18 lipca 2017

PREMIERY - NOWOŚCI | LIPIEC/SIERPIEŃ 2017!

Witajcie w ten kolejny lipcowy dzień.

Dzisiaj przychodzę do Was z letnią odsłoną premier i nowości...
Co tam, ze już minęło 17 dni lipca, ale chcę, by ten post był na wall'u przez jakiś krótszy lu dłuższy czas...

Dlatego, zaczynajmy...




Premiery/Nowości
LIPIEC - SIERPIEŃ 2017!

5 LIPCA:
Zdrajca Tronu - Alwyn Hamilton
Piękne złamane serca - Sara Bernard
Trzecia - Magda Stachula
Bilet do szczęścia - Beata Majewska
Przebudzenie Morfeusza - K.N. Haner
Replika - Lauren Oliver
Friendzone - Sandra Nowaczyk

10 LIPCA:
 Płomienna korona - Elżbieta Cherezińska

17 LIPCA:
Przyszłość ma twoje imię - Elżbieta Rodzeń

19 LIPCA:
Doskonała - Cecelia Ahern
Prawdziwa miłość - Krystyna Mirek
Czarna Madonna - Remigiusz Mróz
Nie zapomnij mnie - Anna Bellon
Moja Lady Jane - Cynthia Hand, Brodi Ashton, Jodi Meadows
Obserwator - David Thorne
Ławeczka pod bzem - Agnieszka Olejnik

20 LIPCA:
Ostatni pocałunek - Laurelin Paige


2 SIERPNIA:
Mia Sheridan - Bez uczuć
Guillaume Musso - Dziewczyna z Brooklynu
Jojo Moyes - We wspólnym rytmie 

9 SIERPNIA:
Abbi Glines - Uwiedź mnie

17 SIERPNIA:
Agnieszka Jeż, Paulina Płatkowska - Marzena M. 
Layla Wheldon  - Dance, sing, love. Miłosny układ
Vi Keeland - MMA fighter. Tom 3. Przebaczenie
Kathryn Ormsbee - Milion odsłon Tash

30 SIERPNIA:
Agata Przybyłek - Małżeństwo z odzysku

31 SIERPNIA:
Jolanta Kosowska - Drugie dno


--------------------------------------__________________-----------------------------------

Autor - książka, która mnie interesuje i ja posiadam;
Autor - książka która mnie interesuje;
Autor - książka, która mnie interesuje i niedługo ją nabędę;

--------------------------------------__________________-----------------------------------

To są książki z tego i przyszłego miesiąca, które mnie zainteresowały... Niektóre mam już zamówione, a na inne przyjdzie kiedy indziej czas... 

Tymczasem...
Miłego wtorku....
I...
Do Napisania!

Pozdrawiam, 
Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii