26 czerwca 2017

Autografy... Autografy... | #WTK2017! | #4 |

Witajcie....

Dzisiaj przychodzę do Was z czymś, co chciałabym się z Wami podzielić, a mianowicie z Podpisami i dedykacjami, które zdobyłam na Warszawskich Targach Ksiązki 2017!

A przyznam się, że jest ich trochę.... Choć mogłoby być więcej, jak widzieliście, co planowałam wziąć danego dnia na WTK w tym roku.

Bez zbędnego przedłużania, Zapraszam dalej na przegląd Autografów!

Targi książki to przede wszystkim radość z obcowania z książkami i innymi ludźmi... I fakt, ze ten fakt, z którego wynika że tylko 37% Polaków przeczytało co najmniej jedną książkę jest nieprawdziwy, bo taka masa ludzi, jak jest zawsze na Targach w Warszawie, czy w Krakowie [na innych jeszcze nie byłam] każdego dnia, a zwłaszcza w targowe weekendy, a także tych, którzy piszą i mówią o książkach (nie tylko blogerzy i vlogerzy booktuberzy) jest ich więcej niż te ankietowe 37%

W ramach Targów, Wydawcy, na swoich stoiskach, zapraszają swoich autorów i Czytelnicy (w tym ja) możemy z nimi się spotkać i dać książki lub zeszyty do podpisu, by Twórcy złożyli na nich podpisy z imienną (najczęściej) dedykacją, choć zdarzają się tacy, którzy kilka słów więcej napisali....

W tym roku, na Warszawskich Targach Książki byłam przez wszystkie cztery dni... I zebrałam kilkanaście Autografów....

CZWARTEK to był dzień luźny, w którym tylko kilka nowych książek zakupiłam, ale żadnego autora nie spotkałam... Choć po wizycie na Stadionie, pojechałam na spotkanie z inną Autorką, która na WTK była w sobotę o 11. I tu podepnę autograf zdobyty tego popołudnia od Agaty Czykierdy-Grabowskiej.

PIĄTEK
W ten dzień poza kursowaniem po koronie Stadionu, z przeszkodą w związku z przyjazdem Prezydentów, spotkałam także kilku autorów.

Jak wiecie, planem na piątek byli autorzy, których książki w większości są ukazane na tym zdjęciu...


I tak pierwszą autorką, była niezaplanowana wizyta Kim Holden na Stadionie...
I przy okazji, wtedy zakupiłam przedpremierowo Franco i Autorka mi go od razu podpisała.

Po niej, na tym samym stanowisku, odbyło się spotkanie i podpisywanie książek przez Melisse Darwood...
I Autorka podpisała mi wszystkie trzy książki.
Kolejnym autorem, był debiutant w Instytucie Wydawniczym "Latarnik" - bloger Michał Fedorowicz i jego książka "Kulturą w Płot" została zakupiona i podpisana :)

Przed wizytą na stoisku Wydawnictwa Filia u Kim i Melissie, a takze spotkania Michała, przeszłam do miejsca, gdzie siedziała Anna Kańtoch i wręczyłam jej książkę, "Science Fiction po polsku". To było nie do końca planowane spotkanie i podpis....

A po tych 4 Autorach, wróciłam na stoisko, gdzie Anna Kańtoch podpisała mi książkę, gdyż na tym samym stoisku,siedział i czekał na ludzi Jakub Ćwiek. Zaskoczył go widok, gdy wyjęłam większość jego książek do podpisu :) Ilość 11...

TZN, książki z tego zdjęcia:

A dodatkowo:
- Grimm City. Bestie;
- Science Fiction po polsku
Cały stos wyglądał tak...
Jak widzicie, dodatkowo otrzymałam Antologię z 2013 roku

A autograf Autora W Antologii tutaj:

A Autograf w środku "Science Fiction po polsku" Anny i Jakuba...


Po spotkaniu z J.Ćwiekiem, wybrałam się na spotkanie z dwojgiem autorów... Magdaleną Witkiewicz i Alkiem Rogozińskim...

Magdzie dałam dwie jej autorstwa książki, a Alkowi jedną.
Dodatkowo każdy z nich podpisał także Księgarenkę...

Autografy Magdy i Alka :

Podpisy na "Księgarence..." pokażę Wam pod koniec tego posta :)

A na koniec dnia targów, usiadłam przy stoliku obok Natalii Nowak- Lewandowskiej, która podpisała m swoją debiutancką powieść pt: "Pozorność"


I to wszystkie Autografy zebrane w Targowy piątek...
--------------------------------------__________________-----------------------------------

Czas na Sobotę, podczas której miałam wieelkie Plany, związane z Autorami, które jak Wiecie, nie wyszły w 100%


Pierwszą Autorką, którą w ten dzień spotkałam, była... Agnieszka Krawczyk, która złożyła pieczątkę i podpis na "Księgarence przy ulicy Wiśniorej" oraz w "Zatrutych Piórach"

Następnie, stanęłąm na tym samym stoisku, w kolejce do Kim Holden, która podpisała mi pozostałe 3 książki...


Po spotkaniu z Kim, zmierzając na wymianę książkową, znalazłam się na spotkaniu z Patrycją Gryciuk, kóra podpisała mi trzy swoje książki: "Plan", "450 stron" i najnowszą "Trzy godziny ciszy"...
....

Po wymianie, z której dość szybko weszłam i wyszłam, znalazłam się na stoisku SQN, gdzie Kuba Małecki podpisał mi egzemplarz książki "Dygot"

Po spotkaniu z Kubą, przebrnęłam z walizką by stanąć w kolejce do Autorek...

Pierw do Agnieszki Lingas-Łoniewskiej...

A potem do Magdy Knedler

Następnie znalazłam się u Ani i Angeliny, które mi podpisały 2 książki...
Ania "Niewolnicę" i obie autorki ich książke "Na jej rozkazy":

Po wizycie u dziewczyn, spotkałam inny duet autorek, które mi podpisały egzemplarz najnowszej książki

Kolejną sobotnią Autorką, spotkaną na Stadionie, była Beatka, której książkę możecie u mnie wygrać.
Tam też ten autograf zdobyłam.


A jeszcze Idąc w kierunku Beaty, stanęłam przy Anecie Jadowskiej z książką "Akuszer Bogów" do podpisu...

A potem, na koniec, zjawiłam się u trzech autorów, w tym u dwóch Autorek.
Piotr Gąssowski podpisał swoją biografię

Magdalena Kordel dwie swoje książki...

I ostatnią sobotnią Autorką była ...
Tanya Valko:



--------------------------------------__________________-----------------------------------

NIEDZIELA

W niedzielę miałam prosty plan... 
Pójść do kilku autorów, których książki w swej biblioteczce posiadałam i tyle....
Oczywiście nie wyszło, gdyż już na pierwszy rzut, kupiłam trzy książki

Jedną na stoisku Burda książki, gdzie podpisywała Agnieszka Gola-Rakowska
"100%" w której, oprócz Autorki, podpisał się Rafał Sonik
Oraz Autorka podpisała mi inną książkę

A dwie ksiązki, zdobyłam na stoisku Czwartej Strony, gdzie siedziała Agata Przybyłek...
gdzie później Zasiadła również Natalia Sońska, która podpisała mi swoją "Obudź się Kopciuszku".

Następny przystanek miałam na stoisku Muzy, gdzie podpisywali tacy autorzy jak:
Ilona Łepkowska:
Ryszard Ćwirlej

Paweł Zagumny

Na stoisku Novae Res spotkałam Daniela Koziarskiego, który podpisał mi swoja książkę oraz dopisał się do "Zbrodni pozamałżeńskich"

A u Filii spotkałam ponownie Alka Rogozińskiego i Lilianę Fabisińską
Liliana podpisała mi "Zielarnię nad Sekwaną" i oczywiście księgarenkę.

Jak co Targi, byłam również na Stoisku Latarnika, u Marcina Szczygielskiego i Tomasz Raczka
Tomkowi dałam jedną książkę do podpisu...
 A Marcinowi dwie...

Poza tym byłam u ...
duetu, którego książkę wzięłam z sobotniej wymiany...

Elżbiety Rodzeń:
Ałbeny Grabowskiej:
Marka Niedźwiedzkiego:
Agaty Napiórskiej:
Karoliny Korwin- Piotrowskiej:

I oczywiście nie mogło mnie zabraknąć w kolejce do Remigiusza Mroza:


I oto wszystkie podpisy z WTK na księgarence:

--------------------------------------__________________-----------------------------------

I to koniec tej odsłony Autografów...
Kolejny post będzie w lipcu z tym czerwcowymi zdobyczami od Artystów...

A Tymczasem...
Miłego Wieczoru...

I... 
Do Napisania!
Natalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii