20 lipca 2017

Informacyjnie tak...

Witajcie!
Dziś przychodzę do Was z postem bardzo informacyjnym, w którym opowiem Wam, jakie posty planuję na najbliższe tygodnie....

Zapraszam serdecznie!

Lipiec dla mnie jest miesiącem bardzo twórczym, a nawet wcześniej,gdyż od ostatniego tygodnia czerwca....
Od dłuższego czasu, prawie codziennie skrobie coś w zeszycie, czy to kilka słow o planach postów na bloga, czy listy TBR, czy nawet 28. czerwca, jakieś opowiadanie... tak "Bez powodu"...

Dlatego dzisiaj napiszę Wam moje plany notek na najbliższy czas - oczywiście plany mogą się zmienić, ale to sie okażę wkrótce....

Chciałabym i planuję, aby na blogu pojawiły się posty:
- Kulturalnie Maj/Czerwiec;
- Post Zaczytanej, w którym opisze książkę "Trzecia" przeczytaną na kilka dni przed premierą;
- STOSIK Wakacyjny [Czerwiec/Lipiec];


W jakiej kolejności i kiedy się pojawią - zobaczymy...

Dodatkowo tu mogą się pojawić posty takie jak Tagi, post Sportowy, a może też wrócę do cyklów typu "Wspomnienia z zespołem w tle". A może nawet jakaś TOP-ka?

A najbliższym postem prawdopodobnie będzie coś, co ostatnio wpadło mi w ucho, oglądając polskie booktuberki.
Tym czymś, była akcja Nieprzeczytane... 
O niej usłyszałam, oglądając filmy Sylwii z bloga/kanału MyBooksMyLife, a dzisiaj przypomniał mi o tym Filmik Kasi Kotyni z bloga Karazydwa

A także może jakieś konkursy z ksiązek, które mi się zdublowały...
Jak będą, dam Wam znać :)

Tymczasem...
Miłego popołudnia!
I...
Do Napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii