15 czerwca 2017

PREMIERY - NOWOŚCI | CZERWIEC 2017!

Witajcie!
W ten świąteczny, wolny wieczór, zapraszam Was na kolejny po 15 dniowej przerwie post.

Post troszeczkę spóźniony, choć dziś jest dla mnie ostatni dzień szansy na napisanie notki o...

O tym, co w tytule, czyli...

PREMIERY - NOWOŚCI | CZERWIEC 2017!

Zaczynamy!

Dzisiaj będą premiery tego miesiąca w książkach i muzyce - dwóch moich zainteresowań.

KSIĄŻKI!

7.06:
Serce ze szkła - Emma Frost;
Dla Ciebie płonę - Abbi Glines;
12.06:
Przyszłość Violet i Luke'a - Jessica Sorensen;

13.-14.06:
13.06:
Leon - Mons Kallentoft, Markus Lutterman;
Czarne Narcyzy - Katarzyna Puzyńska

14.06:
Bad Mommy - Tarryn Fisher;
Przyjaciółki - Agata Przybyłek, Natalia Sońska;
MMA Fighter. Szansa - Vi Keeland;
Piosenki o dziewczynie - Chris Russell;
Początek wszystkiego - Robyn Schneider;
Na szczycie. Nieczysta gra - K.N. Haner;

21.06:
Woda, która nas niesie - Brittainy C. Cherry

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Autor - książka, która mnie interesuje i ja posiadam;
Autor - książka która mnie interesuje;
Autor- książka, która mnie interesuje i niedługo ją nabędę;
--------------------------------------__________________-----------------------------------

MUZYKA!

W tej kategorii nie jestem całkiem pewna co do dat premiery, gdyż daty wzięłam ze strony DataPremery.pl 

Łzy - Live Przystanek Woodstock 2016 (CD/DVD)
02.06.2017
Margaret - Monkey Business 
02.06.2017

Patrycja Markowska - Krótka płyta o miłości
02.06.2017
Jamal - 1994
02.06.2017
Katy Perry - Witness
09.06.2017
Kombi - Koncert 40-lecia (CD/DVD)
12.06.2017

Nickelback - Feed the Machine 
16.06.2017

Imagine Dragons - Evolve 
23.06.2017
Dodatkowo, na innych stronach  z płytami, zauważyłam także:

16/06: Gentleman - The Selection;
--------------------------------------__________________-----------------------------------

I to wszystkie premiery tego miesiąca, które mnie interesują....

Czy któreś Was też interesują? 
A może inne, których tu nie ma?

Zapraszam do komentowania...

Życzę miłego wieczoru...
I...
Do napisania!

Ps. Już wkrótce nowy post!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii