2 kwietnia 2017

PODSUMOWANIE 2017 | MARZEC 2017!

Podsumowanie MARCA 2017

Witajcie w ten wiosenny dzień... a raczej wieczór
Przychodzę do Was z moim podsumowaniem minionego już miesiąca, MARCA 2017!

Zapraszam!
________________________________________
W marcu  niezbyt wiele się działo...
Kilka koncertów, kilka spotkań autorskich, ale najwięcej czasu zajęło mi choróbsko, które się utrzymuje do dziś [jeszcze się do końca nie wyleczyłam].

Jednak to nie przeszkodzi Wam opisać pokrótce mojego miesiąca- nie tylko czytelniczego 😉


--------------------------------------__________________-----------------------------------

Pierwsze dni MARCA, spędziłam w domu przy komputerze i książkach.
Pierwszą przeczytaną pozycją z tego miesiąca była książka autorstwa Kirsty Moseley - "Chłopak, który chciał zacząć od nowa". I to dokładnie 1 Marca!

Kolejnymi lekturami tego minionego miesiąca były książki Alice Clayton z serii #RedHead w której się znajdują 3 części: I - "Namiętna gra" [3], II - "Niegrzeczna Przyjaźń" [4], III - "Gorący związek" [5].
I tymi 3 książkami udało mi się przeczytać wszystkie książki A. Clayton, wydane po polsku.

Kilka dni później, "wróciłam" do życia... towarzyskiego i do pracy... I już 7 marca byłam i uczestniczyłam w koncercie Kuby Badacha "Tribute to Andrzej Zaucha. Obecny".
Tego samego dnia, przeczytałam w całości kolejną, 5.-tą już z kolei, książkę w Marcu - książkę Abbi Glines z seriil #SeaBreeze, czyli "Dotknij mnie". Ta książka u mnie leżałam od kilku miesięcy [dokładnie od 9 listopada - sprawdziłam po moich "Stosi(s)kach"]. Była kilkakrotnie przekładana z półki na półkę, ale w końcu tuż przed koncertem, ją przeczytałam.

Kolejnymi pozycjami z Marca, przeczytane zostały w ciągu 2-3 dni...
Były to 2 książki z ostatniego, marcowego STOSIKU. I to w dodatku kupione za jednym zamachem :)
Pierwszą z nich była "PS. I Like You" Kasie West [przeczytana 8 marca, tuż po skończeniu poprzedniej], a drugą "Dobrze Ci Tak!" Tammary Webber z serii "Między Wierszami". Ta pierwsza była nieplanowanym zakupem, a drugą chciałam mieć i móc przeczytać po ujrzeniu okładki na Instagramie pewnej książkoholiczki.

Po przeczytaniu tych dwóch książek, miałam dwa dni przerwy, w których podczytywałam książkę "Margo" Tarryn Fisher.
Jednak to inna książka została Ósmą przeczytaną w tym minionym już miesiącu.
Tą książką, która pewnego razu w Biedronce, przykuła moją uwagę, była to książka polskiej autorki, wydanej jakis czas temu za pośrednictwem wydawnictwa MUZA - a mianowicie "Wiedziałam, że tak będzie" Kasi Pisarskiej.

Przy tej książce spędziłam kilka dni i miłych chwil.
Między kolejnymi stronami - czy to czytając w formie elektronicznej, czy papierowej (a czytała w jednej i drugiej), zjawiłam się w Łodzi, w Wytwórni, na koncercie Pawła Domagały.
I dopiero z niego wracając, 13. Marca, doczytałam książkę do końca.

Kolejnymi pozycjami z Marca, na 9-12 miejscu, uplasowały się przeczytane książki:
- "Do zobaczenia w Barcelonie" Anna B. Kann; [17];
- "Zimowa Miłość" Elżbieta Rodzeń [21]; BookTour
- "Przeznaczenie Violet i Luke'a" Jessica Sorensen [27];
- "Podbój" Elle Kennedy [28];

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii