3 stycznia 2018

PODSUMOWANIE 2017 | GRUDZIEŃ 2017!

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z Podsumowaniem i Stosikiem z poprzedniego miesiąca - GRUDNIA 2017!

Zapraszam serdecznie!

GRUDZIEŃ zaczęłam... uczestniczeniem w spotkaniu organizowanym w Empiku z zespołem Bednarek, z okazji premiero ich najnowszego wydawnictwa zatytułowanym "Talizman", wydanym własnym sumptem.

Następnie, 4 grudnia, wybrałam się na akustyczny koncert Kasi Kowalskiej w Kuźni Kulturalnej
Był to bardzo klimatyczny koncert...
Trzy dni później, byłam na koncercie Korteza, w warszawskim klubie Palladium, w ramach trasy koncertowej po wydaniu płyty "Mój Dom'.

W drugi weekend Grudnia, uczestniczyłam w wydarzeniu zorganizowanym przez dwie Autorki - Annę Kasiuk i Agnieszkę Lis, gdzie poza tymi pisarkami, spotkałam znajomych i poznałam nowe osoby, a także tam był obecny Aleksander Rogoziński. Bardzo miło to wspominam

Po tygodniu pełnym wrażeń, miałam 2 dni pracy, aby 12 grudnia uczestniczyć w spotkaniu z Fokusem i Rahimem, czyli zespołem Pokahontaz w Empiku z okazji premiery płyty "Reset'.
 kolejny weekend spędzić ... muzycznie w dwóch różnych miejscach.
16 grudnia w Warszawskiej Stodole, byłam obecna na ostatnim koncercie w 2017 roku zespołu Organek, a dnia następnego, na recitalu Marcina Januszkiewicza w praskim Domu Kultury PROM.

Trzy dni później, w Warszawskim Teatrze Muzycznym ROMA, odbył się Finał Trasy koncertowej płyty "Opowiem Ci o mnie" Pawła Domagały. Wspaniały, muzyczny wieczór - równie niezapomniany, jak koncert Kasi Kowalskiej, czy Organka.

Czytelniczo, ten miesiąc był również ciekawy...
Przez 31 dni, przeczytałam ...9 książek.

Wiecie z podsumowania Października i Listopada, że od Targów krakowskich, czytałam pewną książkę. Aż w Grudniu, dokładnie 4.12 skończyłam "Love Line" Niny Reichter. Po niej, następny dzień spędziłam czytając "Womanizer" Katy Evans. Skończyłam 5. Grudnia.

Następnie miałam taki mini maraton książkowy...
3 dni i 3 książki. Każda w inny dzień.
Pierwszą książkę przeczytałam 14. Grudnia, a było to "Światło" Jay Asher. O książce przeczytałam u Zatraceni w kartkach, który zorganizował booktour, a podczas spotkania z Autorem, ją zakupiłam i przeczytałam.
15. i 16. grudnia, przeczytałam dwie książki jendej autorki - Corine Michaels.
Były to: Consolation i Conviction tej autorki.

Minęła  już ponad połowa książek Grudnia, więc zostało już tylko 4 książki przeczytanych do odkrycia przed Wami...

Pierwsza to książka z wydawnictwa Filia, a mianowicie "Raze" Tilie Cole. Przeczytałam ją 19 grudnia.
Drugą książkę przeczytałam w Wigilię, 24. grudnia po kolacji wigilijnej.
Była nią "Dziewczyna mojego brata" K.A. Linde. - W II połowie 2017 roku, wyszła jej kontynuacja "Dobry wybór".
Po niej, a także po świętach, w pracy przeczytałam kolęjną książkę Pauliny Świst, "Komisarza" w formie e-booka. Dokładnie to było dzień po Bożym Narodzeniu, 27. Grudnia.

A ostatnią książką 2017 Roku była....
"Siła, która ich przyciąga" Bruttainy C. Cherry. Przeczytana została 28 grudnia po pracy, a dokładnie kilka minut przed północą.

Oto wszystkie książki przeczytanie w GRUDNIU, które posiadam na półce:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii