18 lutego 2017

STOSIK | II Stosik 2017 | LUTY 2017

Witajcie!
Miało być bez długich przerw na blogu...

I znów nie wyszło...
Gdyż ostatni post był już 13 dni temu - 5 lutego.
A potem do dziś cisza...

W planach mam zrobić sobie 24 lutego dzień dla bloga.... Jednak czy wyjdzie, to się okaże....
Tymczasem, zapraszam Was na...

 II Stosik w tym, 2017 roku!


STOSIK LUTY 2017!


--------------------------------------__________________-----------------------------------

Pierwszymi zdobyczami z tego miesiąca były....

Płyty i 1. książka [czyli zamówienie ze Świata Książki!]:


Kilka płyt zespołu Nickelback:
- Curb, Nofixed Adresses;
- 2x The Triple Album Collection vol.1 i vol.2 [3in1];
3 płyty Ellie Goulding:
Delirium, Halcyon oraz Lights;
A książka Abbi Glines Nie pozwól mi odejść była już przeczytana jeszcze przed odbiorem [w styczniu w formie ebooka]

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Następne były ...
Książki z Empiku [+ odbiór zamówień z empik.com]:

1. zestaw ;)

Książka Agnieszki Lingas-Łoniewskiej "Boys from Hell" oraz "Mimo naszych kłamstw" Tarryn Fisher to zamówienie z Empik.com :) 
A pozostałe książki...:
- książki Alice Clayton...:
 Seria COCTAIL
1️⃣ Nie dajesz mi spać 
2️⃣ Z tobą się nie nudzę 
3️⃣ Nie mów mi co mam robić
4️⃣ Zapomnij o tym, co było
5️⃣ Nie dzwoń do mnie 
+ Seks i orzeszki;
- Książki Madeline Sheehan
1️⃣ Niepokorna 

2️⃣ Niepiękna 
jak i książka "Po prostu przyjaźń"
....
Pozwoliły mi wykorzystać bony sodexo, które dostałam w okresie świątecznym w pracy ;)

Przeczytane: wszystkie poza "Po prostu przyjaźń".

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Kolejnymi zdobyczami z Empiku są...
Zakupy z 12. lutego ;)

Kolejna książka, którą chcę przeczytać, odkąd po raz pierwszy o niej usłyszałam - Naznaczeni Śmiercią -Veronica Roth;
2 płyty Anny Marii Jopek, która akurat tego dnia miała spotkanie:
- Niebo;
- Minione;
Oraz płyta Pectusa Siła braci, którą znalazłam za 19.99;

--------------------------------------__________________-----------------------------------

A dziś odebrałam kilka zamówień [dwa lub trzy;) ]


Najpierw z paczkomatu zamówienie z wydawnictwa Pascal:
3 książki Alice Clayton z serii REDHEAD (zwana Rudą :))
1️⃣ Namiętna gra 
2️⃣ Niegrzeczna przyjaźń 
3️⃣ Gorący związek
+ Gorące zmysły Kendall Ryan;
+ Abba. Fenomen i legenda Marzeny Tarki;

A później zamówienia z Empik.com i książka z Empiku:
Oczekiwanie  A.L.Jackson;
Diabolika S.J.Kincaid;
Podbój Elle Kennedy;
Prawdziwy Tal(a)ent Agnieszka Gola- Rakowska;
- to zamówienia odebrane;

A zakupioną książką stacjonarnie jest: Ogień, który ich spala Brittainy C. Cherry;



Przeczytane: Ogień, który ich spala Brittainy C. Cherry oraz Oczekiwanie  A.L.Jackson;

Płytami z zamówień, jak i zakupy z biedronki z ostatniego tygodnia są uwiecznione na kolejnym zdjęciu:
Empik.com:
Box Wilków;
płyta Natalii Przybysz Tribute to Janis Joplin;
Patrycji Markowskiej Reedycja;
Lovestrong Christina Perri;
oraz Night Vision Imagine Dragons;

Biedronka:
Wilki Przez dziewczyny;
Mechanical Bull Kings of Leon;




--------------------------------------__________________-----------------------------------

Dodatkowo, przez 18 dni lutego, nabyłam również:


Załatw pogodę, ja zajmę się resztą Renaty Frydrych - to książka zakupiona wraz z książkami Alice Clayton;
Impuls oraz Metallica. Trough the Never to zakupy z biedronki razem z Przez dziewczyny.
Pożądanie to film zakupiony na Mokotowie gdy wracałam z biletami na Mroza 8 marca ;)
A Plan Maggie to zakup razem z gazetą w jeden z pierwszych weekendów miesiąca.

Poza tym jeszcze do mojej biblioteczki dołączyły...
Filmy, CD+DVD Grubsona oraz kolorowanki Szczeniaczki i Koty.
Trzy kolory wystarczą. Rysuj to powinno się znaleźć w styczniowym stosiku, gdyż było zakupione razem z ksiązką Lisy de Jong i Emmy Chase;


--------------------------------------__________________-----------------------------------

Obecnie oczekuję na wiadomość o odebraniu kolejnego zamówienia, które w 2/3 jest skompletowane - czeka jeszcze na Manwhore +1 Katy Evans.

A u Was, jak wyglądają zdobycze tego miesiąca?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii