18 marca 2018

Plany... PLANY!| TBR WIOSNA 2018!

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z moimi planami na drugą porę roku, jaką jest WIOSNA!

Zapraszam Serdecznie!


Za kilka dni akurat będzie Pierwszy dzień Wiosny - 21 marca, dlatego też przygotowałam sobie mały/średni stosik książek Do Przeczytania!

Początkowo było ich tylko 9, ale skończyło się na 12 pozycjach - tak jakby 3/4 książki na miesiąc.
W większości to będą książki polskich autorów, kontynuacje serii, bądź autorów, których jeszcze nic nie czytałam.

Oto one!

Stosem początkowym były książki, naprawdę w większości polskich Autorów, ale nie tylko ;-)

Pierwszą książką jak widzicie, jest pozycja, którą czytam obecnie...
Jest to pozycja Ed Sheeran. Plusy i minusy autorstwa Davida Nolana.

Książkę zaczęłam czytać w Styczniu, w miesiącu jej wydania, ale niestety jej nie skończyłam. W lutym ponownie zaczęłam od początku i podobnie jak było to w styczniu, znalazłam inną pozycję i ją zostawiłam.
Trzecie podejście do niej miałam w Marcu - 7 dnia tego miesiąca i czytam ją nadal. Obecnie jestem na 154 stronie z 284.

--------------------------------------__________________-----------------------------------


Drugą książką, którą zapisałam, że chcę przeczytać w najbliższym czasie jest książka Klątwa Przeznaczenia Sylwii Dubieleckiej i Moniki Magoska-Suchar. W ostatni weekend, jedna z autorek, które wtedy spotkałam, zapytała, czy już ją przeczytałam, a dodatkowo jeśli nie, to która jest  ona na liście. Dlatego też postanowiłam, że muszę ją w końcu przeczytać - leży na półce od Krakowskich Targów Książki. Mam nadzieję, że do Jesieni 2018, do kolejnej edycji KTK będzie już przeczytana.

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Trzecim punktem na tej liście są dwie pozycje jednej autorki, które chciałabym w niedługim czasie przeczytać, ale pewnie jedną z nich przez Wiosnę przeczytam.

Są to książki Anety Jadowskiej...:
- Trup na plaży i inne sekrety rodzinne [SQN];
bądź...
- Szamańskie Tango [Fabryka Słów];
Mogłam tu też dać trzeci tytuł Autorki, mianowicie Akuszer Bogów, który leży jeszcze nieprzeczytany, ale raczej bardziej się skuszę na jedną z tych wcześniej wymienionych pozycji, choć oczywiście Akuszer Bogów również czeka na swoją kolej do przeczytania.

--------------------------------------__________________-----------------------------------


Kolejnym tytułem zapisanym na liście TBR, jest książka, którą posiadam od 2015 roku, od Krakowskich Targów Książki, gdzie ją kupiłam i wtedy też podpisałam u Autorki.
A w ostatni weekend, coś mnie tchnęło - prawdopodobnie zdjęcie Autorki z innym Autorem; co sprawiło, że nabyłam jej nową wersję tej samej pozycji, wzbogaconej nie tylko o okładkę.
A mówię o Agacie Suchockiej i jej "Woła mnie ciemność".
Oto obie wersje, które posiadam w swojej biblioteczce...
Piekło i Niebo :)

Pewnie przeczytam ją w wersji wydawnictwa Initium, bo jest mi do niej bliżej niż tej, wydanej w 2015 roku...

--------------------------------------__________________-----------------------------------


Następnym punktem na liście jest kolejna książka Remigiusza Mroza, która ostatnio miała premierę. Oczywiście to seria z Joanną Chyłką i Kordianem Oryńskim "Zordonem" - Testament.

Dlaczego akurat tą? Jednym z powodów jest fakt, że chcę wiedzieć, co dalej z tą dwójką bohaterów, choć to jest już siódma część tej serii.

--------------------------------------__________________-----------------------------------


Potem jest książka, którą kupiłam od pewnej dziewczyny w Grudniu...
Zanim zgasną gwiazdy Martyny Senator, którą chciałam przeczytać już od dłuższego czasu.

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Następnie jest druga książka napisana przez zagranicznego autora bądź Autorki, a mianowicie The Perfect Game. Zmiana J.Sterling.

Jest to kontynuacja pierwszej części serii o tytule Rozgrywka.

--------------------------------------__________________-----------------------------------
 

Ostatnimi dwoma pozycjami, które planowałam początkowo umieścić w TBR, są to książki z mojego wyzwania 18 książek na ten 2018 rok!
Czyli...
Trzy godziny ciszy Patrycji Gryciuk
oraz...
Kelner Przemysława Garczyńskiego [znanego także blogera - 3telnik]

--------------------------------------__________________-----------------------------------


Jednak później, dopisałam jeszcze trzy pozycje na tej wiosennej liście. Dwie książki kolejnych polskich Autorek i jedną autorstwa Max Monroe.

Tytułami dopisanymi do 9 wcześniejszych są :
Zakochać się na zabój Max Monroe, Gra o Wszystko Joanny Opiat-Bojarskiej oraz Zdążyć z miłością Beaty Majewskiej.




I oto wszystkie tytuły, które znalazły się w TBR WIOSNA 2018.

Czytaliście któryś z tytułów, a może macie jakiś tytuł w planach?
A moze macie swoje TBR-y na tegoroczną wiosnę..?
Chętnie się dowiem ;)

Tymczasem...
Zapraszam do komentowania...
I...
Do Napisania!

Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii