płyty...:
Dwie składanki - jedna to była Bravo Hits, [które jak tylko tatuś je zobaczył, to od razu mi zabrał do swojej muzycznej biblioteczki], a także Impreska vol.31;
A pozostałe dwie płyty nie-składanki były ...Shawn Mendes Mtv Unplugged oraz Olly Murs - 24 Hrs.


--------------------------------------__________________-----------------------------------



I to wszystkie nabytki z miesiąca Marca.
I część znajdziecie Tutaj ;-)

Tymczasem zapraszam do Komentowania
I...
Do Napisania!

Pozdrawiam,
Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii