16 czerwca 2017

STOSIK | VI Stosik 2017 | MAJ 2017! #2

Witajcie w kolejny dzień tego wolnego (dla większości) długiego czerwcowego weekendu.

Kolejny dzień z notką...która mogłaby zostać napisana i opublikowana w pierwszych dniach tego miesiąca, ale niestety czas mi nie sprzyjał by zasiąść i ją napisać...

Na szczęście ten 4-dniowy weekend mam wolny i mam czas, napisać kilka notek do przodu...

Tak więc dzisiaj Zapraszam was na mniejszy stosik z minionego miesiąca - MAJA 2017! 

--------------------------------------__________________-----------------------------------


Zdjęcia będą dwa... 
Gdyż pozostałe nabytki Maja, pewnie już wiedzieliście w dwóch postach:
oraz w tej notce:

A dokłądnie 18 maja, w I dzień WTK, odebrałam książki z wymiany u Natali z Książkowe kocha nie kocha, jak i zamówienie z Empiku.

U Natalii nabyłam 4 książki, z których trzy zostały na WTK podpisane:
Oto one:


Magdalena Witkiewicz- Pracownia dobrych myśli;
Marzena Rogalska - Wyprzedaż snów;
Leigh Bardugo - Cień i kość;
A. M. Chaudiere - Niewolnica [wydanie 2];

--------------------------------------__________________-----------------------------------

A z Empiku, odebrałam książki i płyty:


Książki:
Diane Rose - Carpe Diem;
Laurelin Paige - Pierwszy Dotyk;

Płyty:
Sarsa - Zapomnij mi (Deluxe Edition);
Cleo - Bastet;
Kasia Popowska - Tlen: Kolor i Maj (Reedycja);
Video - Video gra (Reedycja);
Maja Hyży - W chmurach;
Kombii - 40- lecie [2CD];
Marcin Kindla - 2.0;
Stashka - Naturalnie;
Muchy - Chcecicospowiedziec (Reedycja)
Lubert - Z miłości do muzyki;
RMF On. RMF Hot New vol.11;

Poza tym na spotkaniach autorskich w Empiku i koncercie w BOK-u, nabyłam 3 płyty:
Grzegorz Hyży - Momenty; 
Maria Sadowska - Jazz na Ulicach;
Matesz Ziółko - Na Nowo;

Wszystkie trzy leżą na zdjęciu nr. 2
--------------------------------------__________________-----------------------------------
I to wszystkie moje zdobycze Maja 2017!

Może niebawem wstawię posta z innymi nabytkami z majowych Targów - gadżetów - dodatków :)

Tymczasem, 
Do Napisania!

Ps. Powinnam przesłuchać płytę Much, by sprawdzić, czy jest ona reedycją ... czy też nie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii