31 stycznia 2018

STOSIK!| I Stosik 2018! | STYCZEŃ 2018!

Witajcie w tym pierwszym dniu[i poście] drugiego miesiąca 2018 roku!

Dziś, po dłuższej nieobecności, przychodzę do Was z Stosikiem/Stosem pierwszego miesiąca - STYCZNIA!

Zapraszam!



STYCZNIOWE nabytki zaczęłam, zakupami... z Biedronki.
Są to płyty...
Ogólnie zakupiłam 5 płyt, tyle że po powrocie do domu, jak tylko wyjęłam z torby, tata mi zabrał jeden tytuł, jedną składankę. :)

4 płyty, które dołączyły do mojej muzycznej biblioteczki na początku stycznia to:
2 składanki:
"Radio Zet. Siła muzyki" i "The Best of 2017";
A także...
Shawn Mendes "Illuminate" i "Despacito & Mis grandes exitos" Luis Fonsi;


--------------------------------------__________________-----------------------------------

Następne były dwie przesyłki książkowe... w trzecim tygodniu tego miesiąca.
Odpowiednio 18 i 20 stycznia.

Pierwszą z nich było zamówienie ze strony wydawnictwa Inrock, a w nim były...


3 kolorowanki i jedna książka biograficzna...
Książką była... "Ed Sheeran. Plusy i minusy" Davida Nolana; -> czytana
A 3 kolorowankami były:
"Motyle", "Milion psów" oraz "Milion kotów";

A druga przesyłka była spowodowana zakupami na stronie wydawnictwa Galeria Książki, po obejrzeniu filmiku na kanale Book Reviews by Anita, która polecała te książki.
Czyli...
Trylogię i prequel Danielle L. Jensen:
"Porwana Pieśniarka", "Ukryta Łowczyni", "Waleczna Czarownica" oraz "Niedoskonali";


--------------------------------------__________________-----------------------------------

Po nich nastała cisza, aż przyszedł dzień 26 stycznia- piątek...
Tego dnia, odebrałam kolejne 2 zamówienia z Empiku, a także kupiłam dwie inne książki, w Świecie Książki, z której jedną po kilku dniach zwróciłam -> dlaczego, to zobaczycie dalej.

W pierwszym zamówieniu z Empiku, były same... książki...

2 książki L.A. Casey - "Bracia Slater. Alec", a takze "Bracia Slater. Keela";
Poza tym..:
"Fallen Crest. Akademia" autorstwa Tijan; Przeczytana!
a także debiutancką książkę Sylwii Winnik, znanej blogerki "Czas na Książki" - "Dziewczęta z Auschwitz".

Paczkę odpakowywałam u babci, której to po sfotografowaniu tej paczki, dałam do przeczytania właśnie tę książkę Sylwii... I od razu, podczas mojego pobytu, przeczytała już kilkadziesiąt stron.

W drugiej paczce, była przewaga płyt Cd, ale znalazła się tam również ... i książka!
Oto zawartość drugiej paczki

Książka Max Monroe "Złapać Milionera" -> już Przeczytana;
CD to:
2 płyty Ryszarda Makowskiego, znanego dawniej z kabaretu OT.TO;
Debiutancka płyta Damiana Ukeje pt: "Ukeje";
Składanka "The Best of Rock";
Anti Babylon System"Świątecznie";
"Lady Pank" Lady Pank;
"Unu" Perfect;


--------------------------------------__________________-----------------------------------
 A książkami, które znalazłam w księgarni Świat Książki to...

"Zobowiązanie" Amy Bartol - III część serii Nieuniknione
 a także...
"Sanktuarium. Rozłąka" Sarah Fine;

--------------------------------------__________________-----------------------------------
Po drodze do Babci, przypadkiem trafiłam do księgarni TAK CZYTAM, z której wyszłam... z kolejnymi trzema książkami...
Oto one:

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Następnego dnia, byłam i uczestniczyłam w kiermaszu książki w Big Book Cafe...
Spędziłam tam, w towarzystwie Magdy Barwinki i Oli, kilka godzin...
I koniec końców, wyszłam z plecakiem pełnym książek, każdą taniej niż normalna cena danej książki..
Oto one:

Kilka z tych tytułów mnie ciekawiło - m.in. "Byłam Eileen", "Bliżej niż niebo", czy "Ostatnia prawdziwa love Story"[które próbowałam kiedyś pobrać na czytnik], czy "Moje serce i inne czarne dziury", które kiedyś przeczytałam i chciałam je mieć.
A widząc tytuł "Emerycka szajka idzie na całość" i niebawem dam babci do przeczytania :)
A widząc "Kongo Requiem" wzięłam, dla mamy, gdyż ona ma I część tej książki
--------------------------------------__________________-----------------------------------
Jak możecie zauważyć, na tym zdjęciu powyżej i na zdjęciu z książkami ze Świata Książki, pojawia się ten sam tytuł...
A mianowicie "Zobowiązanie" Amy A. Bartol.

I takim sposobem, zwróciłam do księgarni Świata Książki ten egzemplarz... 
I została stamtąd tylko...
"Rozłąka" ;-)
--------------------------------------__________________-----------------------------------

Kilka dni później, a właściwie wczoraj, odebrałam kolejną książkę, a mianowicie ...
"Anti Stepbrother. Antybrat" Tijan.
--------------------------------------__________________-----------------------------------

A dosłownie dzisiaj, odebrałam dwie premiery, które planowo miały dotrzeć jutro...
A Mianowicie...
"Nieodnalezioną" Remigiusza Mroza oraz "Mroczniej. Ciemniejsza strona Greya oczami Christiana".
Pierwszą wymienioną już mama położyła na swoją półkę, jako kolejną do przeczytania, gdy skończy obecnie czytaną.
--------------------------------------__________________-----------------------------------
Podsumowując...
Poza tymi dzisiejszymi nabytkami, nowych książek było tyle...
 Ogółem: 
25 książek;
11 płyt;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii