1 sierpnia 2016

STOSIK... LIPIEC 2016!

Witajcie kochani!
Tak jak wczoraj zapowiadałam, dziś ukażę Wam moje nabytki książkowe z minionego miesiąca!
Nie tylko książkowe....

To zaczynamy!


Pierwszym lipcowym nabytkiem nie-książkowym są...
pocztówki i zakładka ze Szwecji!
Byłam w niej przez kilka dni (29.06-3.07) i chętnie bym tam wróciła.... ;)


Drugą zdobyczą ze Szwecji, ze Sztokholmu, była płyta Ariany Grande:

Następne nabytki... nie do końca książkowe to...
Kolorowanki antystresowe i "Połącz kropki" z Biedronki w ramach promocji 3 za 24.99
Dwie Biedronki i dwa zestawy ;)


Następnie, innego dnia pojechałam do Saturna i zakupiłam nowy... komputer...
Jest nim ...Asus X55L

[okazało się że go kupiłam nieco ponad rok po małym HP (a kupowałam go w maju 2015)]

I teraz w domu posiadam....
Laptopa rodziców - Samsunga - z Widowsem XP
I moje:
Acera z Widows 7;
małego HP z Windows 8;
i tego... Asusa z Windows 10;

_______________________________
Wracajmy jednak do nabytków...
Po zakupie laptopa, wyjechałam z rodzinką nad polskie morze na 5 dni.... Od 13 do 17 lipca!
I tam zdobyłam kilka książek:


Pierwsze książkowe nabytki lipca są z Karwi z 14 lipca, a kolejne z 15 i 16 lipca - są na jednym zdjęciu :)
Z Jastrzębiej Góry (trzy pionowe), pozostałe z Ostrowa ;)

Po powrocie z wakacji, 18 lipca odebrałam pierwsze lipcowe, zamówienia z empiku/empik.com:

Kilka dni później pojechałam do In-Postu, odebrać zamówienie z SQN-u, które również zawierało książki:


A w kolejny poniedziałek jeszcze kolejne zamówienia empik.com, w którym znalazły się...



A na koniec miesiąca również znalazły się kolejne nabytki z Biedronki: 


Kilka książek, dwa filmy i jeden zeszycik :)

A dzisiaj, 1 sierpnia, odebrałam przesyłkę z poczty, w której była książka....
... której opinia niebawem pojawi się na blogu ;-)

_______________________________________________________________
I tak oto przedstawiają się zdobycze z minionego miesiąca....
Kilka z nich już są przeze mnie przeczytane... a mianowicie:

- "Kochani, dlaczego się poddaliście?" [17.07.2016];
- "Uwikłani. Na zawsze" [20.07.2016];
- "Mine" [21.07.2016];
- "Calder" oraz "Eden" [23 i 24 07.2016];
- "Piękny Sekret" [26.07.2016];
jak i "Kiedy pada deszcz" [29.07.2016];

Plany na Sierpień, pojawią się w kolejnym poście!
Miłego wieczoru kochani!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii