2 czerwca 2017

PODSUMOWANIE 2017 | MAJ 2017!

Witajcie w ten kolejny słoneczny już dzień...

Już mamy 2. czerwca, a co za tym idzie, minął miesiąc MAJ...
Zbyt szybko to zleciało....  Jak te wszystkie 5 miesięcy, ale Maj, jak i Kwiecień wydawało mi się, że najszybciej ze wszystkich...

Dlatego dzisiaj, w ten wolny od pracy dzień, Zapraszam Was na PODSUMOWANIE MAJA 2017!

Zaczynamy!



W maju większość czasu spędziłam w swoim, czasem nielubianym mieście, czyli oczywiście w Warszawie...

Wydawało mi się, że ponad połowę Maja, spędziłam w pracy, a okazało się, kiedy spojrzałam na swój kalendarz, że było tak pół na pół :)
--------------------------------------__________________-----------------------------------

Maj rozpoczęłam, spędzając dzień na działce, zaczytując się w książce Laurelin Paige pt. "Pierwszy Dotyk", którą też tego dnia skończyłam - w ebooku [jak wiecie lub też nie, odebrałam tą papierową, razem z inną w I. dzień Warszawskich Targów Książki].
Drugiego maja, byłam cały dzień w pracy [praca w Lotto i kumulacja 7 mln] i nie robiłam nic poza tym. Nie miałam czasu, by wybrać kolejnej lektury, którą 3 maja zaczęłam i zamknęłam ją po przeczytaniu dnia następnego...
A Była Nią.... Książka innej zagranicznej autorki - a mianowicie "Piękny" Christiny Lauren.

Po niej, miałam kilka dni, między 4 a 12 maja. wśród których miałam dzień na działce bez czytnika [6/05], na którym czytałam książkę "Kobieta nieperfekcyjna" Elżbiety Romanowskiej.
Ten ebook czytałam dwutorowo...
Pierwszą część tej książki, do treningów - przeczytałam 10 maja i tego dnia mój czytnik się zbuntował i siadł, więc mając przy sobie inną papierową książkę, zaczęłam ją czytać. A była to [wtedy] najnowsza książka zagranicznej Autorki, wydanej w Polsce - a była nią "O wiele więcej" Kim Holden. Przeczytałam ją w dwa dni, a potem powróciłam do książki polskiej aktorki...

Oprócz powrotu do czytania "Kobiety nieperfekcyjnej", tego samego dnia - 13-stego maja, w sobotę, uczestniczyłam w koncercie Marii Sadowskiej "Jazz na ulicach".
Było miło posłuchać i zobaczyć Marię na scenie po kilku latach przerwy ;)

Wracając do książek...
Pozycję autorstwa Eli Romanowskiej, dokończyłam 16 maja w trakcie dnia pracy... I tego samego dnia, z trudnością, tam wybrałam kolejną lekturę majową...

Wybierałam między trzema tytułami i trzema zakładkami, w tym jednej premiery majowej, polskiej autorki... Jak widać na zdjęciu poniżej...

Wybrałam pierwszą z lewej, czyli "Jesteś moją obsesją" Federico Mocci, którego planowałam spotkać na WTK, ale jak wiecie, z posta o Targach sprzed kilku dni, ten punkt nie został wykonany... :(

Książkę skończyłam, dopiero tydzień po targach, gdyż przez te 4 dni Targowe, nie miałam głowy na czytanie książek... Zamknęłam ją dokładnie 4 minuty po północy, 26 maja...
Jednak, żeby nie było, że między 18 a 21 maja, w mojej głowie były tylko Targi, to 18 maja, po wyjściu z Targów, uczestniczyłam w spotkaniu w bibliotece na Woli, na spotkaniu z polską Autorką Agatą Czykierdą-Grabowską, a w niedzielę po Targach, pojechałam na koncert do Konstancina, Marii Sadowskiej....

Dzień po książce F.Moccia, przeczytałam w jeden dzień, książkę widoczną jako pierwszą po prawej na tym samym zdjęciu, czyli "Zatrzymaj mnie" Abbi Glines... Miło było mi spędzić czas z książką tej autorki.

Tego samego dnia, planowałam pojechać na Juwenalia na Agrykolę, na występ Ørganka, ale w końcu, znalazłam się w Empiku, na spotkaniu autorskim z dwojgiem Artystów, którzy tego dnia mieli premierę swoich płyt... Spotkanie z Mateuszem Ziółko i Julą odbyło się w Empik Junior.

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Następnie, miałam kolejny trudny wybór, tym razem w ciągu wolnego od pracy dnia... I kolejne trzy książki do wyboru...
I tak, w trakcie wyjazdu do Katowic i z powrotem, wczytywałam się w treść książki "Nieosiągalna" Madeline Sheehan. Skończyłam ją przed 4 nad ranem 28 maja, w okolicach Katowic, gdzie byłam na Juwenaliach Śląskich, na godzinnym secie Ørganka z zespołem...

Wracając z Katowic, zabrałam się za ebook "Nic do stracenia. Wreszcie wolni" Kirsty Moseley, który zamierzałam kupić w wersji papierowej na WTK. Książkę przeczytałam również w jeden dzień, kończąc 29 maja kilka minut po powrocie z pracy ;)

A ostatnią książką przeczytaną w tym minionym już miesiącu, była książka po lewej ze zdjęcia, czyli ostatnia część serii "Między wierszami" Tammary Webber. Przeczytałam ją 31 Maja.

W międzyczasie...
Wybrałam się również 23 maja na spotkanie z bokserką, Agnieszką Rylik, podczas którego nie kupiłam książki....! [za dużo książek wzięłam z Targów...]

--------------------------------------__________________-----------------------------------

A co się działo na blogu w maju?
Postów/ Notek pojawiło się 8, w tym...
Post o wydarzeniach kulturalnych z Marca [Kwietniowe pojawią się w czerwcu, razem z majowymi];
Post o mini przedtargowej reorganizacji biblioteczki, który zrobiłam, by wiedzieć ile ksiazek mogłabym wziąc w sobotę - sama się przeraziłam ilością książek do podpisu...

Pojawiły się trzy posty związane z Targami, w tym tej jeden był w reorganizacji...
I pojawił się jeden stosik przedtargowy, drugi pojawi się na dniach... i będzie mniejszy od tego majowego #1 i Targowego ;)

--------------------------------------__________________-----------------------------------

A co planuję na CZERWIEC?

Na 100%...
Stosik #2 Maj
Premiery/Nowości Czerwca;
Kulturalny kwiecień/Maj...

PozaBlogowo:
5.06- wizyta w Kuźni na kolejnym Koncercie;
10, 16 i 22-23.06 prawdopodobne wizyty w Teatrach
I na koniec miesiąca 2-3 koncerty...

--------------------------------------__________________-----------------------------------

DO napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii