16 kwietnia 2017

Box'y, Box'y... Ach te box'y!

Box.. Box... Ach to Ty :) | Achy... Ohy... Ach te Box'y...

Witajcie...
W ten pierwszy dzień świąt Wielkanocnych!

Pierwsze co tu teraz napiszę, to życzenia...
Aby te święta minęły Wam spokojnie, w gronie najbliższych... 

Poza tym, witajcie po kolejnej dłuższej przerwie spowodowanej pracą i innymi sprawami, które zajęły mi czas. Oczywiście przez ten czas czytałam, ale nie miałam czasu by o nich napisać... Podsumowania też nie było 31.03, ale było kilka dni później, bo 2. Kwietnia... 

Tymczasem, zapraszam Was wgłąb mojego uzależnienia książkami.... i nową "miłością", czyli  box'ami książkowymi...

_______________________________________________


Tak, dobrze przeczytaliście... Przyznałam się do tego, że nie mogę przeżyć miesiąca bez zakupu ani jednej książki...
Tak jest też i w tym roku, pomimo postanowienia nie kupowania nowych książek... A promocje, czy premiery w danym dniu/miesiącu mnie kuszą ...
Pierwszą moją stycznością z takimi książkowymi pudełkami, był... Epikbox.


Był to box z książką "Stalowe Serce" Brandona Sandersona,a w 2 box'ie książką był "Restart".
Niestety wtedy nie fotografowałam zawartości 1 box'a, więc pokażę Wam tylko tego 2 box'a, którego zawartość uwieczniłam na moim Instagramie [ natka294 ]:

21 Października 2015
Po tych 2 paczuchach z epikBox'a było kilka miesięcy ciszy, aż zamówiłam  i otrzymałam 14.04.2016 r., pierwszego box'a z wydawnictwa Moondrive, a którym była książka i film wraz z dodatkami [popcorn czy te magnesy widoczne na obrazku] ...


I to nie był jedyny box, który zamówiłam z tej "firmy", gdyż....
W grudniu zeszłego roku, przyszedł do mnie box ze świąteczną edycją książki "Fangirl" Rainbow Rowell.
Oto zawartość tego box'a:


 Następnie, dzięki vlogerkom, z którymi filmami staram się być na bieżąco, dowiedziałam się o dwóch nowych box'ach.
Pierwszy z nich był MyBookBox, którego do tej pory już trzykrotnie zamawiałam i jestem bardzo zadowolona ;)
Pierwszy był w Grudniu...
Oto i on:

A pozostałe 2 znalazły się u mnie już w 2017 roku!
--------------------------------------__________________-----------------------------------

Jednak zanim pokażę Wam te 2 pozostałe box'y od Mybookbox'a, zamówiłam w grudniu, a przyszła do mnie juz w 2017  roku paczka z książką niespodzianką z księgarni internetowej Bokinabo.
Poza paczką niespodzianką dla siebie, zamówiłam też drugą dla mamy ;)

W środku oba wyglądały tak jak tu: 



Zawartość mojego BokiNaBox'a była taka:





A Mamy tak:

A ostatnimi  trzema box'ami, o których Wam wspomne były 2 box'y z MyBookBox'a...

Jeden z "Podbojem" Elle Kennedy

A drugi, przysłany na "2 tury" z ksiażką Kim Holden "O wiele więcej":

Oa ostatnim, otrzymanym box'em do tej pory był...
EpikBox od EpikPage'a z taką zawartością jak niżej...




--------------------------------------__________________-----------------------------------

I takie box'y dotarły do mnie odkąd zaczęłam prowadzić bloga...
Nie mam praktycznie żadnych zastrzeżeń, co do zawartości, choć ceny mogłyby być ciut tańsze... ;)
A Wy zamawialiście jakieś box'y, czy macie to w planach?
Piszcie....

I do Napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii