10 października 2016

Autografy! #2

Witajcie!
Przychodzę dziś do was z kolejną odsłoną cyklu "Autografy!" 
[poprzedni post był po WTK w maju]


I pokażę Wam dziś książki, które zostały podpisane podczas spotkań w ubiegłym miesiącu!



Na początek, planując ten post, sprawdziłam, na jakich spotkaniach byłam we Wrześniu - jak sie okazało nie napisałam o nich w podsumowaniu miesiąca - a było ich 5 ;) w tym 4 planowane ;-)

Pierwsze spotkanie, w którym uczestniczyłam, było to spotkanie z autorką, Małgorzatą Wardą, która promowała swoją najnowszą książkę "Ta, którą znam" (Prószyński i S-ka).


Przed spotkaniem, zakupiłam tą promowaną książkę, razem z inną, która to dawno chciałam mieć i przeczytać...


... a mianowicie [jak widać] "Miasto z lodu"


I zostały one oczywiście podpisane:



Spotkanie odbyło się 14 września w Tarabuk w siedzibie Stowarzyszenia Wolnego Słowa.
--------------------------------------__________________-----------------------------------

Tydzień później [dosłownie], odbyło się spotkanie z Remigiuszem Mrozem, który promował nową książkę z serii o Chyłce i Zordonie - czyli "Immunitet" (IV Strona)

Na to spotkanie, zabrałam ze sobą 4 książki... 

... ale jak Widzicie, książki, o której mówiono na spotkaniu nie było...
I co więcej, udało mi się jej nie kupić podczas spotkania [ani po]

A książki przyniesione oczywiście autor podpisał ;)

Spotkanie odbyło się 21 września w Księgarni Autorskiej Złote Tarasy.
--------------------------------------__________________-----------------------------------

Kilka dni później, zawitałam do Empiku, by spotkać kolejną autorkę, Anetę Jadowską, która promowała swoją najnowszą książkę "Dziewczyna z dzielnicy cudów" (SQN)

Zabrałam ze sobą kilka książek...

... w tym tą promowaną ;-)

I wszystkie zostały podpisane [ części "Dory" czekały na to kilka miesięcy ;-) ]


--------------------------------------__________________-----------------------------------

A dnia następnego, wpadłam na dwa, ostatnie już we wrześniu, spotkania autorskie...

Pierwsze było z Małgorzatą Gutowską- Adamczyk, która promowała drugą część "Fortuny i namiętności" - Zemstę. Pierwszą częścią była "Klątwa", którą zabrałam na spotkanie...

Jak widać, zakupiłam Zemstę...

I obie autorka podpisała ;)


Spotkanie odbyło się w księgarni Platon na Hożej, 28 września.

A po tym miłym spotkaniu, razem ze znajomą Dorotą, poszłyśmy na spotkanie autorskie innej autorki, Agaty Tuszyńskiej... Promowała ona książkę "Jamnikarium", którą tuż przed spotkaniem zakupiłam.


Mile spotkanie z autorką i kilkoma Jamnikami, w tym Lonia autorki...
I kolejna książka podpisana:
--------------------------------------__________________-----------------------------------

I tak mi minął miesiąc WRZESIEŃ 2016
Oprócz tych spotkań, byłam:
- w kinie na "Sługi Boże";
- 3 razy w Teatrze:
*"Brodway Exclusive" Teatr Rampa - 4.09.2016;
* "Pocztówki z Europy" Och Teatr - 11.09.2016;
* "Exterminator" Teatr Dramatyczny - 25.09.2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii