8 maja 2017

Targi... Targi Książki... w Warszawie | #Warszawa2017! #1

Witajcie w ten kolejny, majowy, nieprzewidywalny dzień….
Dzień przybliżający nas do Warszawskich Targów książki 2017, które od  kilku lat odbywają się na Stadionie Narodowym w maju, od czwartku do niedzieli, w tym roku w dniach 18-21 Maja.
Dlatego też z tego powodu, zapraszam Was na pierwszy post, pierwszą odsłonę, związaną/y z Tym Wydarzeniem.


Kilka postów temu, wspominałam Wam o tym, że się tam wybieram, jednak jeszcze wtedy nie zagłębiałam się w program i spis autorów, którzy się tam pojawią…
A że ostatnio znalazłam czas na to by wejść i przejrzeć tą listę [ która pewnie będzie jeszcze kilkukrotnie zmieniana/ aktualizowania] to już za pierwszym razem zapisałam dwie strony A5 listą autorów, do których chciałabym się przejść – choć wiem ze to będzie mało prawdopodobne – zwłaszcza że kilka nazwisk jest o jednej porze – najwięcej w sobotę o 11 😉.
Na szczęście na liście są tacy autorzy, którzy są dwukrotnie podczas trwania Targów – m.in. Remigiusz Mróz, Aleksander Rogoziński, czy Magdalena Witkiewicz lub Beata Majewska [znana jako Augusta Docher], a także tacy, którzy pojawią się tam w piątek – Melissa Darwood, czy Jakub Ćwiek.
Oto moja pierwsza lista dot. Targów w Warszawie…:

A kilka dni później, 3 maja, po raz drugi spojrzałam na spis autorów na stronie targów i wydrukowałam wtedy kilka stron z samymi nazwiskami i dołączonymi tam opisami.
Kartek zużyłam… 9, ale drukowałam 2 kartki Worda na 1 stronie. Na piątek wystarczyła mi 1 kartka wydruku 2in1, a zarówno na sobotę jak i niedzielę, drukarka zużyła po 4 kartki.
Wypiszę Wam niektórych autorów, do których nie widzę powodu, by do nich nie podejść….
I jeśli mam jakąś książkę do podpisu, to napisze ją w nawiasie…”[]”
Oto oni:
- Marcin Szczygielski; [„Klątwa dziewiątych urodzin”];
- Remigiusz Mróz [ „Inwigilacja”]
- Alek/Aleksander Rogoziński [„Do trzech razy śmierć”];
- Kim Holden [„O wiele więcej’, „Promyczek”, „Gus”];
- Federico Moccia [„3 metry nad niebem”, „Tylko Ciebie chcę”, „Amore 14”, „Chwila szczęścia”, „Tylko Ty”];
- Cecelia Ahern [„Pora na życie”, „Pamiętnik z przyszłości”, „Dziewczyna w lustrze”…];
- Jakub Ćwiek [cykl „Kłamca”, cykl „Chłopcy”, „Dreszcz 2”, „Ciemność płonie”];
Są także autorzy, do których chętnie również zajrzę, choć nie mam żadnej książki jego/jej autorstwa. Jeśli to nie są opowiadania.
Takim autorem jest m.in.:
- Marcin Wroński, Ryszard Ćwirlej, Wojciech Chmielarz [„Rewers”];
- Agnieszka Krawczyk [„Księgarenka przy ulicy Wiśniowej”];
- Karolina Wilczyńska;
Oprócz tych wymienionych, chcę również zajrzeć do:
-> Magdaleny Witkiewicz [po nabyciu majowej premiery autorki „Czereśnie zawsze muszą być dwie” a także podpisać „Księgarenkę…”];
-> Liliany Fabisińskiej [po nabyciu III części serii „Jak pies z kotem”- „Zielarni nad Sekwaną” i również dać autorce do podpisu „Księgarenkę”];
Również, mam w swoich zbiorach, zapisany wstępny plan książek, które planuje zakupić na majowych Targach… choć pewnie i on się pozmienia 😉
Oto i one:
- [!]Czereśnie zawsze muszą być dwie – M. Witkiewicz;
- Luonto, Pryncypium – Melissa Darwood;
- [!]Akuszer Bogów – Aneta Jadowska;
- Grimm City.Bestie – Jakub Ćwiek;
- (?) Dygot – Jakub Małecki;
- [!]Franco – Kim Holden;
- [!]Deniwelacja – Remigiusz Mróz;
- (?) Tysiąc pocałunków – Tillie Cole; -Raze, Reap;
- [!]Wszystko wina kota – A. Lingas- Łoniewska;
- [!]Wszystkie twoje marzenia – A. Czykierda-Grabowska;
- [!]Konkurs na żonę – Beata Majewska;
- Jesteś moją obsesją – F. Moccia;
- Lirogon – Cecelia Ahern;
 - (?) Noc Kupały, Żerca – K.. B. Miszczuk;
- Dwór Mgieł i Furii – Sarah J. Maas;
- [!]#sława – Karolina Korwin Piotrowska;
- [!]Uwikłani. Chandler – Laurelin Paigee
- [!]Ms. Manwhore – K. Evans;
- [!]Dla ciebie Płonę – abbi Glines
- [?]Na szczycie. Nieczysta gra – K.N. Haner;
- W lesie – N. Neuhaus;
- Słońce też jest gwiazdą – N. yoon;
- MMa fighter[x2], Gracz – Vii Keenland
- Nieosiągalna -M. Sheehan;

- Confess – C. Hoover;

[!] - ksiązki, które napewno kupię;
[?], (?) - książki, które może kupię ;)
--------------------------------------__________________-----------------------------------

I tak orzedstawia się I odsłona notek dot. tegorocznych Warszawskich Targów Książki 2017!

Kto z Was się wybiera?
Będziecie tam przez wszystkie dni? [tak jak ja], czy 3 lub sam weekend?
PozdrawiamI... Do Napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii