7 listopada 2017

STOSIK!| X Stosik 2017! | PAŹDZIERNIK 2017!

Witajcie!

W kolejny wolny od pracy dzień, zabieram się za Przeprowadzenie Was po moich październikowych zdobyczy....
Zapraszam!


Początek września przywitałam ... zwolnieniem do 10.10...
Dlatego też pierwszą wizytą i odbiorem w Empiku, miałam 13. października, tuż przed spotkaniem z Artystą... Odebrałam dwie książki, które pojawiły sie w stosiku wrześniowym...

Były to 2 książki:
"Lustereczko, powiedz przecie" Alka Rogozińskiego oraz "Uwiedź mnie" Abbi Glines
Obie książki zostały już Przeczytane!

- - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- -  - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Potem już nie pamiętam co było kiedy kupione i nabyte, więc wrzucę Wam zestawami...

W Empiku, Carefourze i z innych miejsc przez Cały miesiąc, uzbierałam...8 Książek, w tym 2 w prezencie urodzinowym od Rodziców, 2 przywiedzione do KrK przez Martę i jedną zakupioną od Kini z IG...

Empik to: Smakoterapia, kupiona w Empiku w Krakowie, w czwartek 26 września;
Carefour - 2 części Rae Carson;
Marta przywiozła, kupione przeze mnie "Piosenki o dziewczynie"[Przeczytana] i "Miłość, która przełamała świat";
A od Kinii - "Gwiazdy nad Oktober Bend ";

A książki - prezenty, wybierałam sama, a rodzice tylko kupili - również w Empiku.
- - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- -  - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

TARGI KSIĄŻKI W KRAKOWIE

Tutaj było ich ... mnóstwo!
Opętało mnie istne szaleństwo, zwłaszcza pierwszego dnia!

Oto zdjęcie ich wszystkich...

Od prawej:
Stos I - czwartek;
Przeczytane: "Zdobyć Rosie" x2
stos II- Piątek;
[zaplatał się tu "Kelner" - nabytek piątkowy]
-> przeczytane -> "Na szczycie"x2
stos III - Weekend;
+

- - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- -  - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

I to wszystkie nabytki z Października!
Ilość:
40+
Większość podpisana ze zdobyczy Targowych....
- - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- -  - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

A i bym zapomniała...
Na kilka dni przed wyjazdem do Krakowa, otrzymałam przesyłkę z najnowszą ksiazką Niny Reichter pt. "Love Line".



A w Listopadzie pojawi się mniejszy stosik!

Zapraszam do zostawiania komentarzy...
I... 
Do Napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii