23 lutego 2017

Informacyjnie tak...| Plany, plany... | 2017!

Witajcie w ten piątkowy dzień ;)

Przychodzę do Was z informacjami i moimi planami na najbliższy czas....
Krótszy lub dłuższy...
To się zobaczy


Zapraszam na post INFORMACYJNY!


Po pierwsze.... 
Od wczoraj [od 19], przez najbliższe kilka dni, będę siedzieć w domu, więc może udami się napisać kilka postów na bloga... Jakieś dwa, a być moze trzy... 
W zależności jak będę się czuła i jak długo dam radę siedzieć przed komputerem.

Planuję napisać takie posty jak:
- Kulturalnie... #3;
- Zaczytana [kolejna edycja #6];
- premiery/nowości I kwartał 2017;

Po drugie...
Przez te złe samopoczucie [zawalone gardło/ledwo mówie] opuściłam koncert  Krzysztofa Zalewskiego w warszawskiej Stodoła [z płytą "Złoto"], a także spotkanie w Empiku na Nowym Świecie, z Anetą Jadowską, czyli promocję ksiazki "Akuszer Bogów".

Miałam też, pojść dzisiaj do kina na dwie nowe polskie produkcje, które miały premierę w tym miesiącu, a mianowicie na "PolandJa" oraz "Porady na zdrady".

Mam nadzieję, że ostatniego dnia tego miesiaca, pójdę i będę uczestniczyć w spotkaniu Autorskim Agnieszki Walczak-Chojeckiej w Empiku.
--------------------------------------__________________-----------------------------------

Poza tym czułam ostatnio ze "coś" jest na rzeczy,że mój organizm się buntuje, gdy po przeczytaniu książki Agnieszki Lingas- Łoniewskiej Boys from Hell, przez kilka dni [wyszło 3] nie przeczytałam ani jednej ksiązki. Po przeczytaniu Gorących zmysłach Kendall Ryan też tak wyszło [ dopiero wczoraj zaczęłam i dziś skończyłam Manwhore+1 Katy Evans]. Raczej przez te kilka dni, nie przeczytam [do końca] ani jednej książki - choć mam nadzieję, że tak sie nie zdarzy.

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Plan na MARZEC 2017 mam taki:
3 koncerty i 2 wyjścia do teatru [ jeśli o jakimś wyjściu nie zapomniałam]

Po trzecie...
Planuję w najblizszym czasie również powrócić do kilku cyklów, przedstawionych przez cały okres mojego blogowania - a jest już ponad 3 lata [czwarty rok zaczęłam podczas ostatniego Sylwestra (data założenia bloga 30.12.2013)].
A mianowicie:
- cykl Moja opinia na temat sztuki teatralnej...
- cyklu Wspomnienia z... zespołem/Artystami w tle...

A może ziszczą się moje pomysły z innych odsłon postów informacyjnych... Zobaczymy...

--------------------------------------__________________-----------------------------------

A że zbliża się koniec lutego, to w ten weekend, mój tatko ma imieniny... I będziemy mieli w sobotę towarzystwo... Więc nici na wieczór z książką w ten nadchodzącym weekendzie.

A Wy, jak spędzacie ten najbliższy... ale ostatni weekend Karnawału?
Z książką, czy mozę wyjscie do kina, teatru, a może na domówkę lub inną imprezę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii