21 czerwca 2017

Plany Na Lato 2017!

Witajcie w ten... słoneczne popołudnie!

Dzisiaj przychodzę do was z takim (nie)wielkimi planami czytelniczymi z okazji Pierwszego Dnia LATA.
A jak wiecie, plany czytelnicze w moim przypadku, lubią się zmieniać i mimo, że planuję listę na daną porę roku, tylko kilka z nich, udaje mi się przeczytać.

Zapraszam dalej...



Zacznę od Podsumowania Planów Wiosennych...
A były one takie:

Z tych Dwudziestu książek, przeczytałam jedynie "Podbój" Elle Kennedy, "Przeznaczenie Violet i Luke'a" Jessica Sorensen, a także "Moje serce należy do Ciebie" Alessio Pulleo.

--------------------------------------__________________-----------------------------------

A na Lato chciałabym przeczytać kilka z tych książek, a najlepiej wszystkie...
Początkowo planowałam przeczytać książki z tego zdjęcia....
Choć nadal chcę je przeczytać i możliwe że za którąś w wakacje zabiorę, to stwierdziłam, ze wybiore inne książki do przeczytania

Oto kilka zdjęć z książkami, które chciałabym przeczytać:

Po pierwsze...
Chciałabym w te wakacje przeczytać do końca tę książkę, gdyż mnie bardzo zainteresowała :)

A poza nią, chciałabym zabrać się za większość z tych stosów:
Chciałabym przynajmniej przeczytać #Sława Karoliny Korwin-Piotrowskiej i może także biografię jednego z aktorów, którzy są widoczni na tym zdjęciu ;)

Polscy autorzy... I zagraniczni.
Co do R. Mroza i J. Opiat-Bojarskiej, to nie mogłam się zdecydować którą z serii przeczytać...
U Remigiusza będę miała wybór między"Inwigilację" z Chyłką i Zordonem, czy "Deniwelację" z Forstem w tle...
A Joanny między drugą częścią serii o duecie policjantów, czyli "Koneser", czy może zacząć nową serię o Annie Rogozińskiej, czyli od "Słodkich snów Anno".

A tu znajdują się książki, które także mnie ciekawią i liczę że szybko się za nie zabiorę...
Zwłaszcza za "Buntowniczkę z Pustyni", "Carpe Diem" i "Zakazane życzenie".
--------------------------------------__________________-----------------------------------

A wy, jakie macie plany na Lato?
Piszcie w komentarzach...

Miłego popołudnia...
I...
Do Napisania!
Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii