28 stycznia 2017

STOSIK | I Stosik 2017 | STYCZEŃ 2017

Witajcie po dłuższej przerwie....
Kolejna przerwa, nawet na innym portalu społecznościowym, jakim jest Fanpejdż na Facebooku, trwała 17 dni [ ostatni post był 11 stycznia], ale mam nadzieję, ze kolejne "przerwy" będą rzadsze, ale to niestety zależy od znalezienie czasu przy pracy.
Oczywiście, w pracy czasem podczytuję kolejne tytuły, ale to, by moje myśli na ten temat przenieść do kolejnej odsłony "Zaczytanej", już jest ich mniej.

A tymczasem zapraszam na Pierwszy Stosik w 2017 ROKU!
Chciałam, aby ten rok był bardziej oszczędnościowy niż poprzedni, ale Styczeń taki nie wyszedł....

Dlaczego?
Zaraz zobaczycie ;)

Pierwszymi książkami w 2017 były odebrane 2 z zamówienia na Empik.com.
Jednak, jak to ja, odbierając, widząc książki na wyprzedaży, musiałam spojrzeć na te tytuły... I wyszłam z jedną z nich, jak i z 2 płytami.

Oto i one:
Leżące książki, to te z zamówienia.
Jedna to Slow Life - Ojca Leona Knabita, którą podarowałam Babci z okazji jej święta tydzień temu;
A druga to Znajdź mnie  Laurelin Paige, którą przeczytałam już 28 Grudnia w formie e-book'a.

Egzemplarze z wyprzedaży [ która była pierwsza, ale nie ostatnia]:
Ksiązka, o której słyszałam od dawna, a planowałąm dać ją mamie do przeczytania, ale zabrała się ostatnio za coś innego, to Big Red Tequila Ricka Riordana [ wyprzedaż -50%].
Płyta Back From The Edge James Arthura, to również oferta wyprzedaży w stacjonarnym empiku [wyprzedaż  -20%]

A przy okazji, jak widać, zakupiłam również płytę Poluzjantów - niestety nie brała ona udziału w Ofercie wyprzedażowej :( ale cieszę się, że ją znalazłam, gdyż rzadko bywa w sklepach muzycznych.



--------------------------------------__________________-----------------------------------


Następne była paczka, zamówiona jeszcze przed Świętami, Bokinabox.... w sztukach razy dwa - jeden dla mnie, druga dla mamy.

W moim pudełku była książka autorki, której nie czytałam Kate Morton, a Mama miała książkę jeszcze bardziej mi nieznanej.
Oto zawartość tych dwóch Boxów:
Dom nad jeziorem Kate Morton, ołówek z bałwankiem, zakłądka "rączka" cukerki bokinabo i opis książki, która się znajdowała w boxie;
A mama otrzymała Lontano autorstwa Jean-Christophe Grange, długopis w serduszka z czerwonym wkładem, zakładka na kciuk oraz cukierki bokinabo.



--------------------------------------__________________-----------------------------------


Następna wizyta w Empiku... I następne nabytki książkowe...

Początkowo miałam kupić tylko książkę Remigiusza Mroza, na którego spotkanie wtedy się wybrałam, ale nie mogłam przejść obojętnie obok niektórych książek i premier, o których było głośno.
I były dwie pozycje - książka i płyta z wyprzedaży, a takze jedna z promocją przy użyciu karty Mój Empik
A także, widząc przy kasie książkę polskiej autorki, nie mogłam jej nie kupić.

I tak oto wyglądał stosik po zakupach w Empiku.


--------------------------------------__________________-----------------------------------


Drugą styczniową paczka, była zamówiona na znak.com.pl.
A pretendentem do zawarcia tego zamówienia, była cena książki Roberta Janowskiego Przypadki
Po za nią były dwie książki, które mnie zainteresowały...
Sally Andrew - Przepis na miłość i zbrodnię;
Rainbow Rowell - Nie poddawaj się;


--------------------------------------__________________-----------------------------------

I ten zestaw miał być ostatecznym stosikiem z tego miesiąca, ale nie...



--------------------------------------__________________-----------------------------------


Jeszcze była jeszcze jedna paczuszka z kilkoma książkami z serii "Wszystkie oblicza kobiety"...


I teraz mam całą serię w komplecie!
Oto ona:


--------------------------------------__________________-----------------------------------

Jednak to też nie Wszystko....
Kilka dni temu, byłam  z kumpelą, która odbierała płytę w Media Markt... I tam miałam nic nie kupować... Właśnie... MIAŁAM.

A kupiłam...TO:
2 książki, 2 płyty i 4 filmy...Biografia Marka Dyjaka w komplecie z płytą Moje Fado, książka Katarzyny Bereniki Miszczuk Gwiezdny wojownik.
Płyta Natalii Szroeder Natinpretacje i filmy:
- Love, Rosie, Miłość i inne używki, Niezgodna i Zbuntowana.
A kolorowanka i Andaluzja Ole! zakupione tego samego dnia w saloniku prasowym.



--------------------------------------__________________-----------------------------------


I to wszystkie moje nabytki z tego miesiąca.
Ps. Zamówiłam jeszcze kilka pozycji na Świecie Książki, ale pewnie przyjdą dopiero na początku następnego miesiąca, tak jak i kilka książek - premier lutowych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii