26 sierpnia 2017

STOSIK!| VIII Stosik 2017! | SIERPIEŃ 2017!

Witajcie!

Tym razem przychodzę do Was ze STOSIKiem... A raczej... StoSem z jednego miesiąca!
Dzisiejszy stosik, a raczej StosiSko będzie Tylko z bieżącego miesiąca SIERPNIA.

Zapraszam serdecznie!

Zacznę od pierwszej sierpniowej premiery, którą zamówiłam jeszcze przed premierą, a mianowicie...
...nowa książka Jojo Moyes - w wersji/ edycji specjalnej - z zaznaczonymi cytatami blogerek - ambasadorek.
Premiera książki była 2.08.2017r.
Książka jeszcze nieprzeczytana


--------------------------------------__________________-----------------------------------

Kolejne książeczki doszły do mnie w paczce, kilka dni później, a odebrałam ją z paczkomatu InPost.
Zamówienie było z Chodnika Literackiego: zamówienie 2.08.2017r.  - odebrane 3.08.2017r.

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Kilka dni po tym zamówieniu, nie zakupiłam ani jednej książki...
I dopiero w dniach 18-21 sierpnia odebrałam kolejne paczki i książki.
18, paczka - zamówienie ze strony wydawnictwa Filia.

A ono było tylko z powodu jednej książki i promocji na nią.
A ja ni umiem kupić jednej książki i ją zamówić, dołożyłam 3 inne :)
Oto one: 
M.Witkiewicz "Ballada o ciotce Matyldzie", "Serce ze szkła" Emma Stone, "Reap" Tillie Cole, "Woda, która niesie ciszę" Brittainy C. Cherry;
Przeczytane: "Serce ze szkła" Emma Stone;
--------------------------------------__________________-----------------------------------

Następnego dnia, odebrałam dwie paczuszki... 
Jedną to czytam.pl, druga z Empiku:

W zamówieniu z Czytam.pl, znalazły się 4 książki, które polecała Dominika z Bookaholic.
A mianowicie 4 książki z serii.

A z Empiku, zostały odebrane:

W tym zamówieniu znalazła się książka, która jest 2. częścią serii, której jeszcze nie zaczęłam.
Tak, chodzi o "Leona" duetu autorskiego Mons&Markus.
Także w tym zamówieniu znalazła sie seria ksiązkek autorki, której dwie książki już przeczytałam - Samanthy Young.
A takze trzecią cześć serii, które poprzednie dwie w te wakacje przeczytałam.
"Przeudzenie" Vii Keeland.

Przeczytane: "Dance, sing, Love. Miłosny układ" Layla Wheldon.
--------------------------------------__________________-----------------------------------

A kilka dni później, odebrałam zamówienie z Nieprzeczytane.pl, które zawierało...
- pozostałą część książek K. Bromberg z serii Driven;
- dwie przeczytane książki (w formie ebooka);
a także ksiazke, którą myślałam że mam na półce...

Oto one:
5 książek Magdy Witkiewicz (w tym seria "Milaczek"), "Ms Manwhore" Katy Evans, "Uwikłani. Chandler" Laurelin Paige, "Bad Mommy" Tarryn Fisher, "Kropla zazdrości, morze miłości" Natalii Sońskiej, "Moja Lady Jane", "Dwór Mgieł i furii" Sarah J. Maas, "Cofnąć czas" Samanthy Joung...
oraz...
"Aced" i trzy inne książki z serii Driven K. Bromberg;

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Tak więc w SIERPNIU przyszło do mnie...
9 książek K. Bromberg - seria Driven:
Czarne okładki to podstawa tej serii, a drugi stosik to "dodatek"...

6 książek Magdaleny Witkiewicz:

A także trzy książki Samanthy Young... I wszystkie pozostałe

--------------------------------------__________________-----------------------------------

A jeszcze wczoraj, w Biedronce nabyłam dwie książki Magdaleny Kordel:

--------------------------------------__________________-----------------------------------
Przeczytane:
+ "Serce ze szkła" Emmy Scott;
--------------------------------------__________________-----------------------------------

A poza książkami, w tym miesiącu dołączyły do innych moich biblioteczek...
 6 płyt CD Kasi Kowalskiej...
--------------------------------------__________________-----------------------------------
Teraz sobie daje spokój na kilka dni, maksymalnie dwa tygodnie...
Dlaczego?
Gdyż 14 września, w mojej okolicy otwierają galerię i tam będzie m.in. Świat Książki i Empik i wtedy zacznę zamawiać nowe książki... w tym premiery września...

A co do Was w tym miesiącu przyszło?
Pewnie o wiele mniej niż u mnie...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii