12 listopada 2017

Autografy... Autografy... | #KTK2017! | #5

Witajcie!

Ostatnie dni były pełne mojej weny i twórczości...blogowej
Szkoda tylko, ze ta moc, nie pozwoliła mi przeczytać "Love Line" w tym czasie.

Jednak dzisiaj Wam pokażę moje zbiory autografowe z tegorocznych Krakowskich Targów Książki.

Zapraszam dalej!




21. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie
były moją 4 obecnością w tych dniach w Expo, a 8. w ogóle Targach Książki.
Za każdym razem, brałam z domu, kilkanaście książek do podpisu, a wracałam z większą ilością.
Także w tegorocznych TK tak się stało...

CZWARTEK, 26.10.2017

Na ten dzień nie planowałam brać książek do podpisu, ale koniec końców, wzięłam jedną i ją tego dnia podpisałam...

A była to książka...
O. Leon Knabita
Autograf jest z dedykacją dla mnie i babci Janiny, bo to książka babci, tyle że mi ją po prostu po przeczytaniu mi zwróciła.




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
PIĄTEK, 27.10.2017

W kolejny, drugi dzień Targów, byłam u kilku autorów, jednak pamiątki fotograficznej z nich nie mam, tylko autografy, i zdjęcia, jeśli ktoś mi ich przypadkowo nie zrobił [dzięki Danny] .

Książek tego dnia miałam... niewiele, a drugie tyle wzięłam i nabyłam dzień wcześniej.
Pierwsze na czym byłam, było to spotkanie dla blogerów od GW Pulbicat...
Po tym spotkaniu, podeszłąm do Magdaleny Witkiewicz, by podpisać zakupione przedpremierowe "Pudełko z marzeniami".

Zostało podpisane, a Alek się dopisał do tego w sobotę i mam pełnię szczęścia w tej książce... 
Tylko jeszcze muszę przeczytać.

Po Magdzie, usiadłam pod Salą Wiedeń i do czasu spotkania z zagranicznym Autorem sobie tam zostałam...
Przy okazji poznałąm wielu książkoholików, m.in. Daniela ze Strefy Czytacza, czy Agniechę...
Nicholasowi Sparksowi dałam do podpisu jedną książkę [choć przy sobie miałam ich 3] i była nią...
Można więc powiedzieć, ze dałam 3 tytuły do podpisu autorowi


 W czasie mojego siedzenia i pilnowania kolejki, znajoma Wiktoria, podeszła i podpisała swoje i moje książki u polskiej autorki... Izy Milik.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Po wyjściu z sali Wiedeń, stanęłam w krótszej kolejce do Muńka Staszczyka...
Promującego biografię swojego zespołu...

Po spotkaniu i podpisaniu książki przez Muńka, przeszłam na stoisko, gdzie siedział Przemysław Garczyński, bloger i od 2017 również autor książki "Kelner".
Przemek, od samego rana, werbował znajomych, by przyszli do niego na spotkanie.... A tam, prócz podpisu i zakładki, wręczał... karteczki samoprzylepne...
A oto wpis...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Potem znalazłam się na stoisku Czwartej Strony i podeszłam tam do...
Agnieszki Lis...
oraz u Gabrieli Gargaś z 2-ma książkami 

I to były wszystkie z piątkowych autografów...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
SOBOTA, 28.10.2017

11:00
Beata Majewska/Augusta Docher:

Paulina Hendel

K.N. Haner:

Layla Wheldon:

12:00
Agata Czykierda-Grabowska:

Agnieszka Krawczyk:

Martyna Senator:

Alek Rogoziński:

Brittainy C. Cherry:

Agnieszka Lingas- Łoniewska:

Natalia Sońska:

Agata Przybyłek:

Marta Kisiel:

Magdalena Knedler:


Remigiusz Mróz:



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
A w...
NIEDZIELA, 29.10.2017

Magdalena Różczka:

Iwona Zasuwa:

Elżbieta Rodzeń:

Autorki "Klątwy przeznaczenia":

Agnieszka Walczak-Chojecka:

Nina Reichter:


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
I to wszystkie autografy z KTK 2017!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii