21 kwietnia 2017

PREMIERY - NOWOŚCI | KWIECIEŃ 2017!

Witajcie w ten ostatni [dla większości, lecz nie dla mnie] dniu pracy/szkoły....
Dzisiaj zapraszam Was na post, jak sami widzicie po tytule, PREMIER Kwietnia, który chciałam dać na początku miesiąca [ a w ogóle zapomniałam dać je w I kwartale].
Zapraszam!

Oto premiery, które mnie zaciekawiły...:

03.04.2017 Elisa Carbone - Wyskok

11.04.2017
  Louise Jensen - Siostra
  Patrycja Gryciuk - Trzy godziny ciszy
  Magdalena Knedler - Nic oprócz śmierci
  Stephenie Meyer - Chemik
  Jennifer Armentrout - Co przyniesie wieczność
  Audrey Carlan - Dziewczyna na miesiąc. Kwiecień - maj - czerwiec 
  Francesca Zappia - Wymyśliłam Cię 
  Liliana Fabisińska - Jak pies z kotem. Tom 3. Zielarnia nad Sekwaną

13.04.2017  Krystyna Janda - Krystyna Janda. Dziennik 2000-2002
20.04.2017      Laurelin Paige - Pierwszy dotyk
25.04.2017 Jacek Skowroński, Maria Ulatowska - Tylko milion

26.04.2017
  Sarah J. Maas - Szklany tron. Tom 5. Imperium burz
  Katharine McGee - Tysiąc pięter 
  Melissa Darwood - Luonto
  Samantha Shannon - Czas żniw. Tom 3. Pieśń jutra
  Karolina Wilczyńska - Rok na Kwiatowej. Tom 1. Wędrowne ptaki
  Michelle Gable - Do zobaczenia w Paryżu
  Alejandro Palomas - O matko!


--------------------------------------__________________-----------------------------------

I tak wyglądają premiery, które mnie zaciekawiły w tym miesiącu...
Co przyniesie wieczność  już u mnie jest i przeczytana, a 3. Tom czasu Żniw przybędzie do mnie za kilka dni. Może akurat w dzień spotkania z Autorką w Warszawie?

A Was, która z tych premier ciekawi? A może inne z Kwietniowych, których nie wymieniłam?
Piszcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii