5 lutego 2018

PODSUMOWANIE 2018! | I | STYCZEŃ 2018!

Witajcie w ten słoneczny dzień.

Dzisiaj przychodzę do Was z Podsumowaniem poprzedniego już miesiąca STYCZNIA 2018 roku!

Zapraszam serdecznie!

STYCZEŃ 2018 był baaardzo czytelniczym miesiącem.

Ten miesiąc zaczęłam e-bookiem książki, która mnie zaciekawiła podczas filmiku Zuzy o tej książce...
Chodzi o Max Monroe i "Złapać milionera" [Wydawnictwo Filia].

Kolejną książką przeczytaną w tym miesiącu, była książka z ramienia wydawnictwa SQN, "Rozgrywka" J. Sterling, którą dokończyłam 3.01.2018!
Tuż po niej, zaczęłam i 5.01.2018 zamknęłam kolejną pozycję, a mianowicie "King" T. M. Frazier [Wydawnictwo Kobiece].

Następnie przeczytałam książkę - pierwszą książkę polskiego Autora, a raczej Autorki- Augusty Docher, a mianowicie jej książkę z ramienia Wydawnictwa OMG Books - "Najlepszy powód by żyć". Skończyłam ją w nocy z 7 a 8. stycznia 2018r.

Kolejne książki przeczytałam w mini Maratonie, w dniach 10-12 stycznia 2018, dzień po dniu.
10.01. -"Playing the millionaire" Sandi Lynn [Wydawnictwo Amber];


















A książek z wyzwania "18 książek na 2018 rok" było... 5!

5 z 18 wybranych na to wyzwanie...
Przypomnijmy wszystkie tytuły...




"Hard Beat. Taniec nad otchłanią". Było to 13 stycznia, po skończeniu "Sweet Ache..." autorki.

Kolejną książką, było to... "Ed Sheeran. Plusy i minusy" Davida Nolana. Tę książkę planuję przeczytać w lutym, a w styczniu do końca zostało mi ok. 80 stron. Bardzo dobra i ciekawa książka.

Ostatnią pozycją, czytaną w poprzednim miesiącu, była to "Ostatnia prawdziwa Love Story", która była jedną pozycją przyniesioną z warszawskiego kiermaszu książki w Big Book Cafe, który odbył się 26. stycznia 2018 roku - I to była jedyna opcja kulturalna w tym miesiącu...


Taka Cisza kulturalna przed mnóstwem atrakcji w kolejnych miesiącach tego roku...


--------------------------------------__________________-----------------------------------

I to całe moje podsumowanie Pierwszego Miesiąca 2018 Roku!
12 przeczytanych, w tym 5 z wyzwania 18 na 2018;
4 inne zaczęte...

Nabytki Stycznia już były, więc przypomnę sobie i Wam...
25 książek i 11 płyt CD :)

A jak u Was minął pierwszy miesiąc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii