5 września 2017

PODSUMOWANIE 2017 | SIERPIEŃ 2017!

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z PODSUMOWANIE SIERPNIA!

Na początku jednak Przepraszam Was za ten zastój postów, ale w ostatnim czasie praca dawała mi w kość...
Mam nadzieję, że we Wrześniu uda mi się częściej wstawiać na bloga posty i bardziej regularnie.


Dzisiaj będzie krótko i (prawie) bez szczegółów.


Początek...

Zaczynając od ... dat.
5.08 - Odległość między Tobą a mną - Jennifer E. Smith;
6.08 - Ponad Wszystko - Nicola Yoon;

Następnie kilka dni czytałam, aż skończyłam czytanie książki, którą podczytywałam od czerwca... A zakupiona była na majowych Targach.
Były to
Georgialiki. Książka Pakosińsko-gruzińska - Katarzyna Pakosińska.
A ostatnią strone tej książki przeczytałam 12.08;

13 sierpnia przeczytałam dwie książki...
Pierwszą przeczytałam w wersji papierowej, w ciągu dnia, podczas pobytu a działce, a była nią "Jak ogień" - Sara Lövestam;
A druga przeczytana została na czytniku dzięki Legimi, a kilka dni później odebrałam wersję papierową.
Ta książka to:
Serce ze szkła - Emma Scott;

Następnie przeczytałam dwie różne serie, których książki posiadam w mojej pokojowej biblioteczce.
Pierwszą serią, była dylogia/duologia autorki, której książki kupiłam w lipcu.
Były to...
To co najważniejsze & Wszystko, co w Tobie kocham - Samanthy Young;
Czytane przez dwa dni - 16-17 sierpnia - jeden weekend.

Następnie ponownie przeczytałam książkę, którą już czytałam w zeszłym roku, a potem dwie kolejne części serii Cory Carmack.
Całą trylogie nabyłam na zeszłorocznych Targach Książki w Krakowie.
Te trzy książki to:
Coś do stracenia [re-read] - 18.08;
Coś do ukrycia - 19.08;
Coś do ocalenia - 21.08;

Następnie znalazłam na Legimi i przeczytałam na czytniku przedpremierowo kolejną książkę Abbi Glines z serii SeaBreeze, czyli...
Uwiedź mnie - a było to 23 sierpnia br;

Następnie zabrałam się za książkę polskiej autorki, piszącej pod pseudonimem.. Była to książka "Dance, Sing, Love. Miłosny układ" Layla Wheldon.
Przeczytana: 25 sierpnia 2017;

A ostatnimi książkami czytanymi w miesiącu Sierpniu była seria Tammary Webber.
Tak blisko - przeczytane zostało 26 sierpnia;
Tak krucho - 29 sierpnia;
Tak słodko - 31 sierpnia;

Tak wyglądają moje przeczytane książki w tym miesiącu:

Jest ich 15, licząc ponowne czytanie "Coś do stracenia" Cory Carmack i e-book "Uwiedź mnie" Abbi Glines.

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Ogólnie książek przez te dwa miesiące przeczytałam 30, nie licząc kilku "lizniętych" przez te dwa miesiące.

A wy, ile przeczytaliście książek w Sierpniu?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii